Timmigresshoppe Skrevet Juni 22, 2024 Share Skrevet Juni 22, 2024 Hei på dere alle! hvem er egentlig topp5 i Oslo? har hatt noen dårlige erfaringer med at den minste ting skal koste ekstra! 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juni 22, 2024 Share Skrevet Juni 22, 2024 51 minutter siden, Timmigresshoppe skrev: Hei på dere alle! hvem er egentlig topp5 i Oslo? har hatt noen dårlige erfaringer med at den minste ting skal koste ekstra! Hei og velkommen, @Timmigresshoppe Ikke en lett utfordring du kommer med her vil jeg si. Du kan ta en titt på denne her: Hvis du selv bidrar med noen rapporter om de besøkene som har skuffet deg vil det hjelpe oss andre å unngå de snublefellene. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 22, 2024 Share Skrevet Juni 22, 2024 Ja, @Timmigresshoppe. Det er som med Norwegian og Ryan: Rimelig for en person som går ombord uten noe bagasje, men med en gang du skal ha med pass, butt-plug og en sminkeveske så er det 1000 kr ekstra. Hos andre er det inkl og du slipper å velge alt før du vet hva billetten koster. Hvis jeg skulle satset på bankers i Oslo då ville jeg valgt: Andrea Milan Nayrobi April Amanda Sunrise Yiia (inkl kink) Søk i forumet for linker og info. Tror bare Amanda, April og Yiia er tilstede nå. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg