Gå til innhold

Lana Kitty

just4play

Anbefalte innlegg

siden jeg ikke bor i Oslo eller i nærheten heller, men som skal en tur til helga så var jeg spent på denne skjønnheten.

Er det noen som har noe å melde? Jeg digger jo naturlige bryster som det ser ut som det er på denne dama,

Lana Kitty.

En annen som virker spennende er jo Busty Sofia, men mest spent på Kitty. 

• Like 1
Lenke til kommentar
47 minutter siden, Jodkek skrev:

3000 hjelper vel heller ikke på

Absolutt ikke. 

Altså, hvis hun ser ut som dette i virkeligheten så er hun virkelig i det utseendemessige toppsjiktet mht min smak. Med owo kunne jeg gjerne latt meg friste. Men allikevel ...

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sjansen til å møte, men har tekstet på whatsapp, hun tilbyr OWO selv om det ikke står. Fremstår som rimelig fersk i gamet.
Ble så nysgjerrig at jeg også joinet OnlyFansen. Fremstår som en strøken dame ja. Synd det ikke ble Oslo likevel.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 21.6.2024 den 2.08, just4play skrev:

siden jeg ikke bor i Oslo eller i nærheten heller, men som skal en tur til helga så var jeg spent på denne skjønnheten.

Er det noen som har noe å melde? Jeg digger jo naturlige bryster som det ser ut som det er på denne dama,

Lana Kitty.

En annen som virker spennende er jo Busty Sofia, men mest spent på Kitty. 

Kun outcall og vil ha penger på Paypal? Ikke gi henne noe på forhånd, lukter litt scam.

• Thanks 1
Lenke til kommentar