just4play Skrevet Juni 21, 2024 Share Skrevet Juni 21, 2024 siden jeg ikke bor i Oslo eller i nærheten heller, men som skal en tur til helga så var jeg spent på denne skjønnheten. Er det noen som har noe å melde? Jeg digger jo naturlige bryster som det ser ut som det er på denne dama, Lana Kitty. En annen som virker spennende er jo Busty Sofia, men mest spent på Kitty. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 21, 2024 Share Skrevet Juni 21, 2024 Wow, grisedeilig dame! Men ingen OWO er mer eller mindre en dealbreaker. Siter Lenke til kommentar
Jodkek Skrevet Juni 21, 2024 Share Skrevet Juni 21, 2024 27 minutter siden, REfan skrev: Wow, grisedeilig dame! Men ingen OWO er mer eller mindre en dealbreaker. 3000 hjelper vel heller ikke på 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 21, 2024 Share Skrevet Juni 21, 2024 47 minutter siden, Jodkek skrev: 3000 hjelper vel heller ikke på Absolutt ikke. Altså, hvis hun ser ut som dette i virkeligheten så er hun virkelig i det utseendemessige toppsjiktet mht min smak. Med owo kunne jeg gjerne latt meg friste. Men allikevel ... Siter Lenke til kommentar
just4play Skrevet Juni 21, 2024 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2024 Jeg får ikke sjansen til å møte, men har tekstet på whatsapp, hun tilbyr OWO selv om det ikke står. Fremstår som rimelig fersk i gamet. Ble så nysgjerrig at jeg også joinet OnlyFansen. Fremstår som en strøken dame ja. Synd det ikke ble Oslo likevel. 1 Siter Lenke til kommentar
Rattus Skrevet Juni 22, 2024 Share Skrevet Juni 22, 2024 På 21.6.2024 den 2.08, just4play skrev: siden jeg ikke bor i Oslo eller i nærheten heller, men som skal en tur til helga så var jeg spent på denne skjønnheten. Er det noen som har noe å melde? Jeg digger jo naturlige bryster som det ser ut som det er på denne dama, Lana Kitty. En annen som virker spennende er jo Busty Sofia, men mest spent på Kitty. Kun outcall og vil ha penger på Paypal? Ikke gi henne noe på forhånd, lukter litt scam. 1 Siter Lenke til kommentar
smili Skrevet Juni 22, 2024 Share Skrevet Juni 22, 2024 (endret) O en google translate anmeldelse på re, fra en bruker som hadde värt reg. en dag da hen skrev den. Fine bilder da😋 Endret Juni 22, 2024 av smili 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg