Gå til innhold

Angels massasje - rangering

PepperOni

Anbefalte innlegg

På 9.1.2026 den 22.54, brun_og_blid skrev:

Jeg husker å ha besøkt Laura (har ikke rukket å skrive en feltrapport) der det var samme opplegg for meg. Hun ville ha extra for å røre puppene, noe jeg ikke hadde kontanter til. Det var mitt første og siste møtet med henne, men kan hende kravet forsvinner hvis du besøker ofte eller hun er mer komfortabel. Husker en dårligere massasje fra henne der jeg ikke kom, men har lest litt blanda om henne så kan være at jeg som gjorde henne ukomfortabel. Whoops var 2000 kr + konfekt gave borte, men sånn er det iblant. Man lærer og går videre. 

Jøss! Er dette lenge siden? Har besøkt henne fire ganger (2x i 24 og 2x i 25) og har vært strålende fornøyd alle gangene. Hun har aldri hatt noe ekstra addons enn de som er standard. Håper ikke dette er noe nytt hun har begynt med.

På 11.1.2026 den 23.48, PepperOni skrev:

Jøss! Er dette lenge siden? Har besøkt henne fire ganger (2x i 24 og 2x i 25) og har vært strålende fornøyd alle gangene. Hun har aldri hatt noe ekstra addons enn de som er standard. Håper ikke dette er noe nytt hun har begynt med.

Det var i desember 2025. Nå er jeg brun i huden så kan godt hende at det var et sær tilfelle. Som sagt har jeg hørt gode ting, men dessverre fikk ikke opplevd det selv. Beklager for at jeg ikke kunne hjelpe noe mer.

• Sad 1
5 timer siden, brun_og_blid skrev:

Det var i desember 2025. Nå er jeg brun i huden så kan godt hende at det var et sær tilfelle. Som sagt har jeg hørt gode ting, men dessverre fikk ikke opplevd det selv. Beklager for at jeg ikke kunne hjelpe noe mer.

Det er jo en kjip opplevelse da.

Høres ut som det var en litt dårlig dag. Kanskje var hun sliten eller noe, vanskelig å si.

• 1 month later...
På 20.2.2026 den 20.33, Chen skrev:

@PepperOni, leste at du hadde besøkt hun Karin som er på Secret Island nå. Du var fornøyd leste jeg, men jeg lurte litt på dette med puppene. Jeg antar at de var falske, men hvordan var det å ta og klemme på dem, var de harde?

Nei, har nok ikke vært hos Karin. Høres ut som du mener Laura. Bildene av de to kan minne litt om hverandre.

• Like 1
  • 3 weeks later...
40 minutter siden, Chen skrev:

Det ble litt uklart. Har du møtt Rita eller ikke?

Og hvis du har, så hva er din opplevelse, ref det @carving opplevde?

Har bare møtt henne én gang. Rita var skikkelig flink med hendene og jeg kom to ganger. 

@carvingkanskje hun bare hadde en dårlig dag da? 

8 minutter siden, Mikhen skrev:

Har bare møtt henne én gang. Rita var skikkelig flink med hendene og jeg kom to ganger. 

@carvingkanskje hun bare hadde en dårlig dag da? 

Greit nok at man kan ha dårlig kjemi, men han du en dårlig dag så får du droppe å ta i mot kunder den dagen. Hvorfor legger så mange her ansvare bort fra damene?

• Like 1