Gå til innhold

Angels massasje - rangering

PepperOni

Anbefalte innlegg

https://onenightfriend.no/signup

Denne tjenesten er for voksne (+18) som vil rett på sak.
Ingen dill, ingen dating — bare folk som vet hva de vil, her og nå.

✔️ Verifiserte profiler
✔️ Helt anonymt
✔️ Aktive brukere over hele Norge

Vi holder det lukket for å slippe tull og tidskastere.
Tilgangen er begrenset — vil du inn, er det nå.

• Haha 1
  • 2 weeks later...
8 timer siden, PepperOni skrev:

Thanks! Nå lurer jeg på å besøke henne altså...

Muligens engelsken ikke var aller beste.

Men veninnen hennes var helt fluent i språket så det funket veldig bra.

Jeg hade 4-hands med Nicole og en som jeg ikke husker navnet på.

Artig opplevelse, gøyal atmosfære og kjempe massasje.

Lykke til !

• Like 1
6 timer siden, IRL skrev:

Hei!

Skal på oslotur til helgen, og lurte på om noen har noe anbefalinger på jenten som er ved Angels eller Femme fatale nå?

synes både Silvia og Adel ved angels, og Bella ved Femme ser interessant ut utseendemessig

Silvie er ei kul dame.

Varm og blid. 
De andre har jeg ikke peiling på.

• Like 1
  • Thanks 2

Angels svarer meg ikke på WhatsApp, noen erfaringer med dette? De har sett meldingene, og svarte på den første (hvor jeg skrev på norsk, og de ba meg skrive engelsk), men etter det har de ikke svart. Jeg har bare spurt om de hadde ledig i helgen og hvem som jobbet? Har jeg gjort noe feil, eller bruker de bare lang tid? Har ikke vært der før, men lyst til å prøve. 

Vil helst ikke bruke dirkete sms eller ringe utenfor WhatsApp pga privacy 

4 timer siden, Nuru-Fan skrev:

Angels svarer meg ikke på WhatsApp, noen erfaringer med dette? De har sett meldingene, og svarte på den første (hvor jeg skrev på norsk, og de ba meg skrive engelsk), men etter det har de ikke svart. Jeg har bare spurt om de hadde ledig i helgen og hvem som jobbet? Har jeg gjort noe feil, eller bruker de bare lang tid? Har ikke vært der før, men lyst til å prøve. 

Du kan enkelt se hvem som jobber nå og neste uke på annonsen de har.

Så hvis du sender ny melding med jenta du vil booke og dag og tidspunkt, så får du sikkert svar.

Endret av 223
..
5 timer siden, Nuru-Fan skrev:

Dette gjelder ikke bare Angels, men mange eskorter også. De ønsker ikke  lange samtaler hvor du stiller åpne spørsmål. De har ikke tid til samtaler frem og tilbake. De har nok fått veeeeldig mange hendvendelser som ikke fører noe sted, noen får kick av å bare kontakte eskorter uten å faktisk ønsker å møte dem. 

@223 gir et godt råd her, vær konkret på hva du ønsker. Helst slik at de kan si enten kan bekrefte booking eller si nei. 

• Like 3
  • Thanks 2
4 timer siden, 223 skrev:

Du kan enkelt se hvem som jobber nå og neste uke på annonsen de har.

Så hvis du sender ny melding med jenta du vil booke og dag og tidspunkt, så får du sikkert svar.

Enig i denne. Vær konkret når du booker. Operatørene sitter med timeplaner og er bare interessert i å kommunisere det nødvendige.

• Like 1

Meget skuffet etter å ha besøkt Aurora i kveld. Endte med at jeg takket nei etter å se henne naken i dusjen og få beskjed om at det Ikke var lov å ta på puppene heller. Ikke opplevd dette med noen andre som har jobbet der de siste 10+ årene. Tok det opp med operatøren i etterkant, som sa jentene setter grenser selv og at det har med kjemi og gjøre. Vel da har jeg hatt veldig flaks til nå med en god del andre jenter der eller så er hun et dårlig egg.

Hun var også veldig på å skulle ha betalt før handling der. Opplevd det noen få ganger på angels, men det også sjeldent og aldri så pågående om det.

Betalte, så at jeg ikke likte det jeg fikk servert utseendemessig og når det kommer til service.

Ryddig ordning hvor jeg fikk refund og dro derfra, men sier meg ferdig med angels.

Eskorter eller FP hos thai fås i 1 time for 2-3k uansett. M.a.o samme sum som en time med b2b der.

• Sad 1
57 minutter siden, 223 skrev:

Meget skuffet etter å ha besøkt Aurora i kveld. Endte med at jeg takket nei etter å se henne naken i dusjen og få beskjed om at det Ikke var lov å ta på puppene heller. Ikke opplevd dette med noen andre som har jobbet der de siste 10+ årene. Tok det opp med operatøren i etterkant, som sa jentene setter grenser selv og at det har med kjemi og gjøre. Vel da har jeg hatt veldig flaks til nå med en god del andre jenter der eller så er hun et dårlig egg.

Hun var også veldig på å skulle ha betalt før handling der. Opplevd det noen få ganger på angels, men det også sjeldent og aldri så pågående om det.

Betalte, så at jeg ikke likte det jeg fikk servert utseendemessig og når det kommer til service.

Ryddig ordning hvor jeg fikk refund og dro derfra, men sier meg ferdig med angels.

Eskorter eller FP hos thai fås i 1 time for 2-3k uansett. M.a.o samme sum som en time med b2b der.

Jeg har aldri opplevd at de har satt grensen på å ta på puppene. Merkelig egentlig. 

Fikk du pengene tilbake der og da, etter at du ombestemte deg?

6 minutter siden, Chen skrev:

Jeg har aldri opplevd at de har satt grensen på å ta på puppene. Merkelig egentlig. 

Fikk du pengene tilbake der og da, etter at du ombestemte deg?

Heller ikke opplevd det før nå med Aurora. Fikk pengene tilbake der og da, sa jeg skulle ha det og det gikk fint. Bare skuffet over å måtte oppleve det og responsen fra operatøren var veldig likegyldig og tok hennes parti. Har vært der flere ganger enn jeg kan telle med mange ulike jenter over mange år, så syns det var ganske dårlig.

• Like 2
Skrevet (endret)
3 timer siden, 223 skrev:

Aurora? Hvem er det? Ingen på Angels som heter Aurora nå.

Du har Silvia, Adele, Della og Nicole aktiv i dag. Ingen Aurora.

Endret av PepperOni
Skrevet (endret)
På 3.1.2026 den 8.59, busch skrev:

Muligens engelsken ikke var aller beste.

Men veninnen hennes var helt fluent i språket så det funket veldig bra.

Jeg hade 4-hands med Nicole og en som jeg ikke husker navnet på.

Artig opplevelse, gøyal atmosfære og kjempe massasje.

Lykke til !

Var hos Nicole i kveld.

Første gang jeg besøkte en Angel for første gang siden sommeren 2024. De siste gangene har jeg vært hos Laura hver gang, men ville teste noe nytt nå da endelig.

For det første: lokalet var ikke en leilighet men et massasjestudio. Det føltes litt rart. Nicole sa også at hun ikke var fornøyd med lokalet, så det skal ikke gå på henne. 

Hun ser ganske ut som på bildene, kanskje litt mer chubby. På ingen måte feit, men litt sånn formfull julekropp. Jeg har ingen problemer med det, men ikke alle liker det, så kan være greit å ta med. Jeg begynte med å skli i trappa inn til lokalet så jeg ble litt mør i ryggen når jeg kom. Det førte til at jeg droppet å be om samdusjing. Jeg trengte de fem minuttene i dusjen for meg selv for å kjenne litt etter om ryggen hang på riktig. Jeg hadde allerede litt stiv rygg fra før, så det ble litt kødden start. 

I motsetning til alle andre ganger hos Angels så var det ingen futon men en benk denne gangen. Benk kan funke bra det, men B2B blir litt mer begrenset. Jeg ba om B2B og prostatamassasje. Hun tilbød Boob og 69 massasje men mot en pris. Jeg har fått 69 massasje uten tillegg på Angels før, så jeg droppet å betale ekstra for det. 
Nicole har STORE pupper! Det var litt rått når hun begynte session med å stille seg over hodet mitt og la to D/E kopper rett i øynene. Det var litt «Hello!!». 

Jeg ba om double lingam, og hun kjørte en heftig lingam med prostata i første akt. Hun skal også ha kred for at hun droppet hansker på prostatamassasjen. Det er ikke mange som gjør det. Lucy gjorde det og Karolina på Ritual Tantra gjorde det alltid, men stort sett er det gummi inni bildet når det går finger oppi rattata. Nicole hadde også en tydelig og fast finger uten nøling, så det trekker også opp. Første sprut gir grunnlag for en avslappende massasje før lingam nummer to kommer. 
Hun KAN massere! Det skal hun ha. Kjempedeilig og behagelig standardmassasje. Mye veksling mellom fingertupper som teaser og digg knaing. Det var så kaldt ute at til og med de dumme varme stenene var en positiv overraskelse. Jeg har alltid syns de har vært skikkelig boring, men i dag var det faktisk riktig med varme stener. Det er en tid for alt som det heter. Igjen et lite tips, kjør en litt lengre session, og velg double lingam. Da får man en bedre dynamikk, og et litt rolig mellomparti er ikke så ille. Når det ble tid for lingam nummer to la hun seg ved siden av meg og kjørte masse forskjellige runketeknikker. Litt hard og litt soft runk…sånn at jeg akkurat ikke kom. Så satt hun seg mellom bena og fortsatte å demonstrere at hun kunne HJ til fingerspissene. Her var hun i sitt ess. Jeg ble nesten usikker på når det var meningen jeg skulle komme, men det kom et såpass intenst parti etter hvert at det ikke var noe å lure på. 
Etter orgasme nummer to fortsatte hun faktisk å massere litt rygg. Da var jeg så fornøyd at det var deilig å bare slappe av. 

Så…Nicole, kjempegod massør, god på lingam, god på prostata, god på kroppsmassasje med hender. Ok, men ikke noe spesielt på B2B, men store pupper som plutselig dukker opp i ansikt trekker opp. 

Når det er sagt var hun litt reservert som person. Veldig hyggelig og søt, men ikke utpreget varm personlighet. Det skal sies at hun er polsk og ikke tsjekkisk. Polakker mener jeg alltid er hakket mer avmålte enn de tsjekkiske damene. Litt mer metodiske, og de er gode på håndverket, men de har en litt sånn definert distanse som jeg ikke finner i samme grad hos tsjekkerne. 

Når det er sagt var jeg på ingen måte misfornøyd med Nicoles massasje. Hun kunne faget sitt og var søt og hyggelig. 
Massasjen var en 8/10 men distansen trekker bittelitt ned, så kanskje 7,5/10 totalt sett.

Endret av PepperOni
  • Like 1
  • Thanks 5
6 timer siden, PepperOni skrev:

Aurora? Hvem er det? Ingen på Angels som heter Aurora nå.

Du har Silvia, Adele, Della og Nicole aktiv i dag. Ingen Aurora.

Her er videoene fra Vimeo-brukeren til angels av Aurora. Ser hun ikke så tydelig, men det var hun og hun hadde siste jobbdag i går. Della som tar over for Aurora. Så da er nok Della på pilestredet.

Som du ser på skjermbilde av siste endringer på RE, så endret de både tekst og bilder på kvelden der. De har også fjernet henne fra hjemmesiden sin, men det pleier de å gjøre med jenter etter de drar. Jeg vil i hvert fall ikke anbefalt henne.

Skjermbilde 2026-01-09 kl. 04.20.10.png

Endret av 223
-

@223Merkelig at Aurora ikke ville bli tatt på! Det har aldri skjedd hos Angels før så vidt jeg vet! Godt du klagde til operatøren etterpå! Hun er sikkert programforpliktet å forsvare Aurora, men du kan være sikker på at hun som bestemmer hvem som kommer for høre om det. Og da er det ikke gitt at Aurora får komme tilbake…

@PepperOni Takk for god beskrivelse av Nicole! Jeg har hørt rykter om at stedet du var på er bare midlertidig nå i januar og ikke et fast sted!