Gå til innhold

Angels massasje - rangering

PepperOni

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
På 17.6.2025 den 18.10, Mann32 skrev:

Viki, Naomi og Tamara nye navn på nettsiden deres. Noen med erfaringer fra dem? Særlig de to sistnevnte så meget spennende ut..

Gikk for Tamara. Fin b2b, deilig kropp med ei lita landingsstripe forsn. Brukte silikonbrystene godt på kroppen. Teaset gjennom lett massage, og deilig avslutning med god blikkontakt og bruk av pust.

• Like 2
  • Thanks 2
  • 2 weeks later...

Første møte var med Lucy. Hun var helt fantastisk. Varm og kjærlig. Jeg hadde litt vanskeligheter for å fullføre men hun jobbet til svetten rant uten å klage. Dette er riktignok lenge siden og jeg tror ikke hun jobber der lenger. Synd i så fall! Lett 10/10.

Andre møte var med Viki (om jeg husker rett). Det jeg avtalte på tlf var ikke noe hun gjorde alikevel(shower ritual) og vi hadde absolutt null kjemi. Jeg ba om å avslutte tidlig siden jeg ikke var fornøyd og betalte bare halvparten uten at det var noe problem, så det var ryddig oppgjør i alle fall. Dette er også en stund siden. 2/10.

Endret av Undercover
  • Like 1
  • Thanks 2
  • 1 month later...

Vil si at Laura er en flott og oppvakt dame med glimt i øye — ikke den yngste om det er viktig, hun er i 30-åra, moden og trygg på seg selv — gir deilig og nær b2b, men litt usikker på om hun gir skikkelig boobjob…kanskje andre som vet, eller høre med operatøren?

Serviceinnstilt og hyggelig og passe dirty, verdt å bli kjent med mener nå jeg 😉.

Edit: hvorfor i alle dager fikk jeg en kjip ad i innlegget mitt?

Endret av Tannhäuser
  • Like 3
  • Thanks 1
2 timer siden, Tannhäuser skrev:

Vil si at Laura er en flott og oppvakt dame med glimt i øye — ikke den yngste om det er viktig, hun er i 30-åra, moden og trygg på seg selv — gir deilig og nær b2b, men litt usikker på om hun gir skikkelig boobjob…kanskje andre som vet, eller høre med operatøren?

Serviceinnstilt og hyggelig og passe dirty, verdt å bli kjent med mener nå jeg 😉.

Velkommen @Tannhäuser. Flott første post :-) 

Den annonsen ser bare du i det du poster, forsvinner ved reload. 

@Nysjerigper, jeg synes at de som har store pupper gir best grunnlag for god boobjob. Jeg kan anbefale Adria og Sabrina Miracle Touch. Jeg har skrevet review på begge, bare søk dem opp. :-) 

• Thanks 1
11 timer siden, Tannhäuser skrev:

Stiller meg bak denne. Laura er flott og deilig og gir alltid en bra massasje. Hun bruker også mye pupp i HJ, om hun ikke direkte kjører en boobjob så er det ikke langt unna. Vil ikke vært fremmed for å spørre henne.

På 29.8.2025 den 8.33, Jadapåsan skrev:

Er ikke det hun som er hos natural freedom i Oslo nå? Var aldri hos henne, var du?

Nei, det er ikke henne. Hun jeg snakker om var litt "rar", klaget over at mange av kundene var ekle, og sa at hun ikke visste at "double lingam" var en tjeneste, så det fikk jeg ikke. Men utførelsen hennes var veldig bra, hvor  lingam tok minst en halvtime. Derfor jeg har lyst til å besøke henne igjen. Eller er det andre jenter som har utførelse på samme nivå? 

• Like 2
23 minutter siden, Blyanten skrev:

Angels er ikke det samme som før. Tidligere roterte flere av de samme, godt forankret i en egen filosofi. Nå er alle borte, erstattet av en flom av nye, urutinerte. 

Hva tenker du om de som har vært der lenge som Laura da? Er lite som frister i Oslo om dagen, håper kanskje hun var et sikkert valg. 

5 minutter siden, PepperOni skrev:

Hun er nok den som har vært der lengst som fortsatt dukker opp jevnlig. Er mange nye nå.

Noen som veit om hun holder samme kvalitet som tidligere beskrevet her?

eller om noen har erfaring med Karin som er på secret Island nå?

Endret av Jadapåsan
1 time siden, Jadapåsan skrev:

Nydelig. Noen andre extras i tillegg til b2b du anbefaler hos henne?

Spa procedure er gratis hvis du betaler i euro. Sist begynte hun på en HJ i dusjen. Fullførte med en double lingam. Hun bruker puppene aktivt der, så komboen dusj+double lingam. Jeg har kjørt prostate massage hos henne hver gang, og anbefaler det hvis det er noe du kan like. 

• Like 1
  • Thanks 1
6 minutter siden, PepperOni skrev:

Spa procedure er gratis hvis du betaler i euro. Sist begynte hun på en HJ i dusjen. Fullførte med en double lingam. Hun bruker puppene aktivt der, så komboen dusj+double lingam. Jeg har kjørt prostate massage hos henne hver gang, og anbefaler det hvis det er noe du kan like. 

Da høres det ut som en god plan. Prostata massasje har jeg hatt veldig variert resultat med, men får gi henne en sjanse 👍

59 minutter siden, busch skrev:

Hun Laura har vært på jobb her i Norge noen år nå i ulike studioer.

Det bør vise på at hun er populær og tjener godt på jobben sin.

Jeg har ikke møtt henne selv ennå. 

Har hun vært andre steder enn Angels? Første gang jeg så henne i en ad tror jeg kanskje var i 2022. Kan ikke si å ha sett henne andre steder enn hos Angels…