Gå til innhold

Hot Helena

Karlkalas

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
På 21.6.2024 den 12.57, Karlkalas skrev:

Ingen som kan bidra 🧐? Får evt ta en før laget da. 🤠

Hvordan gikk det? Har sett på denne profilen mange ganger. Frister om jeg skulle ta turen til oslo.

• Like 2
Lenke til kommentar
På 21.6.2024 den 12.57, Karlkalas skrev:

Ingen som kan bidra 🧐? Får evt ta en før laget da. 🤠

Med 2 innlegg her så betviler jeg sterkt at du tok en for laget men om du gjorde som du sa så kom gjerne med en tilbakemelding

• Like 1
Lenke til kommentar

Har kontaktet henne før en stund siden. Virket ikke veldig fristende når jeg fått svar fra henne…. 
Nesten et spydig svar og adressen som hu har oppgitt var også litt merkelig. Stått over denne gangen. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Beklager, fegade ut der. Hon var hygglig på melding og adresse var fin. Men noe fikk meg at tvivla og tro noe var feil. Gikk til Vari og angrer ikke på det. Men om Helena er "real" med den service menyn burde det vare topp. 

• Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Vari er tipp topp👍 Lurer på om det blitt en del økt trafikk der etter gode anmeldelser her på forumet… virker som det går slag i slag der for tiden😉

Vi skal ikke se bort fra at noe av det vi skriver her på forumet som ikke er svada, vas, fanteri og skryt, oxo kan føre til mer eller mindre besøk hos enkelte eskorter og massasjesteder.  Det fins grunner til at enkelte sexarbeidere, og ganske mange halliker og bakmenn, hater det vi driver med her.  

Lenke til kommentar
25 minutter siden, Tototre skrev:

Vi skal ikke se bort fra at noe av det vi skriver her på forumet som ikke er svada, vas, fanteri og skryt, oxo kan føre til mer eller mindre besøk hos enkelte eskorter og massasjesteder.  Det fins grunner til at enkelte sexarbeidere, og ganske mange halliker og bakmenn, hater det vi driver med her.  

jeg har besøkt en ukrainsk milf i september 2023, la inn god review etter 10/10 treff, besøkte igjen en uke etter og dama var ganske godt brukt. varm rygg, dårlig ånde, svett/kondom lukt fra fitta 🥲

så ja, god rapport leder til økt traffik hos damene, de fleste kundene går etter sikkert kort. 

• Like 2
Lenke til kommentar