Gå til innhold

Sex Uten m/helseattest

Gjest

Anbefalte innlegg

Noen her som vet om noen av jentene i hovedstaden/lillestrøm puler eller tar den i rompa uten kondom, mot en fersk helseattest (av de som IKKE annonserer det)?

Send gjerne PM hvis du vet 

Endret av th3oneandonly
Lenke til kommentar
2 minutter siden, th3oneandonly skrev:

Ja, men er det noen andre som gjør det men som ikke er kjent for det?

Ja men det er ikke noe folk kommer til å dele på et offentlig forum. Du må nok jobbe deg til det som alle andre. 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Savitar skrev:

Ja men det er ikke noe folk kommer til å dele på et offentlig forum. Du må nok jobbe deg til det som alle andre. 

Hvis noen vet, så tar jeg gjerne imot PM. Har selv funnet en (eller to).

Lenke til kommentar
29 minutter siden, Savitar skrev:

Jeg har også en fast. Som jeg kan tømme meg uten kondom. Gjerne et par ganger på hvert møte. 

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, th3oneandonly skrev:

Hun tar den ikke i rompa uten.

Hun gjør det, hun holder gangbangs hvor hun blir pult og fylt i alle hull. Hun var nylig på nyhetene hvor hun viste frem million inntekten. Her er alt på meny. Før du spør, ja, har møtt henne flere ganger.

Endret av Savitar
Lenke til kommentar
1 time siden, Savitar skrev:

Hun gjør det, hun holder gangbangs hvor hun blir pult og fylt i alle hull. Hun var nylig på nyhetene hvor hun viste frem million inntekten. Her er alt på meny. Før du spør, ja, har møtt henne flere ganger.

Vil gjerne møte henne

• Like 2
Lenke til kommentar
På 18.6.2024 den 17.33, Savitar skrev:

Dette stemmer ikke, dama gjør ikke anal uten kondom..vaginalt derimot. Såklart med helseattest. Ikke har hun vært på nyhetene heller. Tror ikke de gangbang ene ble av.. hun skrev "avlyst"

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Faktasjekkeren skrev:

Dette stemmer ikke, dama gjør ikke anal uten kondom..vaginalt derimot. Såklart med helseattest. Ikke har hun vært på nyhetene heller. Tror ikke de gangbang ene ble av.. hun skrev "avlyst"

Her din løk, og jo hun gjør anal. Har deltatt i gb flere ganger også, du er sikkert en av idiotene som forguder henne men ikke får møtt.  https://www.rb.no/mina-27-tjener-millioner-pa-sexsalg-jeg-moter-veldig-mange-gifte-menn/f/5-43-1861922

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...