Gjest Skrevet Juni 17, 2024 Share Skrevet Juni 17, 2024 Noen som vet om Molly kommer tilbake til Oslo? Mener da hun høye brunetten som var her nettopp, ikke den gærne ukrainske dama som har vært innom Oslo par ganger i 2 år. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 17, 2024 Share Skrevet Juni 17, 2024 (endret) Hvis noen vet hvilken operatør jeg kan spørre, så gjør jeg gjerne det (må bare vite hvilken dame som opererer under samme operatør som Molly). Eller send meg nummeret, jeg har mistet det. Endret Juni 17, 2024 av th3oneandonly Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 17, 2024 Share Skrevet Juni 17, 2024 35 minutter siden, th3oneandonly skrev: Hvis noen vet hvilken operatør jeg kan spørre, så gjør jeg gjerne det (må bare vite hvilken dame som opererer under samme operatør som Molly). Eller send meg nummeret hun brukte, jeg har mistet det. Siter Lenke til kommentar
todo Skrevet Juni 17, 2024 Share Skrevet Juni 17, 2024 2 timer siden, th3oneandonly skrev: Hvis noen vet hvilken operatør jeg kan spørre, så gjør jeg gjerne det (må bare vite hvilken dame som opererer under samme operatør som Molly). Eller send meg nummeret, jeg har mistet det. Her er det nummeret +4748649343 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg