Gå til innhold

Nye jenter fra Colombia

Mikkelsen93

Anbefalte innlegg

1 time siden, Tototre skrev:

telefonoperatør være en utgift

Nope.Først,det er ulovlig.Andre,vi må «lese» kunder,analysere forslag, forespørsler, forhandle priser, så ha en operator for bare bestille tid det er unødvendig.En litt mer høy class jenta som vil ikke ta hennes egen tlf vil jobber med en byrå som ikke annonsere på RE og har fast kunde.Og den du må fork minst 7000/10.000 for treff.Det er instagram level «modeler»

Og ingen selvstendig jenta vil ha noen som kjenne hennes hjemmelig aktivitet,så har noen andre er en stor risiko av det bli brukt møt oss i en eventuell utpressing.

jeg vil gjerne bli en fikser for flere bekjent/vennina mi i bransje,men alt fra ta tlf til leie ut ett rom for arbeid er hallikvirkesomhet,untakk små tjenester.

Sorry to break your heart, 223,men operator ER stor rød flag..

• Thanks 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Det er vel heller ikke jeg som har brakt inn uttrykket i denne sammenhengen.  Dette er jo litt sånn som hvem av oss er den mest anstendige, rettferdige lovbryteren?  Alle som kjøper sex, selv om det er så lite som en runkejobb, kan bli tatt for brudd på sexkjøpsloven.  Men så er det som @Griffelen skriver en risiko for at du til tillegg til brudd på den loven kan komme i onkels interesse for brudd på hallikparagrafen om det viser seg at sexsalget er organisert. 

Vi vet jo av erfaring at svært mye av sexsalget i Norge er organisert av store, kriminelle organisasjoner.  Som tjener grovt med penger på sånne som deg og meg.  Det er heller ikke noe tvil om at disse grupperingene kjemper om markedsandeler og gjør mye for å gjøre det vanskelig for konkurrentene.  Falske anmeldelser, priskrig (lave priser) og rekruttering av nye jenter.  Og det er klart at om de får ned prisen på innsatsfaktoren som eskorten er, ja, da vil de tjene mer penger.  Samtidig er det større mulighet for at hun er et offer for trafficking.  Jeg slutter ikke å kjøpe sex pga. dette, men sjansen for å bli tatt er mindre jo lenger unna dette du kommer.

.

Endret av SolanGundersen
Teksten skulle vært på forrige kommentar
Lenke til kommentar
24 minutter siden, afauske skrev:

Er det mulig å lage en egen tråd for disse siste diskusjonene og la denne forbli on topic?

Nei, dessverre

Så fort Colombia kommer opp kommer disse diskusjonene.

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, afauske skrev:

Er det mulig å lage en egen tråd for disse siste diskusjonene og la denne forbli on topic?

Jeg mener det er on topic å diskutere trafficking-ofre i tenårene når tråden handler om nettopp det. Uansett hvilket land jentene kommer fra.

Endret av Griffelen
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Griffelen skrev:

Jeg mener det er on topic å diskutere trafficking-ofre i tenårene når tråden handler om nettopp det.

Det er i hvert fall aktuelt der og da. Du blar deg ikke tilbake i historikken for å finne dette temaet.

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, afauske skrev:

Nei, det er ikke det så lenge det ikke fins en aktiv administrator/moderator.  Og tråden ville dødd ut i en stille død om vi ikke holdt denne sidediskusjonen levende.  Det er jo ingen av de som har besøkt henne som gir lyd fra seg???

Kanskje de ikke tør heller når de innser hva de kan ha gjort?  At du har besøkt et offer for trafficking.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Kanskje de ikke tør heller når de innser hva de kan ha gjort?  At du har besøkt et offer for trafficking.

Det er en viss fare for det. Du blir jo sabla ned så fort du i det hele tatt stiller spørsmål om disse jentene.

Du blir i hvert fall ikke motivert til å formidle hva du faktisk opplever om du har møtt noen av dem.

Det enkleste blir da å holde kjeft. Selv om du har informasjon som kan bidra.

• Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Det er en viss fare for det. Du blir jo sabla ned så fort du i det hele tatt stiller spørsmål om disse jentene.

Du blir i hvert fall ikke motivert til å formidle hva du faktisk opplever om du har møtt noen av dem.

Du har helt rett.  Så da gjelder det å våge å stå i den meningsbrytningen.  OK, du kan få et rykte på deg som han som ikke bryr seg om det er mistanke om trafficking eller ei.  Mange bryr seg ikke om dama er ung og fin.  Og vi ønsker alle (flertallet) de unge, ubrukte, nye eskortene.  Bare tanken er spennende.  Om jeg får mulighet til å oppleve det i tillegg, ja, det er det mange søker.

Så legger vi på skam for dette i tillegg til grunnskammen i det å kjøpe sex.  Kanskje fordi du ikke kan få sex på andre måter.  Så går du for den mest skamfulle sexhandelen: kjøpe av hun som ikke har noe valg.  Hun som alt er misbrukt, og så kommer du og legger til mer på misbruket av henne.

Det er neimen ikke lett å være horekunde i dag.

Lenke til kommentar

Nå er dette et forum hvor vi diskuterer en ulovlig aktivitet. 
Skjønner ikke hvorfor moralpolitiet skal melde seg på. 

Bare fordi noen har satt aldersgrensen til 30 og noen andre til 38 så er det ingen garanti for at damene man møter ikke er offer for trafficking. 

Faktisk så vil jeg påstå at treff og tilbakemeldinger som deles med andre er et av de beste verktøyene vi har. 

Eller så får man holde seg til tinder og damer man møter på byen. 

Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Er 100% enig, vi burde ha egen tråd for dette, hvis det ikke er det allerede. "Tanker fra moralpolitiet". Så kan de tenke hva de vil, og jeg tenke hva jeg vil. Ønsker heller ikke å ligge med jenter som har operatører eller være trafikkert, men noen ganger frister det for mye og det tror jeg gjelder flere her enn hva man får inntrykk av.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, jegern skrev:

Ønsker heller ikke å ligge med jenter som har operatører eller være trafikkert, men noen ganger frister det for mye og det tror jeg gjelder flere her enn hva man får inntrykk av.

Og ikke alltid du vet det før du står i døra.

• Like 2
Lenke til kommentar
48 minutter siden, jegern skrev:

Er 100% enig, vi burde ha egen tråd for dette, hvis det ikke er det allerede. "Tanker fra moralpolitiet". Så kan de tenke hva de vil, og jeg tenke hva jeg vil. Ønsker heller ikke å ligge med jenter som har operatører eller være trafikkert, men noen ganger frister det for mye og det tror jeg gjelder flere her enn hva man får inntrykk av.

Absolutt! Jeg kan godt innrømme for dere her inne at jeg har besøkt eskorter som for meg åpenbart bruker operatør. Jeg skammer meg ikke over dette noe nevneverdig, da jeg ikke hadde så mye erfaring med dette som jeg har nå. Erfaringen jeg har bygget opp gjør det lettere for meg å se tegn til operatør i disse dager og etterpåklokskapen forteller meg at jeg dessverre har gitt en del penger til bakmenn også. Jeg velger å ikke gjøre det lengre nå av flere grunner. Den ene er at jeg nå vet om flere uavhengige som gir en god opplevelse, så det er lettere å velge bort de litt mer spennende reisende jentene når jeg har noe trygt å falle tilbake på. En annen grunn er at det er større sjanse for å møte noen som ikke er så flinke til dette. Et tydelig tegn på operatører er at du møter ei annen jente som har en aktiv annonse, fordi de bare sender deg til noen andre hvis hun du kontakter er opptatt - de få gangene jeg ikke har snudd i døra har vært kjipe greier, så nå gjør jeg det uansett.

Så ja, det er ikke bare moral som ligger bak dette, men jeg fikk en liten wakeup av den NRK-artikkelen om når det Ukrainske nettverket ble tatt i 2022, tenker da spesifikt på hun som ringte politiet og var redd for livet sitt. Er lettere å velge uavhengige med den artikkelen i bakhodet.

Endret av Ness
  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, tutti skrev:

Nå er dette et forum hvor vi diskuterer en ulovlig aktivitet. 
Skjønner ikke hvorfor moralpolitiet skal melde seg på. 

Bare fordi noen har satt aldersgrensen til 30 og noen andre til 38 så er det ingen garanti for at damene man møter ikke er offer for trafficking. 

Faktisk så vil jeg påstå at treff og tilbakemeldinger som deles med andre er et av de beste verktøyene vi har. 

Eller så får man holde seg til tinder og damer man møter på byen. 

Vi i moralpolitiet melder oss på for å forsvare våre egne, ulovlige interesser.  Skal prøve å forklare: Det er nesten ingen norske eller vesteuropeiske jenter som jobber som eskorter i Norge lenger.  Det er i alle fall langt færre enn for 10 år siden.  Nå er det heller ikke så mange russiske, etter at de russerne som måtte ha visum for å jobbe her ikke lenger får det.

Hva er det så jeg forsvarer?

Jo, hvis det er færre sexkunder som besøker de østeuropeiske, asiatiske og søramerikanske sexarbeiderne som er her på turne, reiser fra by til by, jobber 24/7, har operatører, halliker og bakmenn, så blir det bedre arbeidsforhold og inntjening for de som jobber selvstendig.  Det er et sterkt prispress i mange områder i dag.  Sex i en halvtime for 1k eller lavere er gi-bort-pris!  Dette gjøres for å skvise ut konkurrenter. Og det er de som ikke er med i bandene som ryker ut først.  De velger bort Norge som marked siden de tjener for lite her i forhold til i andre land.  Og så er det oxo argumentet om at disse som er mulige ofre for trafficking tiltrekker seg onkels oppmerksomhet i langt større grad. 

Det bør jo være relevant for de fleste horekunder å vite litt om hva det er som foregår?  Eller vil du stikke hodet i sanden og late som om alt er fryd og gammen bare du får betalt en deilig ungjente for å få tømt deg?

Lenke til kommentar

Kan jo oxo ta med at det ikke er så rart at mange ikke bryr seg, for det er jo ikke mors beste barn som kjøper sex heller.  Selv om mange horekunder ikke begår andre typer lovbrudd, så er det likevel sånn at det blant horekunder er en større prosentandel som oxo gjør andre lovbrudd, som de faktisk har vært fengslet for, enn i befolkningen som helhet.  Mange av de bryr seg ikke om Fair Trade Eskorten.  Flere av dem er jo oxo halliker, og vil derfor ha denne diskusjonen dit peppern gror.

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Tototre skrev:

Vi i moralpolitiet melder oss på for å forsvare våre egne, ulovlige interesser.  Skal prøve å forklare: Det er nesten ingen norske eller vesteuropeiske jenter som jobber som eskorter i Norge lenger.  Det er i alle fall langt færre enn for 10 år siden.  Nå er det heller ikke så mange russiske, etter at de russerne som måtte ha visum for å jobbe her ikke lenger får det.

Hva er det så jeg forsvarer?

Jo, hvis det er færre sexkunder som besøker de østeuropeiske, asiatiske og søramerikanske sexarbeiderne som er her på turne, reiser fra by til by, jobber 24/7, har operatører, halliker og bakmenn, så blir det bedre arbeidsforhold og inntjening for de som jobber selvstendig.  Det er et sterkt prispress i mange områder i dag.  Sex i en halvtime for 1k eller lavere er gi-bort-pris!  Dette gjøres for å skvise ut konkurrenter. Og det er de som ikke er med i bandene som ryker ut først.  De velger bort Norge som marked siden de tjener for lite her i forhold til i andre land.  Og så er det oxo argumentet om at disse som er mulige ofre for trafficking tiltrekker seg onkels oppmerksomhet i langt større grad. 

Det bør jo være relevant for de fleste horekunder å vite litt om hva det er som foregår?  Eller vil du stikke hodet i sanden og late som om alt er fryd og gammen bare du får betalt en deilig ungjente for å få tømt deg?

Det siste der gidder jeg ikke å svare på en gang.

Jeg er for så vidt enig i at jeg aldri besøker noen av de helt åpenbare trafficking ofrene, som vi ser annonserer med 800kr for halvtimen og er gjerne fra Romania. 

Utover det så tror jeg det er naivt å tro at du klarer å filtrere ut alle da du ikke aner hvem som svarer i andre enden av whatsapp samtalen. 
Men hvis du skulle ane ugler i mosen så deler man det jo her inne.

Men uansett hvis det skal bli sånn her at man får pisk for å ha delt et besøk så gidder ikke jeg mer. 

Lenke til kommentar
3 minutter siden, tutti skrev:

Utover det så tror jeg det er naivt å tro at du klarer å filtrere ut alle da du ikke aner hvem som svarer i andre enden av whatsapp samtalen. 
Men hvis du skulle ane ugler i mosen så deler man det jo her inne.

Men uansett hvis det skal bli sånn her at man får pisk for å ha delt et besøk så gidder ikke jeg mer. 

Nei, vi klarer ikke å filtrere dem ut alene.  Det er jo derfor vi har denne diskusjonen.

Det er ikke pisk til de som deler besøk av denne typen, de litt tvilsomme.  I denne tråden er det jo faktisk bare et spørsmål om hvordan en eskorte er.  Og det er ingen som har kunnet, eller villet svare på det.  Jeg har ikke tenkt å piske noen for deres anmeldelser, men det er klart at de får jo litt å tenke på i ettertid.  Og noen av de helt nye horekundene lærer jo litt av det.  Jo mer info, jo bedre for alle oss som ikke tjener penger på at det selges sex.

Lenke til kommentar
49 minutter siden, Ness skrev:

Absolutt! Jeg kan godt innrømme for dere her inne at jeg har besøkt eskorter som for meg åpenbart bruker operatør. Jeg skammer meg ikke over dette noe nevneverdig, da jeg ikke hadde så mye erfaring med dette som jeg har nå. Erfaringen jeg har bygget opp gjør det lettere for meg å se tegn til operatør i disse dager og etterpåklokskapen forteller meg at jeg dessverre har gitt en del penger til bakmenn også. Jeg velger å ikke gjøre det lengre nå av flere grunner. Den ene er at jeg nå vet om flere uavhengige som gir en god opplevelse, så det er lettere å velge bort de litt mer spennende reisende jentene når jeg har noe trygt å falle tilbake på. En annen grunn er at det er større sjanse for å møte noen som ikke er så flinke til dette. Et tydelig tegn på operatører er at du møter ei annen jente som har en aktiv annonse, fordi de bare sender deg til noen andre hvis hun du kontakter er opptatt - de få gangene jeg ikke har snudd i døra har vært kjipe greier, så nå gjør jeg det uansett.

Så ja, det er ikke bare moral som ligger bak dette, men jeg fikk en liten wakeup av den NRK-artikkelen om når det Ukrainske nettverket ble tatt i 2022, tenker da spesifikt på hun som ringte politiet og var redd for livet sitt. Er lettere å velge uavhengige med den artikkelen i bakhodet.

Amen!

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med at noen velger å bruke operatør!

Som eksempel er jo Angels og Femme Fatale, de har operatør... Besøker dere ikke de? Jeg gjør det, selv om det er en stund siden. Om jeg husker riktig så er det en av damene som jobbet selv i Norge som nå sitter bak Femme Fatale og svarer tlf noen ganger.

Er det et problem? Ikke for meg!

• Like 1
Lenke til kommentar

Operatør trenger ikke være noe problem.  Men det var et tankevekkende innlegg som sa at de traffikerte alltid har operatør.  Mens selvstendige bare har det noen ganger, sånn som kanskje Femme Fatale.

Lenke til kommentar