Gå til innhold

Nye jenter fra Colombia

Mikkelsen93

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Idioten skrev:

Må for en gangs skyld si meg kraftig uenig med Solan. At vi besøker gledespiker betyr ikke at vi er totalt blottet for moral. Jeg er muligens på kant med hvermansen når jeg hevder at det å ha sex med samtykkende jenter i bytte med penger ikke bikker det moralske kompasset sør for anstendighet. Jeg vil innstendig hevde at det er vesensforskjell på dette og det å utnytte trafikkerte jenter. Jeg styrer unna alt som kan minne om sistnevnte. Håper og tror at radaren min er god nok til at kun fair-trade slipper gjennom.

Jeg får samme inntrykk som @Griffelen av annonsene. Ville valgt å unngå besøk med mindre noen kan gå god for hva som foregår.

Foretrekker de damene som arbeider for seg sjøl, når det er mafia opplegg så tar man risiko både på den ene og den andre måten

• Like 1
Lenke til kommentar

Må for en gangs skyld si meg kraftig uenig med Solan. At vi besøker gledespiker betyr ikke at vi er totalt blottet for moral. Jeg er muligens på kant med hvermansen når jeg hevder at det å ha sex med samtykkende jenter i bytte med penger ikke bikker det moralske kompasset sør for anstendighet. Jeg vil innstendig hevde at det er vesensforskjell på dette og det å utnytte trafikkerte jenter. Jeg styrer unna alt som kan minne om sistnevnte. Håper og tror at radaren min er god nok til at kun fair-trade slipper gjennom.

Jeg får samme inntrykk som @Griffelen av annonsene. Ville valgt å unngå besøk med mindre noen kan gå god for hva som foregår.

Foretrekker de damene som arbeider for seg sjøl, når det er mafia opplegg så tar man risiko både på den ene og den andre måten

• Like 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, jegern skrev:

Det som slår meg hver gang når det gjelder disse latina annonsene som kommer i fleng, er at de ser veldig like ut, akkurat som de skulle vært i nær slekt?

Bare en morsom observasjon. Tenk så flaut det må være å ha en MFFF med støresøstrene dine.

1626824159125.jpg

Lenke til kommentar

LoL, sorry innlegget kom tre ganger her

Endret av Donald Trump
  • Like 1
Lenke til kommentar

Litt interressant tema dette med moral. Jeg vil påstå at kjøp av sex i seg selv ikke er amoralsk, men når det er sagt så kan det som sexkjøper være vanskelig å unngå å gi penger til noen som utnytter andre. Selv velger jeg å ikke møte hvis jeg merker at det er et byrå bak av nettopp den grunn, men jeg kommer ikke til å dømme noen som ikke gjør som meg - det er opp til hver enkelt å bestemme selv hva de mener er moralsk riktig. Det er tross alt umulig å ikke gi penger til folk som ikke fortjener det i dag uansett om det gjelder kjøp av sex eller f.eks. klær produsert av barn.

Sorry for at tråden ble hijacket av denne diskusjonen, jeg har ikke møtt noen av de jentene det er snakk om.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Idioten skrev:

Vi er nok ikke så uenige i sak hverken @Griffelen, du eller jeg. Noe jeg skrev i noen av innleggene også.

Men at noen luller seg inn i dette fairtrade-greiene er for meg bare at noen rettferdiggjør for seg selv hva de holder på med.

De som har fulgt med litt på forumet vet at det ikke går godt med alle pikene. Psykiatri og rus har vært nevnt en del ganger. Hvilken i rekken var det som gjorde at det tippet over for noen? Ikke vet jeg, ikke vet du. Men det kan godt hende du var ett trappetrinn på vei ned for den det gjaldt. Kanskje ikke du har vært hos noen av de som er beskrevet her, men vi kjenner heller ikke til slutthistorien til alle vi har møtt på vår vei. Gjennom vår aktivitet påfører vi de vi møter ett eller annet. Tror ikke noen som har dette som yrke går umerket igjennom det resten av livet sitt.

Så når noen setter seg på en moralsk hvit hest og babler av gårde om fairtrade så blir det litt keiserens nye klær for meg. Og de slenger vel lett med synsing om det ene og det andre om jenter de ikke har møtt. Ja, jeg ser også de røde flaggene her. Men hvordan det henger sammen vet jeg ikke. Dette er det også skrevet en del om på forumet. 

Jeg vet hva jeg gjør og hvor mine grenser går. Jeg vil også snu i døra ved minste mistanke om at noen er der mot sin vilje. Ikke er jeg spesielt kravstor i mine ønsker til pikene heller. Men det betyr ikke at jeg alltid vet om det riktig det jeg gjør.

Uansett setter jeg pris på at denne debatten kommer opp med jevne mellomrom. Det er fint å få kalibrert det moralske kompasset en gang i blant.

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Donald Trump skrev:

Ja, det er nok bedre i all hovedsak. Så sitter de igjen med alle pengene selv.

Min "faste" eier egen leilighet og holder på for seg selv. Leier også ut et rom til en kollega.

Lenke til kommentar
1 time siden, Donald Trump skrev:

Ja, og det er betenkelig at man antagelig bidrar til å finansiere annen kriminell virksomhet.

Men kan jo også forstå de jentene som velger å gjøre det på denne måten. Mye er tilrettelagt for dem når de kommer til et nytt marked.

Mye av problemet er at det ikke alltid er så lett å vite hvem som er hva. Og i hvert fall ikke før du har møtt dem.

Noen adresser kjenner du jo igjen og kan unngå. Men det er ikke så lett når adressen er airBNB eller korttidsleiligheter.

Det er her det kanskje er vel lett for noen på forumet å bare slenge ut påstander uten å vite.

Lenke til kommentar
38 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Ja, det er nok bedre i all hovedsak. Så sitter de igjen med alle pengene selv.

Min "faste" eier egen leilighet og holder på for seg selv. Leier også ut et rom til en kollega.

De har det nok ikke enkelt på noen som helst måte, disse sexarbeiderne som vi elsker å møte og komme igjen og igjen.

Catch-22 for din faste er at hun ved å leie ut et rom til en kollega selv kan bli straffet etter hallikparagrafen.  Den er oxo litt kinkig når det er flere jenter som jobber sammen i samme leilighet.  Hvis det er en som svarer på telefonene for alle, og hun sitter på stua, ja, da er hun å regne som hallik.  Selv om hun er sexarbeider i tillegg.  Og så snart straffenivået kommer over bøter på 25k så syns onkel at det er mer interessant å etterforske og huke halliker, bakmenn og kunder.  Det er en del horemammaer som har blitt dømt i Norge siden loven kom.  Det virker ikke som om de er klar over at det kan bli straffet? 

@SolanGundersen om din faste leier ut et rom til flere forskjellige, så tror jeg kanskje at onkel vil vise mer interesse for dette stedet enn et sted hvor det ikke er noen form for framleie.  Ikke det at de viser stor interesse i det hele tatt, men om de nå skulle finne på å prioritere.

Lenke til kommentar

Det er sagt at jeg setter meg på min moralske høye hest i denne diskusjonen. Sånne merkelapper er unyttige.

Det må - og nå overdriver jeg litt, men bare litt - være objektivt sant at det er forskjell på en 30 år gammel kvinne uten bakmenn med egne grenser og meninger, og en 19 år gammel trafikkert jente som leies ut til kvarter-korte knull 24/7 inkl. OWO/CIM og anal.

At noen ikke har skrupler med tanke på å kø-pule disse jentene, får være deres sak. Meg byr det imot. Og de får ta sin egen risiko ved å gjøre det. Selvfølgelig prioriterer politiet denne typen virksomhet. Men - hey, deres valg.

Moralsk høye hest? Nei, det er etter min oppfatning en objektivt korrekt analyse.

Er jeg en moralist? Nja. Jeg kommenterer akkurat dette temaet innimellom, når et innlegg gjør det naturlig. Selv om kjøp av seksuelle tjenester ikke er lov, og vi gjør det likevel, er vårt valg. Men det betyr ikke at det ikke finnes grenser, prinsipper og etiske vurderinger.

Jeg har aldri  hatt samleie eller fått blowjob av en kvinne for penger. Jeg kjøper ikke sex. Det får jeg hjemme. Men jeg har en hang-up på god, heftig erotisk massasje. Det betyr B2B, nærkontakt med kjønn uten penetrering og intimt håndarbeid, og er definitivt seksuell aktivitet. Men penetrering er uaktuelt, og det er min grense og min agenda. Gjør det englevingene svidde i kantene, som en sa? Kanskje, kanskje ikke. Men jeg er i det minste konsekvent og har mine egne prinsipper.

Jeg foretrekker også at massøsen er nærmere 30 år enn 20 år, og helst over 30 dersom de var å finne. Rett og slett fordi jeg føler meg mer vel i en slik setting. Dermed har jeg enda en grunn til å rygge når jeg ser annonser som de vi snakker om her.

Mer har jeg ikke å si om dette.

Endret av Griffelen
Lenke til kommentar
3 timer siden, SolanGundersen skrev:

Men at noen luller seg inn i dette fairtrade-greiene er for meg bare at noen rettferdiggjør for seg selv hva de holder på med.

3 timer siden, SolanGundersen skrev:

Så når noen setter seg på en moralsk hvit hest og babler av gårde om fairtrade så blir det litt keiserens nye klær for meg.

Hvis du på ramme alvor mener at å foretrekke å møte jenter som av egen fri vilje er med på leken er å sette seg på en moralsk hvit hest, så deg om det. For meg er det helt avgjørende for å drive på med dette.

• Like 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, Idioten skrev:

Hvis du på ramme alvor mener at å foretrekke å møte jenter som av egen fri vilje er med på leken er å sette seg på en moralsk hvit hest, så deg om det. For meg er det helt avgjørende for å drive på med dette.

Jeg tror du må lese mer grunndig det jeg skriver hvis du tror jeg foretrekker å møte jenter som er her mot sin vilje. Det er vel det motsatte jeg mener. Trekk pusten, få deg hvilepuls og så leser du det en gang til.

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Jeg tror du må lese mer grunndig det jeg skriver hvis du tror jeg foretrekker å møte jenter som er her mot sin vilje. Det er vel det motsatte jeg mener. Trekk pusten, få deg hvilepuls og så leser du det en gang til.

Jeg siterte deg på at du hevder at det å foretrekke å møte jenter som er med på leken av egen fri vilje (aka fair-trade) er å "sette seg på en moralsk hvit hest", "bable av gårde om keiserens nye klær" og "rettferdiggjøre for seg selv hva de holder på med". Må si jeg finner de utsagnene underlige om du selv foretrekker det samme. Pusten og samvittigheten min er fin den :-)

• Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Idioten skrev:

Jeg siterte deg på at du hevder at det å foretrekke å møte jenter som er med på leken av egen fri vilje (aka fair-trade) er å "sette seg på en moralsk hvit hest", "bable av gårde om keiserens nye klær" og "rettferdiggjøre for seg selv hva de holder på med". Må si jeg finner de utsagnene underlige om du selv foretrekker det samme. Pusten og samvittigheten min er fin den :-)

Det er godt å høre, Idioten

Det er fair-trade greiene jeg har litt problemer med. Det har en kostnad for dem som velger å ha dette som yrke. Uansett hvor frivillig det er og hvor selvstendig man er. Det at de også har holdt på i flere/mange år er vel heller ikke et godt argument vil jeg tro. Det synes jeg enhver av oss som velger å kjøpe tjenester bør tenke igjennom med jevne mellomrom. For vi vet ikke hva vi er med på i andres reise igjennom livet.

Og det er her jeg blir provosert av at noen drar fair-trade som en form for hvitevasking av det man faktisk er med på. Jeg synes det ikke er noe fair-trade i det hele tatt med den businessen vi holder på med her.

Og jeg synes trådstarter ble tatt vel hardt i starten her. Det er hans første innlegg. Vi ønsker vel at flere skal bidra på forumet. Jeg er ikke så sikker på om han blir fristet til å poste flere innlegg.

Takker for innleggene dine, Idioten!

Lenke til kommentar
43 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Jeg synes det ikke er noe fair-trade i det hele tatt med den businessen vi holder på med her.

Tror ingen beskriver selve besøket hos gledespiken som fair-trade. Det som er fair-trade, er å velge jentene som er med av egen fri vilje fremfor de som ikke er det. Det er særdeles viktig ift hva vi driver med imho. Jeg rir gladelig på den hvite hesten og har ingen planer om å slutte med det.

Når godt voksne mennesker av egen fri vilje velger å selge noe, må de selv ta konsekvensene av at de på et senere tidspunkt angrer på salget. Det gjelder her som i alle andre sammenhenger i livet. Skal vi med 100% sikkerhet unngå å bidra til at gledespiker angrer på salget i ettertid har vi kun 1 alternativ; vi må velge å avstå fra sex-kjøp. Alternativt kan vi gjøre så godt vi kan for å sikre oss at de faktisk er "fair-trade"; at de selger sex av egen fri vilje.

Selvfølgelig rettferdiggjør vi våre handlinger. Alle mennesker som ikke er blottet for følelser/empati rettferdiggjør sine handlinger. Det betyr ikke at vi hodeløst utfører handlingene for så å dikte opp en unnskyldning i etterkant. Jeg rettferdiggjør for meg selv at jeg besøker en gledespike før jeg tar kontakt. Ja, det er en risiko for at våre handlinger har negative konsekvenser. -Som i alle andre sammenhenger i livet. Hvis du anser risikoen for negative konsekvenser som for stor, lar du være. En helt avgjørende del av rettferdiggjøringen min er at jeg antar at jenten er "fair-trade".

Ja, det er moralske dillemaer med det vi driver med. Jeg har ingen planer om å stikke det under en stol. -Men jeg ser det slik at "verdens eldste yrke" er noe som kommer til å eksistere så lenge det eksisterer mennesker. Å håndheve et totalforbud er en utopisk uvirkelighet. Jeg velger å ta del i det innenfor de rammer min samvittighet tillater.

Jeg er mindre bekymret for trådstarter :-) Tenker han klarer seg fint trass i vår avsporing av tråden hans. Vil påstå at dette er viktig å få med seg når han skal slå fast om om Lola fra Havanna er verdt et besøk.

• Like 2
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Idioten skrev:

Tror ingen beskriver selve besøket hos gledespiken som fair-trade. Det som er fair-trade, er å velge jentene som er med av egen fri vilje fremfor de som ikke er det. Det er særdeles viktig ift hva vi driver med imho. Jeg rir gladelig på den hvite hesten og har ingen planer om å slutte med det.

Når godt voksne mennesker av egen fri vilje velger å selge noe, må de selv ta konsekvensene av at de på et senere tidspunkt angrer på salget. Det gjelder her som i alle andre sammenhenger i livet. Skal vi med 100% sikkerhet unngå å bidra til at gledespiker angrer på salget i ettertid har vi kun 1 alternativ; vi må velge å avstå fra sex-kjøp. Alternativt kan vi gjøre så godt vi kan for å sikre oss at de faktisk er "fair-trade"; at de selger sex av egen fri vilje.

Selvfølgelig rettferdiggjør vi våre handlinger. Alle mennesker som ikke er blottet for følelser/empati rettferdiggjør sine handlinger. Det betyr ikke at vi hodeløst utfører handlingene for så å dikte opp en unnskyldning i etterkant. Jeg rettferdiggjør for meg selv at jeg besøker en gledespike før jeg tar kontakt. Ja, det er en risiko for at våre handlinger har negative konsekvenser. -Som i alle andre sammenhenger i livet. Hvis du anser risikoen for negative konsekvenser som for stor, lar du være. En helt avgjørende del av rettferdiggjøringen min er at jeg antar at jenten er "fair-trade".

Ja, det er moralske dillemaer med det vi driver med. Jeg har ingen planer om å stikke det under en stol. -Men jeg ser det slik at "verdens eldste yrke" er noe som kommer til å eksistere så lenge det eksisterer mennesker. Å håndheve et totalforbud er en utopisk uvirkelighet. Jeg velger å ta del i det innenfor de rammer min samvittighet tillater.

Jeg er mindre bekymret for trådstarter :-) Tenker han klarer seg fint trass i vår avsporing av tråden hans. Vil påstå at dette er viktig å få med seg når han skal slå fast om om Lola fra Havanna er verdt et besøk.

Takker for innlegget ditt.

Reflektert og godt skrevet!

• Thanks 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, Tototre skrev:

Catch-22 for din faste er at hun ved å leie ut et rom til en kollega selv kan bli straffet etter hallikparagrafen

Humm..nei.Vis begge jobber,og begge er registrert i adressen,det er ingen straff.Samme ting er vis du leie ut,du må bevis av du betale leie med andre lovlig inntekt.det avhenger av konteksten og situasjonen. To jenter som bor, å dele leilighet kostnad er ikke ulovlig.Også vis jeg har en vennina fra utland for besøk meg.Jeg kan ikke ta hennes penger eller tjene penger på prostitusjonsinntektene hennes.

ingen som driver med det selvstending har operator/sekretar som ta avtale.Operator?Organized crime..

• Thanks 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Humm..nei.Vis begge jobber,og begge er registrert i adressen,det er ingen straff.Samme ting er vis du leie ut,du må bevis av du betale leie med andre lovlig inntekt.det avhenger av konteksten og situasjonen. To jenter som bor, å dele leilighet kostnad er ikke ulovlig.Også vis jeg har en vennina fra utland for besøk meg.Jeg kan ikke ta hennes penger eller tjene penger på prostitusjonsinntektene hennes.

ingen som driver med det selvstending har operator/sekretar som ta avtale.Operator?Organized crime..

Takker, Zezee!

De jeg skrev om svarer på sine egne telefoner og styrer alt selv.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, ZezeeRealBack skrev:

Ja, du har helt rett.  Men her gjelder det å holde tunga rett i munnen, for om det kun er den ene som eier/leier lokalet som det selges sex fra, og hun leier ut et rom på døgnbasis til andre, så er du i gråsonen.  Jeg vet om flere som leier store leiligheter og som videreutleier til andre fullt vitende om hva som foregår.  Et godt eks. på dette er thaisalonger.  Der leier du en massasjebenk for 500-1000 kr/døgnet.  Og eieren vil ikke vite hva du gjør om du leier, eller forbyr deg å selge sex, for å ha egen rygg fri.

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, du har helt rett.  Men her gjelder det å holde tunga rett i munnen, for om det kun er den ene som eier/leier lokalet som det selges sex fra, og hun leier ut et rom på døgnbasis til andre, så er du i gråsonen.  Jeg vet om flere som leier store leiligheter og som videreutleier til andre fullt vitende om hva som foregår.  Et godt eks. på dette er thaisalonger.  Der leier du en massasjebenk for 500-1000 kr/døgnet.  Og eieren vil ikke vite hva du gjør om du leier, eller forbyr deg å selge sex, for å ha egen rygg fri.

Det er ikke lov a leie rommet bare for treff kunde.Men vis hun pendle mellom byen/fylke det gå i gråsone.

Nå det kommer om Thaisalong,det er ulovlig også.
Først og frem,det er samme regler som du er frisør/neglerdesing.Du betale en sum for dekke strøm,vann etc.Det er nærevirksomnhet regler og av og til kontroll kommer til disse sted.

Derfor det var best ta mine massasje kunde hjemme.Vis jeg hadde en klinniken,kunde er ikke løv a ta bukse,vi må stop og be kunde a dra.Noen sted det er overvakt kamera rund (for sikkehert/tyveri-ikke for overvakt kunde 😊)

• Thanks 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, SolanGundersen skrev:

Det er godt å høre, Idioten

Det er fair-trade greiene jeg har litt problemer med. Det har en kostnad for dem som velger å ha dette som yrke. Uansett hvor frivillig det er og hvor selvstendig man er. Det at de også har holdt på i flere/mange år er vel heller ikke et godt argument vil jeg tro. Det synes jeg enhver av oss som velger å kjøpe tjenester bør tenke igjennom med jevne mellomrom. For vi vet ikke hva vi er med på i andres reise igjennom livet.

Og det er her jeg blir provosert av at noen drar fair-trade som en form for hvitevasking av det man faktisk er med på. Jeg synes det ikke er noe fair-trade i det hele tatt med den businessen vi holder på med her.

Og jeg synes trådstarter ble tatt vel hardt i starten her. Det er hans første innlegg. Vi ønsker vel at flere skal bidra på forumet. Jeg er ikke så sikker på om han blir fristet til å poste flere innlegg.

Takker for innleggene dine, Idioten!

Fair Trade er ikke noen form for hvitvasking!  Det handler om hvem som bestemmer og disponerer pengene.  En sexarbeider som jobber selvstendig og bestemmer egen arbeidstid, og -sted, er vel det beste eksempelet på en Fair Trad Eskorte.  Hun beholder alle inntekter selv, men må oxo betale alle utgifter som påløper i virksomheten.  Her kan jo telefonoperatør være en utgift, og jeg mener at om eskorten er den som bestemmer hva operatøren skal si, så er hun "fri".  Men når det operatøren/selskapet som bestemmer er hun ufri.

Å trekke inn sexarbeidere som det går galt med over tid, enten psykisk eller fysisk, det er en helt annen diskusjon.  Det kan jo være frivillige i jobben som bare det, og disponere inntektene som de selv vil, men likevel bikke over i det syke en dag.

Om jeg tenker, erfarer og tror at den eskorten jeg besøker ikke holder på med dette av egen fri vilje, så hender det at jeg avbryter (hvis jeg har en god plan B).  Men det er ofte vanskelig å være sikker.  Eks. med kinadamene: Få av dem snakker engelsk.  Alle har operatør og falske bilder.  De er godt voksne.  Hva er det som skurrer?  Må de selge sex for å betale gjeld (noen tvinger dem så de ikke har annet valg), eller er dette et av flere alternativer de ser på som inntektsgivende?

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

Fair Trade er ikke noen form for hvitvasking! 

Hvitevasking av egen samvittighet og handlinger!

Uttrykket ikke brukt i pengesammenheng.

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Fair Trade er ikke noen form for hvitvasking!  Det handler om hvem som bestemmer og disponerer pengene.  En sexarbeider som jobber selvstendig og bestemmer egen arbeidstid, og -sted, er vel det beste eksempelet på en Fair Trad Eskorte.  Hun beholder alle inntekter selv, men må oxo betale alle utgifter som påløper i virksomheten.  Her kan jo telefonoperatør være en utgift, og jeg mener at om eskorten er den som bestemmer hva operatøren skal si, så er hun "fri".  Men når det operatøren/selskapet som bestemmer er hun ufri.

Å trekke inn sexarbeidere som det går galt med over tid, enten psykisk eller fysisk, det er en helt annen diskusjon.  Det kan jo være frivillige i jobben som bare det, og disponere inntektene som de selv vil, men likevel bikke over i det syke en dag.

Om jeg tenker, erfarer og tror at den eskorten jeg besøker ikke holder på med dette av egen fri vilje, så hender det at jeg avbryter (hvis jeg har en god plan B).  Men det er ofte vanskelig å være sikker.  Eks. med kinadamene: Få av dem snakker engelsk.  Alle har operatør og falske bilder.  De er godt voksne.  Hva er det som skurrer?  Må de selge sex for å betale gjeld (noen tvinger dem så de ikke har annet valg), eller er dette et av flere alternativer de ser på som inntektsgivende?

Jeg har jo møtt noen av disse samlebåndsjentene. En av mine anmeldelser spiller jo faktisk på dette. Husker du denne? Reklamerer med girlfriendexperiense men i virkeligheten så får du blowjob på toalettet mens du venter på at soverommet skal bli ledig.

Jeg var jo helt fersk i å besøke damene den gangen. Ja, det er bare tre måneder siden men det kjennes ut som en hel mannsalder siden. Det har vært en bratt læringskurve etter det. Det var jo en tid hvor det uansett hvem jeg valgte å sende en invitasjon til så endte jeg opp i Gøteborggata. Så har man jo valgt annerledes etter hvert. Og når enkelte adresser kommer opp etter hvert så takker man nei allikevel. Noen adresser har man funnet ut av selv, andre har man fått tips om.

Men når det er sagt så har jeg aldri fått den feelingen av at noen er der mot sin vilje. De har også uten unntak vært nærmere 30 eller over. Tror det er bare ei jeg har møtt som kanskje er nærmere 25 enn 30. Men hva som ligger bak at de velger å ta i mot antagelig mange menn hver dag er vanskelig å vite. Vil tro at de jeg har møtt kunne valgt å ta en høyere pris og heller møte færre hver dag.

Jeg vet hva jeg ville valgt, færre besøk til høyere pris. Men det er ikke sikkert det makser ut potensialet for inntjening. Kanskje vi kan begynne å spørre dem om det? Noen av jentene snakker jo om det meste, så kanskje.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hvitevasking av egen samvittighet og handlinger!

Uttrykket ikke brukt i pengesammenheng.

Det er vel heller ikke jeg som har brakt inn uttrykket i denne sammenhengen.  Dette er jo litt sånn som hvem av oss er den mest anstendige, rettferdige lovbryteren?  Alle som kjøper sex, selv om det er så lite som en runkejobb, kan bli tatt for brudd på sexkjøpsloven.  Men så er det som @Griffelen skriver en risiko for at du til tillegg til brudd på den loven kan komme i onkels interesse for brudd på hallikparagrafen om det viser seg at sexsalget er organisert. 

Vi vet jo av erfaring at svært mye av sexsalget i Norge er organisert av store, kriminelle organisasjoner.  Som tjener grovt med penger på sånne som deg og meg.  Det er heller ikke noe tvil om at disse grupperingene kjemper om markedsandeler og gjør mye for å gjøre det vanskelig for konkurrentene.  Falske anmeldelser, priskrig (lave priser) og rekruttering av nye jenter.  Og det er klart at om de får ned prisen på innsatsfaktoren som eskorten er, ja, da vil de tjene mer penger.  Samtidig er det større mulighet for at hun er et offer for trafficking.  Jeg slutter ikke å kjøpe sex pga. dette, men sjansen for å bli tatt er mindre jo lenger unna dette du kommer.

Lenke til kommentar