IrenaMi Skrevet Desember 17, 2024 Share Skrevet Desember 17, 2024 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 Hun har pensjonert seg fullstendig? 2 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 Neida! Starter å jobbe i morgen! Men tar bare imot sine faste nå i starten, visstnok…🤷♂️ 2 Siter Lenke til kommentar
223 Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 20 timer siden, James78 skrev: Neida! Starter å jobbe i morgen! Men tar bare imot sine faste nå i starten, visstnok…🤷♂️ Stemmer at hun er i gang igjen, men tviler sterkt på at hun bare tar faste. Ikke vanskelig å få innpass her. Hun er digg til å være bestemor, men denne hyllest tråden og hypen er for mye syns jeg. Finner yngre, strammere damer til lavere og samme sum. 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 Det store spørsmålet er om noen har fått FP, alternativt BJ eller 69, med henne i det siste, og regelmessig. Bare HJ er litt tynt for en «thai massasje». 4 Siter Lenke til kommentar
Bulle Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 3 timer siden, jegern skrev: Det store spørsmålet er om noen har fått FP, alternativt BJ eller 69, med henne i det siste, og regelmessig. Bare HJ er litt tynt for en «thai massasje». I det siste og regelmessig er jo litt vanskelig siden hun har vært i Thailand siden tidlig november. 4 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Noen som har en oppdatering på Pimpa? Lenge siden jeg så henne nå og jeg begynner å vurdere å møte henne igjen😊 Men hun har ikke hatt aktiv annonse på en stund. 2 Siter Lenke til kommentar
Jensjensenfranorge Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 10 timer siden, Oslo_bukken skrev: Noen som har en oppdatering på Pimpa? Lenge siden jeg så henne nå og jeg begynner å vurdere å møte henne igjen😊 Men hun har ikke hatt aktiv annonse på en stund. Hun er i Thailand 2 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 6 minutter siden, Jensjensenfranorge skrev: Hun er i Thailand Tenkte kanskje det ja, noen anelse når hun kommer tilbake? 2 Siter Lenke til kommentar
lorumipsum Skrevet April 26 Share Skrevet April 26 På 23.4.2025 den 18.23, Oslo_bukken skrev: Tenkte kanskje det ja, noen anelse når hun kommer tilbake? I begynnelsen av mai 3 1 Siter Lenke til kommentar
Bulle Skrevet Mai 25 Share Skrevet Mai 25 Hun er visst tilbake og startet opp igjen denne uken. Noen som har vært på besøk og kan gi en føremelding ? 1 Siter Lenke til kommentar
Martell Skrevet Mai 26 Share Skrevet Mai 26 Snakker med henne nå. Håper hun er på i morgen. Hun sendte meg snap at hun var på jobb forrige uke 3 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 (endret) På 26.5.2025 den 15.13, Martell skrev: Snakker med henne nå. Håper hun er på i morgen. Hun sendte meg snap at hun var på jobb forrige uke Ble det noe møte? Virkelig ingen her som har noe oppdatert info? Endret Juni 4 av Oslo_bukken 1 Siter Lenke til kommentar
Martell Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 10 timer siden, Oslo_bukken skrev: Ble det noe møte? Virkelig ingen her som har noe oppdatert info? Hun jobber hver dag og er seg selv. Hun er slående vakker for alderen og har en kropp som mange 30 åringer kan drømme om. Jeg har avtale hos henne i morgen Hva trenger du av info? 2 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 3 timer siden, Martell skrev: Hun jobber hver dag og er seg selv. Hun er slående vakker for alderen og har en kropp som mange 30 åringer kan drømme om. Jeg har avtale hos henne i morgen Hva trenger du av info? Hun har hatt varierende service siste året (alt fra null sex til full pakke). Det er ikke kun meg som opplevd dette. Så jeg lurte på om hun blitt litt mere service minded i det siste så man faktisk vet hva man går til. 3 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 Sikkert lurt å avstemme forventninger på forhånd... Var der i mai, og da ble det overraskende nok som mitt forrige tannlege besøk... 0 hull...😔 1 Siter Lenke til kommentar
Jensjensenfranorge Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 3 timer siden, Oslo_bukken skrev: Hun har hatt varierende service siste året (alt fra null sex til full pakke). Det er ikke kun meg som opplevd dette. Så jeg lurte på om hun blitt litt mere service minded i det siste så man faktisk vet hva man går til. For de aller fleste er dette, Thaimarkedets dyreste humørbingo 1 Siter Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 Det er greit med en god massasje (hun er veldig flink) og en hyggelig prat (hun er smart og kan føre en samtale) og kun det, for noen hundrelapper. Helt greit. Det som ikke er greit er dårlig humør og en følelse av at man egentlig burde pelle seg ut. Rart, for i tidligere tider var jo dama sjarmerende, sexy og vanedannende. Det eneste jeg har hatt å utsette på henne er litt for stikkende skjeggstubb på venusberget under B2B når det led litt ut på dagen. 2 Siter Lenke til kommentar
Style Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 17 minutter siden, Blyanten skrev: litt for stikkende skjeggstubb på venusberget under B2B når det led litt ut på dagen. Er det det som kalles i-landsproblemer? 4 Siter Lenke til kommentar
Martell Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 6 timer siden, Oslo_bukken skrev: Hun har hatt varierende service siste året (alt fra null sex til full pakke). Det er ikke kun meg som opplevd dette. Så jeg lurte på om hun blitt litt mere service minded i det siste så man faktisk vet hva man går til. Full pakke kan jeg ikke skjønne at hun gjør. Jeg er og sjelden interessert i det, men hun har gjort det tydelig at mas om det er uaktuelt. Men alt annet er på menyen for meg hvertfall. Snakker med henne ganske ofte på chat utenom yrket om alt livet har å by på av opp og nedturer. Hun har blitt en god samtalepartner om andre ting på snap. Der ønsker hun ikke griser 🤣🤣 2 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 1 minutt siden, Martell skrev: Full pakke kan jeg ikke skjønne at hun gjør. Jeg er og sjelden interessert i det, men hun har gjort det tydelig at mas om det er uaktuelt. Men alt annet er på menyen for meg hvertfall. Snakker med henne ganske ofte på chat utenom yrket om alt livet har å by på av opp og nedturer. Hun har blitt en god samtalepartner om andre ting på snap. Der ønsker hun ikke griser 🤣🤣 Joda, her var full pakke på menyen før i tiden. Naken felles dusj også. Det skjedde til og med at pikken skle inn i den deilige musen uten kondom også, men der tror jeg hun var meget selektiv så jeg var kanskje en av de «heldige». Derfor synes jeg det er litt rart å besøke henne nå hvis menyen er såpass begrenset som «0-hull»😅 1 Siter Lenke til kommentar
Martell Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 7 minutter siden, Oslo_bukken skrev: Joda, her var full pakke på menyen før i tiden. Naken felles dusj også. Det skjedde til og med at pikken skle inn i den deilige musen uten kondom også, men der tror jeg hun var meget selektiv så jeg var kanskje en av de «heldige». Derfor synes jeg det er litt rart å besøke henne nå hvis menyen er såpass begrenset som «0-hull»😅 Jeg pleier å få owo med cim , det er det jeg liker og ikke får hjemme... 🤣🤣 2 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 Ja, helt enig @Martell! Hun er superhyggelig å snakke med om alt mulig utover timen man er der! At hun har tid å svare "alle" er imponerende! Hun har sikkert noen hun prioriterer! Jeg føler jeg kommer godt ut der! 😄 Jeg er bare alltid litt usikker på hva jeg får eller ikke når jeg er der! Det er det eneste jeg har å utsette! Stort sett 100% fornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar
Bulle Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 Jeg er enig i at det kan være noe frustrerende som kunde å ikke vite sikkert hva man får eller ikke. Samtidig så har jeg inntrykk av at Pimpa er smart nok og har selvinnsikt nok til forstå at i hennes yrke må man beskytte seg selv. Ikke bare rent fysisk, men også mentalt for ikke å gå fullstendig lei. På den ene siden kan en si at man må være profesjonell. På den andre siden kan en godt forstå at det kan være mentalt utmattende å utføre så intime tjenester dersom man ikke har dagen, dersom man er sliten, dersom man er drittlei, dersom kunden er ufordragelig, eller bare man bare ikke kommer over ens. Jeg antar det er mye av grunnen til at hun tar lengre perioder fri i Thailand, at hun er ganske strikt med åpningstider, og at derfor er menyen hun tilbyr er ganske smal, men også ganske fleksibel når hun føler for det. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg