Hennesy Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 (endret) Noen som har gode tips om jenter som du VET holder til nær Raddison Blue? Sånn innen fem min gange eller så.. skal dit til helga og skjønner ikke oppned på steder i byen. Og litt kipt å spørre seg gjennom hele RE om adresse. Det hadde vært så mye mindre stress med litt mer presise adressebeskrivelse. «3min gange fra stasjon x» f.eks.. Åpen for det meste, men helst ikke samlebånd eller priser over 3k for en halvtime. Trenger ikke adresse altså, men RE lenker eller en dm hadde vært nyttig. Endret Juni 12, 2024 av Hennesy Mer presis spm 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 34 minutter siden, Hennesy skrev: Noen som har gode tips om jenter som du VET holder til nær Raddison Blue? Sånn innen fem min gange eller så.. skal dit til helga og skjønner ikke oppned på steder i byen. Og litt kipt å spørre seg gjennom hele RE om adresse. Det hadde vært så mye mindre stress med litt mer presise adressebeskrivelse. «3min gange fra stasjon x» f.eks.. Åpen for det meste, men helst ikke samlebånd eller priser over 3k for en halvtime. Trenger ikke adresse altså, men RE lenker eller en dm hadde vært nyttig. 10 min gange fra Oslo Plaza Hva med googlemaps? Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 38 minutter siden, Hennesy skrev: Noen som har gode tips om jenter som du VET holder til nær Raddison Blue? Sånn innen fem min gange eller så.. skal dit til helga og skjønner ikke oppned på steder i byen. Og litt kipt å spørre seg gjennom hele RE om adresse. Det hadde vært så mye mindre stress med litt mer presise adressebeskrivelse. «3min gange fra stasjon x» f.eks.. Åpen for det meste, men helst ikke samlebånd eller priser over 3k for en halvtime. Trenger ikke adresse altså, men RE lenker eller en dm hadde vært nyttig. Velkommen til forumet forresten:-) 1 Siter Lenke til kommentar
Hennesy Skrevet Juni 12, 2024 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2024 (endret) Takk. Ser nå det var to raddison. Mente det oppe ved slottsparken.. joda, kan gå med maps men når jeg har tenkt at majorstuen eller st.hans haugen er vel i nærheten, så viser det seg å være langt i gokk unna likevel. Da er det verdt forsøket å spørre her for å slippe det tenkte jeg. Endret Juni 12, 2024 av Hennesy 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 3 minutter siden, Hennesy skrev: Takker. Ser nå det var to raddison. Mente det oppe ved slottsparken.. joda, kan gå med maps men når jeg har tenkt at majorstuen eller st.hans haugen er vel i nærheten, så viser det seg å være langt i gokk unna likevel. Da er det verdt forsøket å spørre her for å slippe det tenkte jeg. Hvis du kan bruke googlemaps og vil reise litt med kollektivt så vil du ha mange mange mange flere muligheter 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 Forran nevnte tips er bare 10 minutters gange fra ditt hotell også Enkelt å finne frem dit Du får adressen av henne hvis du tar kontakt Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 Når pokker ble 15 minutters gange "langt i gokk"? Orker du ikke gå 15-20 minutter for et ligg så tipper jeg du kan droppe slt prat om 30 minutter - du klarer jo ikke 15 engang! Majorstua, St Hanshaugen, tilogmed Grünerløkka er innen gangavstand fra Radisson. 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 1 time siden, Hennesy skrev: Sånn innen fem min gange eller så.. skal dit til helga og skjønner ikke oppned på steder i byen. Og litt kipt å spørre seg gjennom hele RE om adresse. også vi bygutter kan slite litt med adressene:-) Sjekk denne: 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 Hva med å vurdere outcall? Da slipper du å forlate hotellet i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 12, 2024 Share Skrevet Juni 12, 2024 1 time siden, SolanGundersen skrev: Hva med å vurdere outcall? Da slipper du å forlate hotellet i det hele tatt. Da slipper du oxo å bekymre deg for at du kan bli filmet. I stedet har du full kontroll på rommet. Det er aldri noe problem å be om nytt sengetøy/rene håndkær etter at hun har vært på besøk 😁 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg