Gå til innhold

Tips til treff nær Raddison Blue Scandinavia?

Hennesy

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips om jenter som du VET holder til nær Raddison Blue? Sånn innen fem min gange eller så.. skal dit til helga og skjønner ikke oppned på steder i byen. Og litt kipt å spørre seg gjennom hele RE om adresse. Det hadde vært så mye mindre stress med litt mer presise adressebeskrivelse. «3min gange fra stasjon x» f.eks..

Åpen for det meste, men helst ikke samlebånd eller priser over 3k for en halvtime. Trenger ikke adresse altså, men RE lenker eller en dm hadde vært nyttig.

Endret av Hennesy
Mer presis spm
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • Hennesy changed the title to Tips til treff nær Raddison Blue?
34 minutter siden, Hennesy skrev:

Noen som har gode tips om jenter som du VET holder til nær Raddison Blue? Sånn innen fem min gange eller så.. skal dit til helga og skjønner ikke oppned på steder i byen. Og litt kipt å spørre seg gjennom hele RE om adresse. Det hadde vært så mye mindre stress med litt mer presise adressebeskrivelse. «3min gange fra stasjon x» f.eks..

Åpen for det meste, men helst ikke samlebånd eller priser over 3k for en halvtime. Trenger ikke adresse altså, men RE lenker eller en dm hadde vært nyttig.

10 min gange fra Oslo Plaza

Hva med googlemaps?

Lenke til kommentar
38 minutter siden, Hennesy skrev:

Velkommen til forumet forresten:-)

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Takk. Ser nå det var to raddison. Mente det oppe ved slottsparken.. joda, kan gå med maps men når jeg har tenkt at majorstuen eller st.hans haugen er vel i nærheten, så viser det seg å være langt i gokk unna likevel. Da er det verdt forsøket å spørre her for å slippe det tenkte jeg. 

Endret av Hennesy
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • Hennesy changed the title to Tips til treff nær Raddison Blue Scandinavia?
3 minutter siden, Hennesy skrev:

Takker. Ser nå det var to raddison. Mente det oppe ved slottsparken.. joda, kan gå med maps men når jeg har tenkt at majorstuen eller st.hans haugen er vel i nærheten, så viser det seg å være langt i gokk unna likevel. Da er det verdt forsøket å spørre her for å slippe det tenkte jeg. 

Hvis du kan bruke googlemaps og vil reise litt med kollektivt så vil du ha mange mange mange flere muligheter

• Like 1
Lenke til kommentar

Når pokker ble 15 minutters gange "langt i gokk"?

Orker du ikke gå 15-20 minutter for et ligg så tipper jeg du kan droppe slt prat om 30 minutter - du klarer jo ikke 15 engang!

Majorstua, St Hanshaugen, tilogmed Grünerløkka er innen gangavstand fra Radisson. 

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Hennesy skrev:

Sånn innen fem min gange eller så.. skal dit til helga og skjønner ikke oppned på steder i byen. Og litt kipt å spørre seg gjennom hele RE om adresse.

også vi bygutter kan slite litt med adressene:-)

Sjekk denne:

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Hva med å vurdere outcall?

Da slipper du å forlate hotellet i det hele tatt.

Da slipper du oxo å bekymre deg for at du kan bli filmet.  I stedet har du full kontroll på rommet.  Det er aldri noe problem å be om nytt sengetøy/rene håndkær etter at hun har vært på besøk 😁

Lenke til kommentar