Gå til innhold

Beatrise

todo

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
11 minutter siden, todo skrev:

Ingen har vært hos denne jenta eller vil ikke bidra ? 

Jeg gidder ikke å bidra når du ikke engang kan gjøre grunnleggende research. Har du forsøkt å bruke yandex? Eller reverse img på google? Fy faen for noe latskap, du fortjener å få tiden din kasta bort. Du tigger etter info hele tiden men legger aldri ut noe selv etter besøkene. Som pakistanere ville ha sakt: ekte puddi.

Endret av Savitar
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Savitar skrev:

Jeg gidder ikke å bidra når du ikke engang kan gjøre grunnleggende research. Har du forsøkt å bruke yandex? Eller reverse img på google? Fy faen for noe latskap, du fortjener å få tiden din kasta bort. Du tigger etter info hele tiden men legger aldri ut noe selv etter besøkene. Som pakistanere ville ha sakt: ekte puddi.

Du foretrekker å være frekk. Jeg har ikke vært her lenge og siden jeg ikke vært bort hos flere, har jeg ikke noe til å bidra med, vet heller ikke hvordan jeg skulle søke grundig. 

Hvis du ikke vil bidra, det er det ok, men ikke være frekk. 

• Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, todo skrev:

Du foretrekker å være frekk. Jeg har ikke vært her lenge og siden jeg ikke vært bort hos flere, har jeg ikke noe til å bidra med, vet heller ikke hvordan jeg skulle søke grundig. 

Hvis du ikke vil bidra, det er det ok, men ikke være frekk. 

«Frekk». Forventer du at andre skal gjøre arbeidet for deg? Du er vel typen som ber om bærepose etter at du har betalt.  Kom igjen cowboy, søk opp bildene så får du svar på det du lurer på, er ikke verre en det.

Lenke til kommentar
38 minutter siden, Savitar skrev:

«Frekk». Forventer du at andre skal gjøre arbeidet for deg? Du er vel typen som ber om bærepose etter at du har betalt.  Kom igjen cowboy, søk opp bildene så får du svar på det du lurer på, er ikke verre en det.

Fan for en jævla guru du er! Du kan sikkert alt i verden fra første stund du. 

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Savitar skrev:

Du er vel typen som ber om bærepose etter at du har betalt.

Veldig off topic men det er utrolig irriterende når de spør om jeg vil "ha bærepose". Ja, jeg vil gjerne ha en, har ikke veldig lyst til å betale for en. Da heter det jo "vil du kjøpe en bærepose?"!

• Haha 5
Lenke til kommentar