Gå til innhold

Marisol - colombiansk søtnos

SolanGundersen

Anbefalte innlegg

Navn: Marisol

Pris: 1000,- for 45 minutter (800,- for 30 minutter og 1500,- for 60 minutter)

Tjenester: BJ og sex

Sted: Carl Berner

Bilder: Ikke ekte bilder. Jenta jeg møtte hadde ikke tatovering på høyre arm (som på bildene). Hun hadde derimot en liten på høyre rumpeballe (som ikke er på bildene).

Anbefales: Ja, gjerne det. Tar gjerne et besøk til hvis jeg rekker.

177363_marisol_6131be0_26ca0844.thumb.jpg.3f1d718d10931bc511ca03ca84ed171f.jpg

--- IKKE BILDE AV HENNE DU MØTER - MEN DET VAR EI SØT JENTE JEG MØTTE UANSETT ---

Bildene er som sagt ikke av henne, men det er ei fin jente. Det står i annonsen at hun er 165 høy og det stemmer nokså bra. Kanskje litt lavere enn oppgitt. Definitivt en ung jente, vil tippe ca midten av tjueårene. Fine naturlige pupper, ikke alt for store. Det står oppgitt at hun er fra Colombia men jeg vet ikke om det stemmer. Har ingen grunn til å tro at det ikke stemmer.

Jeg sender henne melding om at jeg er ved inngangen. Får ikke noe svar, det går sju minutter før jeg får svar. Får melding om å vente 10 minutter. Svarer OK og går tilbake til bilen. Ett minutts gange så det er OK. Tenker ikke noe stort over akkurat dette. Slik er det på disse lavbudsjettmøtene. Jeg har selv også bedt om 30 minutters utsettelse ut fra først avtalt tid. Bestemmer meg for å vente i bilen til hun sender melding. Det er ikke gunstig å bli stående så lenge som jeg gjorde på utsiden av døren. Men klarte å gjøre det greit da det er takeaway og andre ting der. Men andre gangen ville jeg ikke bli stående å vente. Så når hun sender takk for at du venter etter 11 minutter svarer jeg at jeg er der om to minutter. Når jeg så sender melding om at jeg er ved døren svarer hun nokså med en gang at jeg skal komme opp i fjerde etasje. Men jeg har ikke fått noe kode. Så jeg må få henne til å sende meg den. Hun ringer og forklarer hvilke boks jeg skal trykke koden på og den eksakte koden. Kan virke som hun styrer sin egen telefon. Kjappe svar og hun ringte meg for å fortelle koden denne gangen. Når jeg først kom inn gikk jeg opp trappene til fjerde etasje. Enkel gang og lett å finne frem. Hun stakk hue ut av døra når jeg kom inn i korridoren. Gikk så inn i leiligheten. Der satt det en litt eldre dame nesten naken på sofaen. Hilste så vidt på henne. Gikk så inn på rommet som Marisol viste meg. Hun spurte meg hvordan jeg hadde det og litt små snakk. Engelsken hennes virket helt OK, men jeg var ikke helt språklig påskrudd så hang ikke helt med. Så det ble ikke så mye snakk. Det var mer rett på.

Så til sengs. Hun gir meg en blowjob og penis reiser seg nokså greit. Har ikke kjent på så stor spenning på vei innover til byen. Har ikke bygd opp noen stor forventning underveis av dagen. Ble en spontan tur på sparket dette her.

Hun har det nok travelt for hun forbereder seg til å sette seg ned på meg før den har blitt knallhard. Når hun setter seg ned på meg kjenner jeg at hun er litt trangere enn de fleste jeg har vært med. Hun varierer tempo og veksler mellom å bunne den og bruke åpningen. En god og farlig kombinasjon for meg. Men stoler på at jeg ikke kommer så kjapt. Lar henne holde på. Så etter en stund går hun av og jeg foreslår misjonær. Hun legger seg til rette. Jeg følger etter, og hun lar meg føre penis inn. Alltid har det vært damen som fører penis inn (og sjekket at kondomet er på plass), mens hun gjorde det ikke.

Holder på litt ytterst i åpningen først. Selv om hun er smurt og våt holder jeg igjen litt. Merker bedre massasje av penis i ytterkanten. Men går dypere inn etter hvert. Veksler mellom å gå dypt og holde på i ytterkanten. Kjenner ganske kjapt at her kommer jeg til å komme i misjonær. Hun gir fra seg små lyder og veksler litt på å møte blikket mitt og se bort. Vi snakker ikke sammen. Hun beføler meg på ryggen og på sidene. Dette var bra og det kan virke på det å få orgasme også, tror jeg. Hun gjør noen små bevegelser med underlivet og jeg opplever at hun prøver å legge til rette for at jeg kan komme. Men hun gjør det ikke på en masete måte. Jeg liker faktisk måten hun gjør det på. Jeg tenker på underveis der at henne kan jeg gjerne møte igjen for en quickie. Selv om jeg har betalt for 45 minutter tenker jeg at jeg skal bare la dette ta den tiden det tar. Hvis jeg kan få til å komme i misjonær er det viktigere enn at jeg bruker tiden fullt ut. Når forskjellen er bare 200 for femten minutter ekstra er det verdt det. Mindre stress på tid.

Når jeg kjenner at det begynner å nærme seg så veksler jeg mer på mellom dypt inne og i åpningen. Gir tydelige signaler på at jeg er på vei. Hun spiller med også. Så når jeg kommer bunner jeg henne helt og kommer. Holder på en liten stund der inne mens jeg kommer. Trekker meg så forsiktig ut. Hun finner papir og tar av kondomet. Jeg tørker meg og viser tegn til å finne klærne mine. Gir signaler på at jeg er ferdig. Mens vi holder på med dette hører jeg at venninna får besøk og vi avventer litt til de går inn på rommet hennes.

Når kysten er klar går vi ut i gangen og tar et kjapt farvel.

• Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar