daxi Skrevet Juni 8, 2024 Share Skrevet Juni 8, 2024 Noen som kjenner til Jana-Maria? Fantastisk flott dame, rett i min gate. Ser hun er aktiv på Insta og OF. Av en eller annen grunn har jeg inntrykk av at hun kommer øst fra (Ukr el Rus). Jeg er generelt litt skeptisk til eskorter derfra pga mulige shady bakmenn/kolleger som kan finne på ugreie ting. Selv damer med bakmenn som ikke finner på ugreie ting er jeg skeptisk til. Link til annonse. 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Juni 8, 2024 Share Skrevet Juni 8, 2024 (endret) hun er diskutert i tråden her hvor blant annet brukeren aksel har kommet med rapport at hun rusher: Endret Juni 8, 2024 av shawty lo 1 2 Siter Lenke til kommentar
daxi Skrevet Juni 8, 2024 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2024 1 time siden, shawty lo skrev: hun er diskutert i tråden her hvor blant annet brukeren aksel har kommet med rapport at hun rusher: Ok, takk. Men det er litt uklart for meg om Aksel referer til Ludmilla/Jana-Maria eller Montaine, som begge er linket til i hans respons. 1 Siter Lenke til kommentar
Maniche84 Skrevet Juni 11, 2024 Share Skrevet Juni 11, 2024 Er samme dame med to annonser. 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Juni 20, 2024 Share Skrevet Juni 20, 2024 litt sjokkert at hun har ikke fått en anmeldelse så langt. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg