Gå til innhold

Kjennshaugen, Sarpsborg

Featured Replies

Skrevet

None som har erfaring med hva som tilbys? 

Skrevet

Sarpsborg Original Thaimassasje?

Litt spa-følelse når man kommer inn der. Det er et slags venteværelse/salong og der sitter alle slags folk. Alt fra eldre ektepar til ungdommer, venninnegjenger osv. Folk som genuint trenger massasje og behandling for diverse helseproblemer.

Proft sted, med diplomer på veggene osv.

Hvis man opptrer diskret kan man få hj som avslutning, men jeg blir meget overrasket hvis de tilbyr noe mer. Det kan jeg faktisk ikke tenke meg.

Skrevet
  • Forfatter

Ok. Takk for svar. Beliggenheten er jo relativt diskret, så det kunne vært et fint alternativ hvis tilbudet hadde vært mer spennende

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

Viktig informasjon

Vi bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene dine og forbedre opplevelsen din på siden. Klikk på «Godta» for å samtykke. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket eller endre innstillingene for informasjonskapsler her. Vi har plassert informasjonskapsler på enheten din for å gjøre denne nettsiden bedre. Du kan justere innstillingene, ellers antar vi at du godtar dette.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.