Puppi82 Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 Tenker på steder som squeeze, diverse spa eller ikke-thai massasje steder. Går til ei østeuropeisk dame nå for «ordentlig» massasje 🤣 Holder til med masse andre damer på et sånt frisør og pedikyr-sted. Nesten bare kvinnelige kunder. Litt spennende, det var hun selv som foreslå at jeg burde ta av boxeren når hun masserer meg (greit nok, har vel noe terapautiske fordeler), men jeg etterlater meg jo et hav av precum på massasje-benken hennes etter hver time. Men hun smiler bredt og setter gjerne opp ny time med meg på eget initiativ. Noen med noen gode historier her? 3 2 Siter Lenke til kommentar
Mattbrown Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 Disse historier vil jeg også høre. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 Ja, skal ikke si navn men det var en eldre norsk dame i et seriøst «selskap» med flere franchiser i Norge. Hun er 40+ og lurte på om jeg ville snu meg for en ekstra god massasje. Fikk en god hj og fikk tatt på henne. Betalte ingenting ekstra og i følge hjemmesidene jobber hun ikke der lenger. Siter Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 7 timer siden, Puppi82 skrev: Noen med noen gode historier her? Jeg tror du selv er nærmest en god historie her. Hvis kjemien og tonen er god, pluss at hun ser tilstanden din, hva er egentlig det verste som kan skje hvis du hinter om noe mer? Lykke til! 😎 1 Siter Lenke til kommentar
Puppi82 Skrevet Juni 5, 2024 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2024 1 time siden, Kneipp skrev: Jeg tror du selv er nærmest en god historie her. Hvis kjemien og tonen er god, pluss at hun ser tilstanden din, hva er egentlig det verste som kan skje hvis du hinter om noe mer? Lykke til! 😎 Kjipt svar: men jeg er gift. 😭 Så det blir nok bare med drømmen … 1 Siter Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 3 minutter siden, Puppi82 skrev: Kjipt svar: men jeg er gift. 😭 Så det blir nok bare med drømmen … Jeg noterer meg at jeg er en svakere sjel enn deg 😔 6 Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 Elsker å bli massert, av mange grunner, så har gått til både straight og forventet mindre straight plasser. I Sandefjord er det en dyr og straight plass med ei norsk dame på ca 40. Hadde vært der kanskje 10-12 ganger før hun begynte å bli mer avslappet og fortrolig i samtalen, og oppfordret til å ta av meg boxeren under massasjen. Massasjen av bakenden tok noe mer tid, mer nærgående hender, uten at det var "ufint". Men effekten kom jo, og da jeg snudde meg, riktignok med håndkle, syns det godt hvilken tilstand jeg var i. Kommentarer som "det må gjøre vondt å ligge på den", med latter i stemmen, og grep for å flytte på den under massasje av mageregion og lyske ble gjort med smil om munnen. Har gått der en del ganger til, tonen lett og nestenflørtende, men jeg kommer aldri til å spørre om noe ekstra. Skjer det, så skal det være på hennes initiativ. Og massasjen holder fortsatt skyhøy kvalitet, nå bare med litt ekstra spenning. Og egentlig håper jeg det holder seg sånn, forsøker å være en ryddigere sjel overfor kjæresten. Men gøy er det! 4 Siter Lenke til kommentar
Mattbrown Skrevet Juni 6, 2024 Share Skrevet Juni 6, 2024 11 timer siden, Kneipp skrev: Jeg noterer meg at jeg er en svakere sjel enn deg 😔 Jeg og! 😂 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 6, 2024 Share Skrevet Juni 6, 2024 Jeg var på spa og hadde massasje. Naken under håndkle/laken. Fikk ereksjon som følge av velvære og generell godfølelse. Var synlig under tildekningen. Damen stanset. Hånden hennes lå lenge på hoften min. Akkurat som om hun vurderte situasjonen. Jeg lå musestille med lukkede øyne og pustet jevnt. Sekundene gikk. Jeg lurte på om hun ville avbryte fordi ereksjonen var upassende. Men så fortsatte hun og det var det. Jeg vet fortsatt ikke hva som skjedde, hva hun tenkte mens det pågikk. Østeuropeisk pen jente i slutten av 20-årene. Siter Lenke til kommentar
rimmern Skrevet Juni 6, 2024 Share Skrevet Juni 6, 2024 90 tallet: Fancy frisørsalong på Frogner. En av frisørjentene der holdt kveldsåpent i kjellern etter avtale, og pleide å tyvlåne et av behandlingsromene i kjelleren. Dagtid: Hudpleie for Frognerfiffen. Kveldstid: Behandling for "ekte Oslogutter" 3 1 Siter Lenke til kommentar
mordilissom Skrevet Juni 10, 2024 Share Skrevet Juni 10, 2024 (endret) . leste feil Endret Juni 10, 2024 av mordilissom 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juni 10, 2024 Share Skrevet Juni 10, 2024 På 6.6.2024 den 11.20, rimmern skrev: Fancy frisørsalong For ca 20 år siden var det noe som hete Betty Salong, det var en frisørsalong som averterte i SøSø med billig herreklipp, der ble man teaset på skuldrene og i nakken under klippingen med tilbud om massasje og intim i rom lengre bak i lokalet. Det var latin-amerikanske damer som jobbet der. Salongen lå ikke på Frogner. 2 Siter Lenke til kommentar
rimmern Skrevet Juni 11, 2024 Share Skrevet Juni 11, 2024 19 timer siden, nelson2 skrev: For ca 20 år siden var det noe som hete Betty Salong, det var en frisørsalong som averterte i SøSø med billig herreklipp, der ble man teaset på skuldrene og i nakken under klippingen med tilbud om massasje og intim i rom lengre bak i lokalet. Det var latin-amerikanske damer som jobbet der. Salongen lå ikke på Frogner. hehe ja husker det også. Var i Helgesens gate mener jeg å huske. Var vel fra Dominikanske republikk disse damene. De hadde 2-3 steder på løkka. Frisør, og et par massasjestudio. I sannergata er det Thai sjappe samme sted nå 3 Siter Lenke til kommentar
Tinkerbell Skrevet August 15, 2024 Share Skrevet August 15, 2024 Den tråden her må opp og gå igjen! 😇 interessert i PM på vanlig salonger der det jobber damer som noen har erfart har levert mer enn det som vanligvis tilbys 🤓 2 Siter Lenke til kommentar
123456 Skrevet August 15, 2024 Share Skrevet August 15, 2024 Samme her :)) 3 1 Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 (endret) En gang i Trondheim og en gang i Bergen. Hun i Bergen kommenterte på størrelsen når jeg lå på ryggen så hun gjorde det veldig lett for meg å spørre om hun ville kjenne, så man kan si det ble en happy ending. Hun i Trondheim kom borti så mye at jeg tilbydde meg å ta av bokseren, så utviklet det seg derfra. Begge jentene var norske og i 20årene. Endret August 19, 2024 av slutmaker 1 Siter Lenke til kommentar
TUNGETRENEREN Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 (endret) Var på besøk i Oslo i mine yngre (og mere naive) dager. Besøkte en sted i sentrum hvor jeg etter en gjennomgang av hva som skulle skje, kunne legge meg på benken med underbukse på. Ho som masserte meg var nok rundt 45, men ei lekker dame. Rundt 1.75, blond. Slank med fine bryster (en god håndfull). Ungdommen er jo slik at kombinasjonen av lekker dame og kroppsmassasje, gir en tydelig effekt når jeg skulle snu meg rund. Ho sa ingenting, men jeg var rød som en hummer. Etter å ha massert beina, så spurte ho plutselig om ikke det var ubehagelig samtidig som hun la hånden over bulen. Jeg ble så perpleks av dette at jeg kun nikket. Ho dro av meg underbuksa og ga meg en blowjob som jeg enda husker med glede. Aner ikke hvorfor ho gjorde dette, men skal ikke klage. Gikk derfra som med lykkelig mann og smaken på massasje med noe attåt ble vekket. Har vært innom flere ganger siden, men så ho aldri igjen. Endret August 19, 2024 av TUNGETRENEREN Skrivefeil 3 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 32 minutter siden, TUNGETRENEREN skrev: Var på besøk i Oslo i mine yngre (og mere naive) dager. Besøkte en sted i sentrum hvor jeg etter en gjennomgang av hva som skulle skje, kunne legge meg på benken med underbukse på. Ho som masserte meg var nok rundt 45, men ei lekker dame. Rundt 1.75, blond. Slank med fine bryster (en god håndfull). Ungdommen er jo slik at kombinasjonen av lekker dame og kroppsmassasje, gir en tydelig effekt når jeg skulle snu meg rund. Ho sa ingenting, men jeg var rød som en hummer. Etter å ha massert beina, så spurte ho plutselig om ikke det var ubehagelig samtidig som hun la hånden over bulen. Jeg ble så perpleks av dette at jeg kun nikket. Ho dro av meg underbuksa og ga meg en blowjob som jeg enda husker med glede. Aner ikke hvorfor ho gjorde dette, men skal ikke klage. Gikk derfra som med lykkelig mann og smaken på massasje med noe attåt ble vekket. Har vært innom flere ganger siden, men så ho aldri igjen. Hvor var dette? Og når var det? husker du navnet hennes😜 1 Siter Lenke til kommentar
kjekk73 Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 1 time siden, slutmaker skrev: En gang i Trondheim og en gang i Bergen. Hun i Bergen kommenterte på størrelsen når jeg lå på ryggen så hun gjorde det veldig lett for meg å spørre om hun ville kjenne, så man kan si det ble en happy ending. Hun i Trondheim kom borti så mye at jeg tilbydde meg å ta av bokseren, så utviklet det seg derfra. Begge jentene var norske og i 20årene. Du verden. Hvilken type steder var dette? 1 Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet August 19, 2024 Share Skrevet August 19, 2024 38 minutter siden, kjekk73 skrev: Du verden. Hvilken type steder var dette? Hotel Norge i Bergen, i Trondheim husker jeg ikke hva det het men det lå i nærheten av Britannia. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg