Gå til innhold

Hva gjør du galt?

Gjest

Om du blir mistenkt for å kjøpe sex  

34 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger har noen snakket til deg før du har blitt sluppet inn av sexarbeideren?

• aldri skjedd
      28
    • 1x
      3
    • 2x-10x
      3
    • mer enn 10X
      0
  2. 2. Hvor mange ganger har du avbrutt et sextreff pga. situasjonen ved treffstedet?

• aldri skjedd
      21
    • 1x
      8
    • 2x-10x
      5
    • mer enn 10x
      0
  3. 3. Har du noen tanker om hva det er som gjør at noen blir snakket til når de skal kjøpe sex?

• ja
      9
    • nei
      12
    • vet ikke
      13

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri blitt stoppet av onkel.  Det har aldri vært noen i en hotellresepsjon som har spurt hvorfor jeg kommer inn og leter etter et rom hvor en eskorte venter på meg.  Ikke en eneste gang har det vært barn, håndverkere eller nysgjerrige naboer som har snakket til meg når jeg har vært på vei for å kjøpe sex.  Dette kommer sikkert av at jeg har gjort det så mange ganger nå.  Minst tresifret.  Gjennom så mange år, i inn- og utland.  Men antallet kjøp burde vel oxo ført til større sannsynlighet for at i det minste en person stiller spørsmål ved ærendet mitt på stedet.  Hva gjør du galt om du opplever uønsket oppmerksomhet?

172082_juicy_pussy_horn_4c5de044_dddc2245.jpg.c3d668c05d2401c33f73ad3b924c542a.jpg

Illustrasjonsfoto.  Hun her vil tiltrekke seg oppmerksomhet om hun sitter og venter på deg i bilen sin :-) 

Kan jo si at når jeg har vært til proffer har jeg aldri blitt snakka med utenom vanlig hilsing fra en resepsjonist. Det er helt normalt og hadde jeg vært vanlig gjest ville jeg følt at servicen var dårlig om ikke resepsjonisten sa hei når man kommer inn.

Når jeg har hatt faste jenter fra Sugardaters har det vært litt mer prating. Har vært noen naboer oppigjennom årene som har begynt å hilse og slå av en prat, men når man har begynt å treffe hverandre ofte blir det fort til at man har kommet til en forklaring med jenta om sånt skjer. Jeg har vært den nye kjæresten, jeg har vært onkel på besøk, jeg har vært bror, jeg har vært «bare en venn». 

• Like 2

Jeg kan være enig i at det å hilse på resepsjonisten kan være greit.

Ellers er jo det du, @Likerbb sånn som viderekommende gjør.  Oppfører deg normalt, og har en avtale med sexarbeideren om hvem du er.

Men ved føtstegangstreff opplever jeg aldri - ALDRI, at noen lurer på hvem jeg er og hvorfor jeg et der.  Det er faktisk kjenpebehagelig 😁

Så hva gjør du feil når du tiltrekker deg uønsket oppmerksomhet?

Nå er det 2 stykker som har svart at de har noen tanker om hva det er som gjør at noen blir snakket til når de skal kjøpe sex, men ingen har så langt postet noe svar. Jeg har aldri opplevd det og har null idé. Du skal oppføre deg rimelig sært for at noen skal kunne forstå hva du skal... med mindre de vet hva som foregår i leiligheten du er på vei inn i.

• Like 2

Det er nok uvanlig, heldigvis.  Tenker jo likevel at dette er interessant for de det gjelder, for noen opplever det stadig vekk etter det jeg leser og hører på forumet.  Noen mulige årsaker:

• Du er en horekunde som nesten alltid går til de mest populære jentene som har døgnåpent, jobber mange sammen og som jevnt over dobbeltbooker annenhver kunde.  Det oppstår kø av menn som venter.
  • Du går på besøk på bestemte tider av døgnet som gjør at du:
    • treffer arbeidsfolk, barn og beboere som er på ut, eller hjem.
    • er den eneste som er ute, vinduene er åpne, og folk er nysgjerrige på hvem som kommer så seint.
  • Du ser ut som du ikke passer inn i miljøet, eller har noe fornuftig å gjøre der, det kan være kjøretøy, klær, komme i taxi og virre rundt.
  • Du vet ikke hvilken ringeklokke du skal bruke, eller du snakker med eskorten og hun slipper deg inn, samtidig som det står lokale der og observerer at du tydeligvis aldri har vært her før.
  • Du ser ut som en østeuropeisk skurk, så den gamle tanta til Beate i Lillebjørns vise blir redd.

Jeg har opplevd to ganger at det har oppstått en situasjon som førte til at jeg avbrøtt treffet, men begge gangene var det ikke min feil.

Første gangen var for ca. 4 år siden - et leilighetskompleks hvor jeg fikk vite leilighetsnummeret og skulle ringe opp via intercommen, men det må ha stått noe feil på lappene eller noe sånt fordi plutselig snakket jeg med en kar som var gretten av alle horekundene som ringte på døra hans, han truet med å ringe politiet. Da snudde jeg og gikk vekk ganske raskt.

En annen gang var en måned eller to siden, jeg er ganske sikker på at jeg snakket med en operatør som ikke hadde fått med seg at jenta hadde byttet rom, så jeg stod og banket på feil dør. Det var heldigvis ingen der inne, så jeg slapp billig unna. Hun skrev at hun hadde kopiert den meldingen hun pleide å sende uten å tenke på at hun hadde byttet rom den dagen. Da skrev jeg at det ikke var greit på grunn av diskresjon og gikk med en gang.

• Like 2

Jeg har avbrutt mer enn fem treff pga omstendigheter.  Noen har vært fordi hun plutselig skulle ha bilde av meg med døra/husnummeret i. Rare forespørsler i siste liten er red flags.  Oxo om hun vil møte meg i heisen og prøver å få pengene før vi er inne.

Andre har vært fordi det har vært noen som har sittet i bil i nærheten.  Og jeg har mistenkt det var onkel.  Har meldt dette til eskorten, avlyst, og sikkert ødelagt dagen hennes, men så har jeg heller aldri blitt stoppet.

• 2 weeks later...
På 4.6.2024 den 14.29, Tototre skrev:

Jeg har aldri blitt stoppet av onkel.  Det har aldri vært noen i en hotellresepsjon som har spurt hvorfor jeg kommer inn og leter etter et rom hvor en eskorte venter på meg.  Ikke en eneste gang har det vært barn, håndverkere eller nysgjerrige naboer som har snakket til meg når jeg har vært på vei for å kjøpe sex.  Dette kommer sikkert av at jeg har gjort det så mange ganger nå.  Minst tresifret.  Gjennom så mange år, i inn- og utland.  Men antallet kjøp burde vel oxo ført til større sannsynlighet for at i det minste en person stiller spørsmål ved ærendet mitt på stedet.  Hva gjør du galt om du opplever uønsket oppmerksomhet?

172082_juicy_pussy_horn_4c5de044_dddc2245.jpg.c3d668c05d2401c33f73ad3b924c542a.jpg

Illustrasjonsfoto.  Hun her vil tiltrekke seg oppmerksomhet om hun sitter og venter på deg i bilen sin :-) 

Hvem sin annonse er bildet fra?

Haha, en gang for mange år siden skulle jeg opp til Bente som holdt til i øverste etasje et sted på Grønland. En nysgjerrig nabo (pen dame forresten) stakk hodet ut og lurte på om jeg skulle til opp til Bente.  Hun var slett ikke uvennlig, men åpenbart klar over hva Bente drev med. Var fristet til å spørre om hun heller ville at jeg skulle komme inn til henne, men nøyde meg med å smile og svare bekreftende.

• Like 2
På 4.6.2024 den 19.43, Idioten skrev:

Nå er det 2 stykker som har svart at de har noen tanker om hva det er som gjør at noen blir snakket til når de skal kjøpe sex, men ingen har så langt postet noe svar. Jeg har aldri opplevd det og har null idé. Du skal oppføre deg rimelig sært for at noen skal kunne forstå hva du skal... med mindre de vet hva som foregår i leiligheten du er på vei inn i.

I mitt tilfelle var det nok ganske enkelt at naboen visste utmerket godt hvorfor så mange var på besøk.

• Like 1
9 timer siden, Gummislave skrev:

Haha, en gang for mange år siden skulle jeg opp til Bente som holdt til i øverste etasje et sted på Grønland. En nysgjerrig nabo (pen dame forresten) stakk hodet ut og lurte på om jeg skulle til opp til Bente.  Hun var slett ikke uvennlig, men åpenbart klar over hva Bente drev med. Var fristet til å spørre om hun heller ville at jeg skulle komme inn til henne, men nøyde meg med å smile og svare bekreftende.

I forrige årtusen, før jeg begynte med hobbyen, bodde jeg i et borettslag i hovedstaden.  Det gikk mindre enn et halvår.før jeg ble kjent med at det var en gledespike som jobbet fra kjellerleiligheten sin.  Så det er nok vanlig at naboer både vet og snakker om dette.  Derfor er det så viktig at vi som kunder oppfører oss slik at vi ikke er til sjenanse for noen!

Endret av Tototre
5 minutter siden, Tototre skrev:

Derfor er det så viktig at vi som kunder oppfører oss slik at vi ikke er til sjenanse for noen!

Tenker med gru på historien fra Bergen hvor beduggede menn i sene nattetimer er å banker på døra hvor det tidligere var massasjestudio.  DET er ikke særlig diskret oppførsel.

• Like 1
  • Haha 3
8 timer siden, nelson2 skrev:

Tenker med gru på historien fra Bergen hvor beduggede menn i sene nattetimer er å banker på døra hvor det tidligere var massasjestudio.  DET er ikke særlig diskret oppførsel.

Jeg skjønner virkelig ikke poenget med å oppsøke seksuelle tjenester når man har drukket. Selv er jeg helt dau fra livet og ned etter bare et par øl, og fullstendig ukåt. Ingen oppside der i det hele tatt.

18 minutter siden, REfan skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke poenget med å oppsøke seksuelle tjenester når man har drukket. Selv er jeg helt dau fra livet og ned etter bare et par øl, og fullstendig ukåt. Ingen oppside der i det hele tatt.

Alderen som presser på?

Kanskje ungdommen fikser dette kombigreiene bedre?

Alkohol er no-go for meg også:-)

Hva gjør du galt om du opplever uønsket oppmerksomhet?

Det kan jo være så enkelt som at adressen du får oppgitt er umulig å finne. Da blir du virrende rundt alt for lenge på samme sted.

Viser til en av mine tidligere anmeldelser av et besøk i Gøteborggata.

Som nevnt i min jakt på Samyra og oppgitt adresse virret jeg jo rundt frem og tilbake. Kom i prat med noen smågutter. Det vil si de maste og spurte så jeg måtte til slutt snakke litt med dem. Jeg tenkte at det var det mest naturlige å gjøre, være mest mulig vanlig med dem. Viste dem at jeg spilte Pokemon og imponerte dem med level og sjeldne pokemons. Nå skal det vel sies at det er noen år siden du kunne komme unna med å tråkke ned privat eiendom og skylde på at det var en DRAGONITE eller SNORLAX der:-)

• Haha 1
3 timer siden, REfan skrev:

Helt enig med deg! Har gjort det altfor mange ganger selv, og det har hver gang vært fullstendig mislykket. Men med alkohol innabords så tenker man mer med det lille hodet enn med det store hodet.  Man lærer aldri. Dessverre!

Endret av Langbein
  • Like 2