Gå til innhold

Sexy statsråd Oddmund Hoel

Gjest

Statsrådens utvalgte!  

13 stemmer

1. 1. Hvem tror du er den aktuelle ekspedisjonssjefen han klinte med?

• 1
      0
    • 2
      2
    • 3
      5
    • 4
      3
    • 5
      3
  2. 2. Om du hadde vært statsråd og kunne velge fritt, hvem ville du hatt med deg hjem for sex? (mulig å velge alle)

• 1
      2
    • 2
      3
    • 3
      7
    • 4
      8
    • 5
      5

Anbefalte innlegg

Senterpartiet slår til igjen!

Enoksen, Gjelsvik og Hoel er tre menn, i statsrådposisjon, som har utnyttet sin stilling til å kline med andre. Om de alle tre har hatt sex har vi ikke fått vite. Oddmund Hoel, som ble refset i går, var i et heftig ettermøte med en ekspedisjonssjef på et utested for tre uker siden. Personen var med på det frivillig. Kunne vært artig å lese meldingene de har sendt hverandre siden da.

Det kan ha vært en av disse fem:

Eks.thumb.png.915efa98565cea13bc2dc67d1b506001.png

9 minutter siden, Kneipp skrev:

Enoksen hadde vel sex? Han sa jo at han hadde vært en slags seksuell mentor :)) En fantastisk rollebeskrivelse som har inspirert meg i mine møter med yngre sugarbabes 🤪

Synes egentlig situasjonen fremstår spesiell. Hun var 19 år, myndig, stemmerett, kan kjøre bil, kjøpe eiendom, avgjøre landets fremtid ved valg, og så videre. Men velge å ha sex, selv om dette er for lengst lovlig ved hennes alder, nei det var altså upassende.

Attpåtil var hun altså utro mot samboeren sin, med Enoksen.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0GAP9o/forsvarsministeren-beklager-seksuell-relasjon-med-ung-kvinne-jeg-gikk-over-grensa

Og 15 år etter dette her, så driver hun å går til media og sutrer om at hun behøver psykolog. Det hele fremstår nesten komisk

Endret av Donald Trump
  • Thanks 1
  • 4 weeks later...