Gå til innhold

Blacklist av clients

hedexp

Anbefalte innlegg

Ja, det bruker noen av damene.

Det er en App som heter Numbuster hvor de kan legge inn advarsel. Denne App´n blir misbrukt!  Med det så mener jeg at om man som kunde snur i døra pga f.eks fake bilder etc. Så blir damene/operatøren/bakmenn misfornøyd og legger inn fake advarsel på deg.

Dette har jeg opplevd selv. Men det er greit nok, bruker det som utsiling da jeg tror det er noen av de samme nettverkene som gjør dette. Og de trenger jeg rett å slett ikke å besøke!

• Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1

Har opplevd akkurat dette som beskrevet.

55 minutter siden, Gaggball skrev:

Ja, det bruker noen av damene.

Det er en App som heter Numbuster hvor de kan legge inn advarsel. Denne App´n blir misbrukt!  Med det så mener jeg at om man som kunde snur i døra pga f.eks fake bilder etc. Så blir damene/operatøren/bakmenn misfornøyd og legger inn fake advarsel på deg.

Dette har jeg opplevd selv. Men det er greit nok, bruker det som utsiling da jeg tror det er noen av de samme nettverkene som gjør dette. Og de trenger jeg rett å slett ikke å besøke!

Kan derfor skrive under på at dette foregår.

• Like 2
  • Thanks 1

har opplevd negativ rapport i numbuster fra denne piken. for hva? juleaften 2023 vi hadde treff, hun måtte sove når det var 1 time unna og jeg var i Oslo S, starter arbeid etter 6 timer senere  sier hu/gorillaoperatøren 😆. la in review om det når jeg kom hjem og rapporten kom deretter. hørte om numbuster et par uker senere og sjekket det opp. russiske/ukrainske bruker den.

jeg snudde med blue balls.

Screenshot 2024-06-03 211600.png

Endret av shawty lo
  • Like 2
  • Sad 1

Det kan nok være litt ymse med numbuster, men stort sett så gir den eskortene grei informasjon. Selvsagt kan det være slik dere sier at en kunde urettferdig får en dårlig anmeldelse, men i det aller fleste tilfellene så gir appen god informasjon. Jeg har en longterm "eskortevenninne" og hun har vist meg hva som kommer opp i appen. Det er mye om "timewasters", dvs folk som bare chatter og aldri ender opp med å gjøre avtale eller folk som lager avtale men aldri dukker opp. 

• Thanks 1