Hvordan påvirker andres vurderinger dine valg?
Hvordan påvirker andres vurderinger dine valg?
13 stemmer
-
1. u finner din drømmedame blant de nye annonsene på RE i dag. Dette er akkurat hva du har fantasert om i lengre tid. Men siden annonsen er ny, dama er ny så sniker det seg inn en liten usikkerhet. Er bildene ekte? Stemmer bildene sånn nogen lunde? Den ene fantastiske anmeldelsen på RE er laget av en helt ny bruker. Så tenker du; hva med å spørre forumet. Så kommer det interessante. HVA GJØR DU?
-
Kontakter dama så fort som faen - jeg skal være først i køen (og kanskje få noen fordeler)2
-
Denne muligheten må bare sjekkes ut, hvis bilder er sånn nogen lunde riktig vil dette bli et kanonmøte4
-
Dette ser så lovende ut at jeg faktisk kjører de 150 kilometerene det tar for å møte henne0
-
Grubler lenge og vel, vurderer frem og tilbake, gjerne til annonsen er tatt ned (da slapp jeg faktisk å velge hva jeg skal gjøre)3
-
Venter til det kommer noen flere anmeldelser på RE eller på forumet før jeg bestemmer meg3
-
Det tok da faen så lang tid før noen kommenterer henne. Jeg spør om noen kan ta en for laget og sjekke henne1
-
-
2. Hva gjør du så når det har kommet positive kommentarer om dama?
-
Kaster meg på og kontakter dama umiddelbart4
-
Det har kommet så mange positive kommentarer at det må jo være en kampanje på gang. Så jeg venter litt til jeg0
-
Setter henne på lista over kommende besøk. Har et par andre jeg skulle ha møtt først8
-
Hun var blitt så populær at jeg mistet interessen helt. Jeg dropper besøk1
-
-
3. Hva gjør du så når det har kommet negative kommentarer om dama?
-
Det var det jeg visste. Det var for godt til å være sant. Flaks at jeg ikke tok sjansen. Jeg dropper besøk2
-
Jeg avventer litt til. Det kan være noen ønsker å kvitte seg med en konkurrent som har kommet. Jeg venter til det kommer noen positive kommentarer8
-
Skal andres vurdering ligge til grunn for at jeg mister en mulighet til å finne drømmedama? Nei for pokker, jeg prøver selv1
-
Jeg tenker at denne uslipte diamanten skal jeg få til å skinne. Her kommer jeg1
-
Som den ridder jeg er skal jeg ut og forsvare min drømmedame. Kanskje kan det vanke noen fordeler til meg her også1
-
Med viten og vilje går jeg inn i dette og forventer det verste. Men har et bittelite håp om det kan bli bra0
-
- Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
Anbefalte innlegg