Gå til innhold

Sexy Latina

travel2013

Anbefalte innlegg

En kompis har vært hos Sexy Latina i kveld og rapporterer om STRÅLENDE saker :D! Han mener at frøkna holder til i det aller øverste skiktet i Champions League når det gjelder hobbyen våres :D!

Lenke til kommentar

Synes ikke helt det. Sikkert kjemi avhengig, men info henne om meg før jeg kom og alt var fint. Kom frem og det ble veldig mekanisk og "profesjonell" som igjen tok vekk ganske mye av sjarmen med opplevelsen.. resten ble bare verre til den grad at jeg ikke gadd fullføre owo som heller ikke var noe spes.

Dama er sikkert topp for de hun får kjemi med, men greit å avklare opplevelsen er veldig kjemi avhengig.

Lenke til kommentar
Synes ikke helt det. Sikkert kjemi avhengig, men info henne om meg før jeg kom og alt var fint. Kom frem og det ble veldig mekanisk og "profesjonell" som igjen tok vekk ganske mye av sjarmen med opplevelsen.. resten ble bare verre til den grad at jeg ikke gadd fullføre owo som heller ikke var noe spes.

Dama er sikkert topp for de hun får kjemi med, men greit å avklare opplevelsen er veldig kjemi avhengig.

En kompis vurderer kaffebesøk nr. 2 hos frøkna :D! Han var super fornøyd med det meste etter besøket hos henne. Det kan være at du har truffet henne på et dårlig øyeblikk? Selv Johanna har dårlige anmeldelser.

Lenke til kommentar

Ja, det er mulig det. Tenker også det muligens har også noe med etnisitet å gjøre.. uten å gi så mye info så er jeg av en litt annen etnisitet enn norsk (lys more, mørk far), blandings kan du si, men ellers respektfull, høflig, renslig, bra utdnnelse (om det kan si noe om kunden :lol::lol::lol: ) +++ har hatt veldig gode treff, kjemi med de fleste top-tier damene her som dere alle vet om, MEN for dere som er noe kjent med latino kulturen, så lider argentinere, og en del andre i ulike land i sør-am. der man har en betydelig andel mer lyse mennesker (Ikke colombia, Venezuela derimot), av en "europeisk-blod" syndrom der de føler/tror at de er "europeere" og er da nesten på kanten til å være noe arrogant ovenfor andre de oppfatter som ikke europeere eller nok i lys i huden... har litt på følelsen det er det og da vil det selvsagt påvirke veldig mye kjemien ... og jeg kan forstå eve. hun tenker sånn, og det er greit, men da er det bra hun sier fra på tlf. når jeg gir henne info. om meg slik at man unngår sånn dårlig opplevelse og dårlig review fra min side. Muligens årsaken er en annen, men det er det jeg tror kanskje er tilfellet her.

Men tror ellers hun gir en bra service med de hun har kjemi med, men greit det er avklart for andre - kanskje som meg - så de ikke går der og tror de fpr en lik opplevelse, som da er basert VELDIG mye på kjemi og etnisitet.

Lenke til kommentar

En kompis har nettopp hatt kaffe besøk nr. 2 hos Sexy Latina og rapporterer om nok et STRÅLENDE møte:D! Han sidestiller nesten frøkna med Johanna!

Lenke til kommentar
Da vil hun sikkert gifte seg norskt.

Får bare holde meg unna da...

Frøkna liker Norge veldig godt og særdeles Norske Gentlemen :D! Ikke utenkelig at frøkna biter på en Norsk storsjarmør :D? Hun har forøvrig bodd i Barcelona de siste 12 årene.

Lenke til kommentar

hahaha tror jeg vil anbefale eve. denne storsjarmøren å holde seg unna om ikke han ser for seg å bli tappet for masse penger i den perioden det tar for henne å få opphold her, samtidig som hun knuller med en annen... men storsjarmøren vil sikkert ikke høre.. Hun er liksom for "fin" til å la være hahaha

Anyways, jeg leste det med scandinavian osv. men som alle vet så skriver mange jenter her det mest av sikkerhetsmessige grunner.. for eks. så har jeg truffet Emilia (link nede) mange ganger, til og med vært ute og tatt noen drinker, og har kjempebra kjemi med henne og utenfor senga, og hun skriver i annonsen - haha nesten litt "verre" -- Just for Scandinavian ??WHITE?? and Asian men ?? !!! .. så regner med du ser poenget.. likevel, med Latina dama her, så er det jeg ikke likte t jeg forklarte henne en del om meg, nasjonalitet, hudfarge osv.. og da kunne hun i så fall ha sagt fra.. og det hadde vært helt fint for meg.. noen liker blå bedre enn gul og det gir jeg blanke f i.. sånn er det bare og det er ok for meg.

Uansett, skrev reviewen så dette er klart for andre som ikke er "scandinavian" for dama vil muligens bare si kom, selv om hun vet hun kommer til å levere skit service, men vil gjerne ha pengene.

Utenom det så er hun sikkert fin så

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Kompisen tyckte det var litt kjedeligt där jämfört med hur de bästa latinodamerna leverar med tanke på futt i sängen, sträng med tiden var hon visst också, eller i vart fall väldigt noga.

Lenke til kommentar

Enig med ovenstående, det var greit, men skal ikke tilbake.

Treffet var ikke mye å skryte av. Ingen GFE. En kjappis for en tusing. that's it. Han tok basispakke, som ikke inkluderer OWO. Kyssing var heller ikke aktuelt. I alle fall ikke for Tjukken. Det er henne på bildene, om enn noe eldre og polerte bilder. Oppgitt alder er 27. Realiteten er nok heller 35.

Been there done that. Ingen anbefaling fra Tjukken

Lenke til kommentar