Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

180 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

Hvor mye er du villig til å betale for uten kondom? 3k for en time? 4k for en time? Er det virkelig så stor forskjell på kondom vs ingen kondom at det er vært risikoen. 

Spørsmål til dem som holder på med dette. Hvor mange ganger har dere at sex med gledespiker uten dong og har dere fått noe som følge av det??

Jeg har fått tilbud fra en som ikke annonserer med denne tjenesten. 4k for en time. Kan ikke sprute inni. Deler ikke navn offentlig. Spør meg heller på DM hvem det er. Gir ut annonsen i bytte av tips.

Lenke til kommentar

Har gjort det en gang og aldri igjen. Hun bare sa at vi trengte ikke kondom, og så var det i gang. Husker den angsten jeg gikk med i de ukene etter det der. Selv om det er unektelig bedre så er det ikke verdt det for min del. 

• Like 4
Lenke til kommentar
22 timer siden, Kusen skrev:

Hvor mye er du villig til å betale for uten kondom? 3k for en time? 4k for en time? Er det virkelig så stor forskjell på kondom vs ingen kondom at det er vært risikoen. 

Spørsmål til dem som holder på med dette. Hvor mange ganger har dere at sex med gledespiker uten dong og har dere fått noe som følge av det??

Jeg har fått tilbud fra en som ikke annonserer med denne tjenesten. 4k for en time. Kan ikke sprute inni. Deler ikke navn offentlig. Spør meg heller på DM hvem det er. Gir ut annonsen i bytte av tips.

4 Ganger, men med samme jente, ingen følger av det, er 1.5år siden sist gang.
Har lyst å prøve igjen, men vet ikke hvem jeg skal besøke for det

• Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Frolk skrev:

4 Ganger, men med samme jente, ingen følger av det, er 1.5år siden sist gang.
Har lyst å prøve igjen, men vet ikke hvem jeg skal besøke for det

annonserte hun om det? hvordan fikk du tilbudet og hvem var det?

Lenke til kommentar
16 timer siden, Kusen skrev:

annonserte hun om det? hvordan fikk du tilbudet og hvem var det?

Nei

Hadde kondom første gang, neste gang satte hu seg på låra mine, og gnidde musa over kukken, smite til meg med et spørrende blikk, og jeg smilte tilbake, og tredde seg over kuken.

KanJim, hu er fast på vestlandet nå, savner hu.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 14.5.2025 den 3.13, ElonKusk skrev:

Har gjort det en gang og aldri igjen. Hun bare sa at vi trengte ikke kondom, og så var det i gang

Forsiktig nå, jeg var med et par eskorter hvor jeg måtte insistere på kondom, skrev det her og ble rent ned av PM’er av alle de som er overbevist om at det er en stor forskjell med gummi. Det er det ikke så lenge det ikke er problemer med kondomet, ikke riktig størrelse, jordbærlukt, tykt etc

• Like 3
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Frolk skrev:

KanJim, hu er fast på vestlandet nå, savner hu.

Hun er kjent for å bare tre seg på 🙂

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar