Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

205 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, thorm skrev:

Pissprat. Du er svært lite bevandret i denne verden men flere av de på lista de hadde jeg et godt forhold til og de hadde ikke pult uten for alt i verden. Du bløffer og har ikke peiling. Vært i dette gamet i 35 år nå og truffet de som er verdt å treffe. Uten å nevne hvem så hadde jeg med en av de du mener knuller uten på båten min over til Danmark en langhelg og hun ville aldri i verden tatt noen uten. Det fortalte hun meg direkte når jeg spurte og vi hadde og har fortsatt god kjemi.

Du blir lurt av gledespikene. Klart de ikke vil ta en gammel gris på over 60 uten å bruke kondom. Har du sett deg selv i speilet? 🤮

10 timer siden, Villdyret skrev:

Du blir lurt av gledespikene. Klart de ikke vil ta en gammel gris på over 60 uten å bruke kondom. Har du sett deg selv i speilet? 🤮

Fikk følgende av ei som Thai massasje dame for et år siden tenker jeg. Hun er ikke lengre er på markedet. Menn over 60 der er det veldig sjelden at det er noe galt med dem. De får uten av meg, uten å spørre. De under 50 er full av dritt, aldri uten. 

• Like 3
2 timer siden, Jan Moen skrev:

Fikk følgende av ei som Thai massasje dame for et år siden tenker jeg. Hun er ikke lengre er på markedet. Menn over 60 der er det veldig sjelden at det er noe galt med dem. De får uten av meg, uten å spørre. De under 50 er full av dritt, aldri uten. 

Om du hverken er over 60 eller under 50 da? 😀 Uansett jeg ser poenget til dama. Statistisk sett er risikoen langt lavere hos  menn i 50 - 60 årene enn hos yngre

• Like 2
7 timer siden, thorm skrev:

Om du hverken er over 60 eller under 50 da? 😀 Uansett jeg ser poenget til dama. Statistisk sett er risikoen langt lavere hos  menn i 50 - 60 årene enn hos yngre

Av egen erfaring. Når en blir med Kari på 45 hjem i fra pub så blir det en flirende fastlege i andre enden av historien. 

• Haha 3
På 19.1.2025 den 2.01, Amir30 skrev:

nyhed af dyresr eskortepige i aften

Ble hentet 18.30 rig og magtfuld mand!!! Jig gav ham mit telefonkort

så han kunne ringe til mig for at jig hentede ham på samme adresse!!!

Jig kender manden fra at køre meget for andre tøser

han vil helt sikkert ringe til mig

det virker som om han har en overnatta med torske Norske*** siden klokken.1830 han ble hæntä

jig fortsætter da manden ringer til mig for at hente fra ankomststedet 

Kan du skrive på engelsk. Ingen skjønner en dritt av hva du snakker om. 

• Haha 1
  • 1 month later...

Hvordan er det med kondomfrie damer i Oslo om dagen? Kina jentene er jo borte vekk. I dag er her bare 5 annonser men det er jo flere som ter uten. Uten å annonsere dette. Alle uten Lořŕee som jeg ikke har kontaktet har lagt prisen for høy. Da er det Thai Massasje pris uten massjen og sikkerheten en får der. Søkes det på Creampie så er det mer lovende ut for da ble det 8 til. Kunne godt tenkt meg +44 7401489687 Alexandra 01 om jeg kommer til Oslo om hun er der når jeg kommer dit. Noen som har fylt henne opp?

• Like 2
53 minutter siden, Jan Moen skrev:

Kina jentene er jo borte vekk.

Hva med disse fra Malaysia/Filippinene/Ikke oppgitt? Vet ikke hva de tilbyr men de konkurrerer vel med kineserne?

Var en her som sa det var noe Romania tull men vi har ikke ytterligere bekreftelse på det.

Du kan jo ta kontakt for å finne ut hva menyen er...

Endret av Tukleren
  • Like 2