Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

195 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, nelson2 skrev:

Er det et spesielt bilde du tenker på, eller?

Er vel bare å spørre Nana88 om hun er samme som Pope.

Jeg har bilder av Pope, men fra 2016-17, forsåvidt eldre også, vi forandrer oss vel litt alle sammen tenker jeg.

Ja, jeg mente dette bildet...

Jeg forsto ikke hvem @AlexanderLarsen sa hun var, eller hvem han hadde knullet ...

Screenshot2025-07-14092711.jpeg.5c9619cb59828fd16e6df4dd1dd020f5.jpeg

• Like 1
Lenke til kommentar
På 14.7.2025 den 9.21, AlexanderLarsen skrev:

Jeg avtalte med Sexy Samira 3000 for uten kondom. Hun bekrefter på tlf, men ved oppmøte trakk hun seg og påsto at hun hadde misforstått spørsmålet!! Da jeg hadde dårlig tid klarte jeg å ombooke til Nana88. Hun svarte raskt. Voksen dame. 2000 for full pakke uten vaginal sprut. Hun sugde meg til jeg kom, delvis i munnen hennes og resten på silikon puppene hennes. Bra kropp på en voksen dame.

6 minutter siden, Tukleren skrev:

Er det ikke bilde i denne tråden det snakkes om? Det bilde er ihvertfall ikke Nana88.

Nana88/Pope nevnes i denne posten av AlexanderLarsen. Hvis jeg husker riktig nå så var det brukeren AkselHennie som påsto han hadde fått en hissig klamydia av Nana88/Pope.
Siden det spekuleres i om Alexander og Aksel er samme person og Alexander hevder at han ikke har møtt Nana88/Pope før,  så kan vi konkludere med at klamydia er farlig for korttidsminnet eller at det er to forskjellige personer 😁 

• Like 1
  • Haha 7
Lenke til kommentar
12 timer siden, Natt skrev:

Ja, jeg mente dette bildet...

Jeg forsto ikke hvem @AlexanderLarsen sa hun var, eller hvem han hadde knullet ...

Screenshot2025-07-14092711.jpeg.5c9619cb59828fd16e6df4dd1dd020f5.jpeg

Jeg hadde henne på lørdag! 

Lenke til kommentar
2 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

I had her on Saturday! 

Det ser ut til at du hadde en travel dag med Sexy Samira og Nana88 også.

• Haha 3
Lenke til kommentar

Ho på bilde er vennina til Pop. Husker ikke navnet. De er i samme liga bortsett fra alderen. Pop nærmer seg 60 og har vel nesten 40 år uten. Husker Pop fra midten av 90 tallet. Mener ho var gift med en som jobbet i forsvaret og reiste mye. 

Endret av østbygding
  • Like 1
Lenke til kommentar
På 13.7.2025 den 9.52, Daskeladden skrev:

Fyren tar bilder fra fetlife og poster dem her. 

På 14.7.2025 den 0.17, Oslo_bukken skrev:

@AlexanderLarsen har livelig fantasi har jeg skjønt

Synes dette er ufortjent! Alexander er aktiv bidragsyter her, poster mye bra og liker felgkjøring, akkurat som meg.

Keep up the good work Alexander!

• Like 2
Lenke til kommentar
22 timer siden, Natt skrev:

Det ser ut til at du hadde en travel dag med Sexy Samira og Nana88 også.

No go på Samira, men Nana på søndag! Heng med svingene! 

Lenke til kommentar
12 timer siden, spunkhunk skrev:

Synes dette er ufortjent! Alexander er aktiv bidragsyter her, poster mye bra og liker felgkjøring, akkurat som meg.

Keep up the good work Alexander!

Jeg venter fortsatt på den fet life linken til bilder! Lett for overvektige tastatur helter som ikke jobber i feltet -og sitte å være bitre i sommer varmen mens andre tømmer seg! 💦💦 som jeg skal i kveld !

IMG_8401.jpeg

Endret av AlexanderLarsen
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 16.7.2025 den 12.27, AlexanderLarsen skrev:

Jeg hadde henne på lørdag! 

Mener hun heter 

Suphatra Khamjun 

• Thanks 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, taloong skrev:

Mener hun heter 

Suphatra Khamjun 

Utrolig dårlig stil å doxe og oute prosser med fult navn! Håper noen av disse eskortene gjør det samme med deg! Håpløst. 

• Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
10 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Utrolig dårlig stil å doxe og oute prosser med fult navn! Håper noen av disse eskortene gjør det samme med deg! Håpløst. 

Enig, mer hjernedødt kan det ikke bli.

• Thanks 5
Lenke til kommentar
25 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Utrolig dårlig stil å doxe og oute prosser med fult navn!

Enig, Om det er noen som har spesiell interesse av det, så finner de selv ut av det.

Tidligere ble det lagt ut lister på facebook-kontakter her som inneholdt langt mere enn kontaktinfo til gledespiker, Det vitner om dårlig selvinnsikt.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 18.7.2025 den 9.16, nelson2 skrev:

Enig, Om det er noen som har spesiell interesse av det, så finner de selv ut av det.

Tidligere ble det lagt ut lister på facebook-kontakter her som inneholdt langt mere enn kontaktinfo til gledespiker, Det vitner om dårlig selvinnsikt.

Jævelig dårlig stil og svært dårlig selvinnsikt.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 18.7.2025 den 9.16, nelson2 skrev:

Det var vel den gamle brukeren AkselHennie som la ut den? Han er jo her inne på forumet fortsatt, men som kjent under nytt navn. 

• Like 3
Lenke til kommentar