Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

195 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Daskeladden skrev:

Fyren risikerte HIV for 20 mins nytelse

Det er visst ikke noe folk bryr seg med i dag, det er sagt i en annen tråd at de finnes medisiner og man dør ikke av HIV i dag. Merkelig innstilling. Fordømmelsen er det ikke medisinering imot.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, dayti77 skrev:

Nei, kanjim var i et annet lokale enn de to andre.

Kanjim har vel ikke vært der på to år? Hun er vel nesten fast i Stavanger ser det ut som. Oppe er det kun "resepsjon" pluss et enkelt rom, det ser du lett hvis du bare stikker hodet innom for å se hvem som er der...

• Like 2
Lenke til kommentar

Akkurat ferdig, dessverre ingen vaginal sprut 💦 uansett så mye jeg pushet! Hun var ikke så klar for å blir tatt bildet av,  men hun fikk satsen i munnen 15 sekunder etter…. Ryddig leilighet på Grønland. Deilig å knulle i seng vs massage benk!  

3000 all in 

Vi er nå venner på FB og skal treffe henne igjen, mulig mandag eller onsdag! 

IMG_8143.jpeg

• Like 6
Lenke til kommentar
6 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Akkurat ferdig, dessverre ingen vaginal sprut 💦 uansett så mye jeg pushet! Hun var ikke så klar for å blir tatt bildet av,  men hun fikk satsen i munnen 15 sekunder etter…. Ryddig leilighet på Grønland. Deilig å knulle i seng vs massage benk!  

3000 all in 

IMG_8143.jpeg

Hvem er dette? Har hun annonse?

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, Pwhite skrev:

Fyren tar bilder fra fetlife og poster dem her. 

• Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Daskeladden skrev:

Finn det bildet på fet og legg ut linken her!! Gleder meg å prove you wrong!

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg avtalte med Sexy Samira 3000 for uten kondom. Hun bekrefter på tlf, men ved oppmøte trakk hun seg og påsto at hun hadde misforstått spørsmålet!! Da jeg hadde dårlig tid klarte jeg å ombooke til Nana88. Hun svarte raskt. Voksen dame. 2000 for full pakke uten vaginal sprut. Hun sugde meg til jeg kom, delvis i munnen hennes og resten på silikon puppene hennes. Bra kropp på en voksen dame.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 12.7.2025 den 22.06, AlexanderLarsen skrev:

3000 all in 

IMG_8143.jpeg

Hvem er denne deilige damen?

Lenke til kommentar
På 13.7.2025 den 4.14, Pwhite skrev:

Hun var aktiv i helgen, men off nå! Bor i Norge. Vi er nå venner på FB og skal treffes igjen ❤️

Bildet fra Barcode 

Screenshot 2025-07-14 092711.jpeg

• Like 1
Lenke til kommentar
På 12.7.2025 den 9.24, dayti77 skrev:

Nei, kanjim var i et annet lokale enn de to andre. De er/var i samme. Kanjim i underetasjen, de to andre på bakrommet.

Mulig det er din erfaring men jeg har møtt Kanjim 2 forskjellige plasser i Oslo. 2 velkjente studioer hvor flere kjente skifter på å være

• Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, thorm skrev:

Mulig det er din erfaring men jeg har møtt Kanjim 2 forskjellige plasser i Oslo. 2 velkjente studioer hvor flere kjente skifter på å være

Ja hu var vel også på Galgeberg den ene gangen jeg traff hu i Oslo. Har også truffet henne i Stokke.

• Like 1
Lenke til kommentar
22 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg avtalte med Sexy Samira 3000 for uten kondom. Hun bekrefter på tlf, men ved oppmøte trakk hun seg og påsto at hun hadde misforstått spørsmålet!! Da jeg hadde dårlig tid klarte jeg å ombooke til Nana88. Hun svarte raskt. Voksen dame. 2000 for full pakke uten vaginal sprut. Hun sugde meg til jeg kom, delvis i munnen hennes og resten på silikon puppene hennes. Bra kropp på en voksen dame.

Hun har vel tatt det meste veeeldig lenge

Lenke til kommentar
På 13.7.2025 den 17.52, Daskeladden skrev:

Det er vel samme fyren som stod bak brukeren «Akselhennie» som var her inne før. Gjorde akkurat det samme. 

• Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, pererher skrev:

Hun har vel tatt det meste veeeldig lenge

Jeg kjenner henne ikke fra før men snakker norsk så hun har nok vært i landet en stund! 

Lenke til kommentar
58 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg kjenner henne ikke fra før men snakker norsk så hun har nok vært i landet en stund! 

TRor hun var den første jeg hadde uten kondom i en leilighet nederst i Trondheimsveien. Mulig rundt 20 år siden. Tror hun bare trer seg på

Lenke til kommentar
11 minutter siden, pererher skrev:

TRor hun var den første jeg hadde uten kondom i en leilighet nederst i Trondheimsveien. Mulig rundt 20 år siden. Tror hun bare trer seg på

Hun akseptere all inn 2000 uten kondom! Fikk litt massasje  først! 

Lenke til kommentar
9 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Hun akseptere all inn 2000 uten kondom! Fikk litt massasje  først! 

Ja første gang bare skjedde det. Ga massasje, og plutselig var jeg inni henne

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Nana88 er vel bedre kjent som Pope, minnes at det var en bruker her som påsto at han hadde fått klamydia etter bb hos henne..😁

• Like 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Dag_driver skrev:

Nana88 er vel bedre kjent som Pope

Man kan være uheldig, men Pope, aka Mimi massasjer, har det vært skrevet om på flere forum tidligere, hun har drevet risikosporten siden 1999 i alle fall.

Endret av nelson2
  • Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Natt skrev:

Litt forvirret her. Nana88/Pope er ikke jenta på de bildene. Hvem er hun?

Er det et spesielt bilde du tenker på, eller?

Er vel bare å spørre Nana88 om hun er samme som Pope.

Jeg har bilder av Pope, men fra 2016-17, forsåvidt eldre også, vi forandrer oss vel litt alle sammen tenker jeg.

Endret av nelson2
  • Like 2
Lenke til kommentar
16 minutter siden, nelson2 skrev:

Er det et spesielt bilde du tenker på, eller?

Er det ikke bilde i denne tråden det snakkes om? Det bilde er ihvertfall ikke Nana88.

• Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tukleren skrev:

Er det ikke bilde i denne tråden det snakkes om? Det bilde er ihvertfall ikke Nana88.

Ja, mulig det er sånn det henger sammen,

• Like 1
Lenke til kommentar