Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

205 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

1 time siden, AlexanderLarsen skrev:

Nei , ingen massasje! 2000 for kun sex uten kondom ! 

Interessant.
2000 for sex uten kondom, halvtime eller time?

Er selv tilbøyelig til å kjøre uten når muligheten byr seg. Men høyest på lista har jeg en ekte GFE med dype kyss og lidenskapelig sex (gjerne uten kondom - andre kan mene hva de vil om akkurat det). Var Sara åpen for en slik løsning?

17 timer siden, Pwhite skrev:

Har du en link?

Nei, dette var drop in etter en kaffe date! Jeg parkere rett utenfor, uvitende! På vei tilbake sto det 3-4 Thai damer på utsiden og røyket. Jeg gikk rett opp til hun ene og satt føringene! Ligger i Vidars gate! Morsomme damer, god stemning ! 

• Like 2
16 timer siden, Ox1 skrev:

Interessant.
2000 for sex uten kondom, halvtime eller time?

Er selv tilbøyelig til å kjøre uten når muligheten byr seg. Men høyest på lista har jeg en ekte GFE med dype kyss og lidenskapelig sex (gjerne uten kondom - andre kan mene hva de vil om akkurat det). Var Sara åpen for en slik løsning?

Jeg kan ikke vite hva disse thai damene er klar for med deg!? Dette er ikke one size fits all! Har du erfaring fra thai damer bør du vite at disse ikke liker å kysse. Da må du til filippinere. Hva hun heter vet jeg ikke. Stedet her Sara og hun jeg hadde var helt klart ikke eieren!

Jeg var ferdig på 20 min inkludert dusj! 

• Like 5
  • Thanks 1
På 8.7.2025 den 8.54, AlexanderLarsen skrev:

Jeg kan ikke vite hva disse thai damene er klar for med deg!? Dette er ikke one size fits all! Har du erfaring fra thai damer bør du vite at disse ikke liker å kysse. Da må du til filippinere. Hva hun heter vet jeg ikke. Stedet her Sara og hun jeg hadde var helt klart ikke eieren!

Jeg var ferdig på 20 min inkludert dusj! 

Fyren risikerte HIV for 20 mins nytelse

Akkurat ferdig, dessverre ingen vaginal sprut 💦 uansett så mye jeg pushet! Hun var ikke så klar for å blir tatt bildet av,  men hun fikk satsen i munnen 15 sekunder etter…. Ryddig leilighet på Grønland. Deilig å knulle i seng vs massage benk!  

3000 all in 

Vi er nå venner på FB og skal treffe henne igjen, mulig mandag eller onsdag! 

IMG_8143.jpeg

• Like 6
6 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Akkurat ferdig, dessverre ingen vaginal sprut 💦 uansett så mye jeg pushet! Hun var ikke så klar for å blir tatt bildet av,  men hun fikk satsen i munnen 15 sekunder etter…. Ryddig leilighet på Grønland. Deilig å knulle i seng vs massage benk!  

3000 all in 

IMG_8143.jpeg

Hvem er dette? Har hun annonse?

• Like 3
  • Thanks 1

Jeg avtalte med Sexy Samira 3000 for uten kondom. Hun bekrefter på tlf, men ved oppmøte trakk hun seg og påsto at hun hadde misforstått spørsmålet!! Da jeg hadde dårlig tid klarte jeg å ombooke til Nana88. Hun svarte raskt. Voksen dame. 2000 for full pakke uten vaginal sprut. Hun sugde meg til jeg kom, delvis i munnen hennes og resten på silikon puppene hennes. Bra kropp på en voksen dame.

• Like 1
På 12.7.2025 den 22.06, AlexanderLarsen skrev:

3000 all in 

IMG_8143.jpeg

Hvem er denne deilige damen?