Gå til innhold

Karla

Lasse6969

Anbefalte innlegg

• 11 months later...
1 time siden, Fotomadness skrev:

ngen som har noe å fortelle her?

Det er litt rart at det ikke finnes noe her eller på Stjerneportalen, hun har vært her i flere perioder tidligere, men da i Oslo, nylig gjenopprettet annonsen.

Lenke til kommentar

6 timer siden, Fotomadness skrev:

Ingen som har noe å fortelle her? :-)

Jeg kan fortelle at det er dama på bildet, men det er nok noen år siden og jeg måtte legge godvilja til for å se at det var henne. Hun var en del mørkere. Jeg synes hun var hyggelig, stort fint smil og veldig god blowjob uten. Hun strittet veldig imot når vi skulle begynne med anal pga størrelsen, og det endte med at jeg måtte trekke meg på dette. Men jeg likte treffet, og vil treffe henne igjen. 
PS, hun har større former nå enn på bildene, men ikke tykk. Jeg liker dette godt, men det er nok ikke for alle. Men om du allerede ser på henne i annonsen, så er det nok noe for deg ☺️

• Like 5
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
På 27.5.2025 den 15.45, Mannemannen skrev:

Jeg kan fortelle at det er dama på bildet, men det er nok noen år siden og jeg måtte legge godvilja til for å se at det var henne. Hun var en del mørkere. Jeg synes hun var hyggelig, stort fint smil og veldig god blowjob uten. Hun strittet veldig imot når vi skulle begynne med anal pga størrelsen, og det endte med at jeg måtte trekke meg på dette. Men jeg likte treffet, og vil treffe henne igjen. 
PS, hun har større former nå enn på bildene, men ikke tykk. Jeg liker dette godt, men det er nok ikke for alle. Men om du allerede ser på henne i annonsen, så er det nok noe for deg ☺️

Hvis det er hun på bilde, så har jeg Instagramen hennes. Hun har bedre bilder i IG enn RE. Deilig kropp og 🍑 ser fantastisk ut.

• Like 2
Lenke til kommentar
30 minutter siden, Lasse6969 skrev:

Hvis det er hun på bilde, så har jeg Instagramen hennes. Hun har bedre bilder i IG enn RE. Deilig kropp og 🍑 ser fantastisk ut.

Delerdu Instagram link? Den dama så rå ut🤩

• Like 4
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

*Disclaimer* jeg har truffet, og har fått tilgang til nevnte instagram. Det er ikke samme dame, men hun ligner en del. Bare eldre og mørkere. Men for all del, jeg står for anbefalingen jeg ga litt lenger opp her. 

Lenke til kommentar