Gå til innhold

norske jenter


Gjest

Anbefalte innlegg

Syntes egentlig heile dette innlegget er tull og vas når det gjelder kommentering av priser. Det vinter om misunnelse (og den kan ofte være større enn kjønnsdrifta).

Folk kjøper dei varer og tjenester ut i frå mange preferanser. I nokon tilfeller betyr sikkerhet, deskresjon og kommunikasjonsmuligheter alt. Det er som kjendt lettare å snakke med nokon som snakker samme språk.

Kor mange klagar offentleg på prisen på klær, bilar osv? Ikkje mange. Det folk ikkje har råd til kjøper ein ikkje.

Personleg er eg villig til å betale 3000 kr for ein jakke, som eg veit virkar i fleire år. Framfor 1500 som berre virkar i nokon få år.

Lenke til kommentar
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Idaws

    7

  • Administrator

    3

  • tmann30

    2

  • baloo77

    2

  • 3 weeks later...

Bare til opplysning er det i følge admin innenfor forumreglene å true med å politianmelde folk her inne, men det å kalle noen dust eller skrive at noen kommer med piss det er unødvendig og vil bli strøket. Greit å vite :P

Lenke til kommentar
Bare til opplysning er det i følge admin innenfor forumreglene å true med å politianmelde folk her inne, men det å kalle noen dust eller skrive at noen kommer med piss det er unødvendig og vil bli strøket. Greit å vite :P

Nå slutter du med dette Gjest, eller du mister adgang til forumet. Kommer du med tilsvar til dette, får det samme resultat. Det er ikke bare jeg som er drittlei av kveruleringen din.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...