Gå til innhold

norske jenter


Gjest

Anbefalte innlegg

2500 er ikke en uhørt pris. Celin er fornøyd med prisen, og de kundene som betaler den prisen er fornøyd. Så lenge et tilstrekkelig stort segment av markedet er fornøyd med den prisen, og Celin har tilstrekkelig med pågang av kunder, så er prisen riktig. Enkel logikk.

For 2000 kan man få de diggeste utenlandske damene. Hvorfor noen betaler 500 mer for en under gjennomsnittet norsk dame er for meg et mysterium, men enkelte menn har jo de merkeligste fetisjene :P

Lenke til kommentar
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Idaws

    7

  • Administrator

    3

  • tmann30

    2

  • baloo77

    2

2500 er ikke en uhørt pris. Celin er fornøyd med prisen, og de kundene som betaler den prisen er fornøyd. Så lenge et tilstrekkelig stort segment av markedet er fornøyd med den prisen, og Celin har tilstrekkelig med pågang av kunder, så er prisen riktig. Enkel logikk.

For 2000 kan man få de diggeste utenlandske damene. Hvorfor noen betaler 500 mer for en under gjennomsnittet norsk dame er for meg et mysterium, men enkelte menn har jo de merkeligste fetisjene :P

Heldigvis er smaken som baken, delt i to ;);)

Mye må du betale for alt mulig rart uten for misjonæren da????

Lenke til kommentar

Må bare legge til at pris på våre tjenester utgjør litt på hvordan kunder som kommer. Jeg liker 2500kr kunder, de som kommer er faktisk mer respektfull enn de som ikke ønsker å betale mer. Men ALDRI en regel uten untak. Jeg har min første kunde som kunde enda, han har fast pris på 2000, men tror ikke det er prisen som gjør at han kommer tilbake forsatt, men kjemi, sex og ikke minst samme humor, humor er viktig for meg på jobb, en god latter er alltid bra :lol::lol::lol:

Jeg har sett hvordan kunder som kommer på 1500 , 2000 og 2500. Ikke minst de som kommer på 15min og 30min..

Jeg liker ikke stress, og jeg tilbyr ikke under 1 t for det passer ikke meg.

Lenke til kommentar

Beklager ble skrive feil. mente 166 kr i timen , når en kunde er 2500 delt på 15 t = 166 kr...

Vis du ganger det opp så får du lønn på 50 000 kr for 300 timer arbids mnd ....

Likt å se deg jobbe uten rettigheter for den summen og jobb mengde...

Ja jeg må regne med jobb jeg gjør ellers for å finne reel tid, svare telefoner er eget yrke i Norge, kalles sekretær og de har litt mer enn 166 kr timen. Gidder ikke å diskutere om dette er normal jobb eller ikke ....

Du driver egen butikk. Og hvis du oppretter et AS eller lignende så kan du ta ut lønn og få alle økonomiske rettigheter som vi andre har. Flere norske jenter jeg har snakket med har gjort dette.

De leier også hotellrom på firmanavnet og slipper dermed mistanken fra hotellet om de selger sex.

.

Nå har du blitt lurt ....

Nei.

Jeg har ikke blitt lurt.

Du er ikke den eneste norske eskorten i Norge.

Og du kjenner heller ikke alle som driver.

Det finnes faktisk de som reiser rundt og løser dette på sin egen måte og som ikke har kontakt med andre jenter.

De har egne firmaer, noen av dem jobber i perioder og de har ofte forhåndsbooket store deler av turneen sin.

Lenke til kommentar

Du driver egen butikk. Og hvis du oppretter et AS eller lignende så kan du ta ut lønn og få alle økonomiske rettigheter som vi andre har. Flere norske jenter jeg har snakket med har gjort dette.

De leier også hotellrom på firmanavnet og slipper dermed mistanken fra hotellet om de selger sex.

.

Nå har du blitt lurt ....

Nei.

Jeg har ikke blitt lurt.

Du er ikke den eneste norske eskorten i Norge.

Og du kjenner heller ikke alle som driver.

Det finnes faktisk de som reiser rundt og løser dette på sin egen måte og som ikke har kontakt med andre jenter.

De har egne firmaer, noen av dem jobber i perioder og de har ofte forhåndsbooket store deler av turneen sin.

Jada det sier de alle :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Nå har du blitt lurt ....

Nei.

Jeg har ikke blitt lurt.

Du er ikke den eneste norske eskorten i Norge.

Og du kjenner heller ikke alle som driver.

Det finnes faktisk de som reiser rundt og løser dette på sin egen måte og som ikke har kontakt med andre jenter.

De har egne firmaer, noen av dem jobber i perioder og de har ofte forhåndsbooket store deler av turneen sin.

Jada det sier de alle :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Faktisk så sier veldig få av dem dette.

Det kler deg ikke å framstå som en besserwisser som er overbevist om at hun vet absloutt alt.

Blir for dumt rett og slett.

Du lurer på hvordan du skal løse problemene dine siden du ønsker å betale skatt osv.

Og du har fått flere tips.

Som du bare avfeier og ler av dem som kommer med dem.

Jeg må innrømme at du ikke framstår som særlig seriøs.

Lenke til kommentar
Opprette eget firma, og ta ut lønn derfra der inntekten til firmaet kommer fra prostitusjon??? Ha ha ha

Hørt om hvitvasking og hallikvirksomhet? Hora går fri, men dama som eier firmaet (som er den samme som hora) blir buret inne for hvitvasking og hallikvirksomhet.

Er ikke så enkelt lille venn...

Salg av personlige tjenester.

Trenger ikke å spesifiseres nærmere.

Det er nemlig ikke forbudt å tjene penger på sexsalg.

Det meste er mulig hvis man er litt kreativ min tilbakestående venn......

Lenke til kommentar
Opprette eget firma, og ta ut lønn derfra der inntekten til firmaet kommer fra prostitusjon??? Ha ha ha

Hørt om hvitvasking og hallikvirksomhet? Hora går fri, men dama som eier firmaet (som er den samme som hora) blir buret inne for hvitvasking og hallikvirksomhet.

Er ikke så enkelt lille venn...

Salg av personlige tjenester.

Trenger ikke å spesifiseres nærmere.

Det er nemlig ikke forbudt å tjene penger på sexsalg.

Det meste er mulig hvis man er litt kreativ min tilbakestående venn......

Ja alt er mulig...Men nå er du gått langt over streken. Hva Admin ønsker å gjøre og ikke. Men når dine argumenter havner på et sånt lavmål så kommer jeg til ¨å gå i tenkeboksen om jeg akter å politi anmelde deg for sjikane, som jeg ikke aksepterer.

Lenke til kommentar
Ja alt er mulig...Men nå er du gått langt over streken. Hva Admin ønsker å gjøre og ikke. Men når dine argumenter havner på et sånt lavmål så kommer jeg til ¨å gå i tenkeboksen om jeg akter å politi anmelde deg for sjikane, som jeg ikke aksepterer.

Admin forstår rett og slett ikke hva du mener. Hvem sine argumenter er på lavmål her?

Hva er det egentlig du reagerer på?

Det er sikkert kjempeenkelt å gå til anmeldelse uten å kunne forklare hvem du anmelder og hva du anmelder for, men det er jo mulig at en detektiv ville kunne finne ut av det.

Det hadde vært veldig greit om du kunne uttrykke deg litt klarere.

Lenke til kommentar
Opprette eget firma, og ta ut lønn derfra der inntekten til firmaet kommer fra prostitusjon??? Ha ha ha

Hørt om hvitvasking og hallikvirksomhet? Hora går fri, men dama som eier firmaet (som er den samme som hora) blir buret inne for hvitvasking og hallikvirksomhet.

Er ikke så enkelt lille venn...

Salg av personlige tjenester.

Trenger ikke å spesifiseres nærmere.

Det er nemlig ikke forbudt å tjene penger på sexsalg.

Det meste er mulig hvis man er litt kreativ min tilbakestående venn......

Ja alt er mulig...Men nå er du gått langt over streken. Hva Admin ønsker å gjøre og ikke. Men når dine argumenter havner på et sånt lavmål så kommer jeg til ¨å gå i tenkeboksen om jeg akter å politi anmelde deg for sjikane, som jeg ikke aksepterer.

Dette blir bare bedre og bedre; det må jo være Dagobert som anmelder Idaws for sjikane; men hvem skal han anmelde???

Men tilbake til utgangspunktet; eller løsningen på Celins betraktninger:

Start ett AS eller ANS, med AS får du pensjon og syketrygd, arbeidsledighetstrygd.

ANS mangler dette.

Inntil 10.000 (ca.) kan tas imot som kontant betaling.

Det er ingen som trenger å vite hvem kunden er, men du må jo selge noe som er legitimt å selge; noe som du har, en tjeneste. Tjeneste salg krever MVA. Å unnlate å betale MVA premieres med fengselstraff ganske så rett fram...

Men; jeg vet jo hvorfor Celin og andre jenter ikke vil dette; det er lett og spore tilbake til person og alle ser hva du driver med, og du sitter igjen med ca. halve inntekten i forhold til svart omsetning.

Jeg har også hørt om jenter som selger "massasje" el.l., dvs. noen har tatt seg bryet å kjøre et ryddigere løp.

Lenke til kommentar

Faktisk er as verre en et epf.

Skal du starte noe må det bli et epf.

Rett og slett fordi da blir ikke inntekten din synlig for hele verden. Mange har epf som opprettet og ikke er aktivt.

Det eneste er alle som kjenner deg kan se at du er registrert med et selskap. Skjønnhetspleie. Hudpleie andre tjenester.

Hvis man får mobile kassesystem kan man registrere salg. Og hvis kunden ikke spør om kvittering trenger man ikke å levere.

Ingen vet hva du tjener før du når 5 mill grensen.

Har du et as eller nuf kan alle søke opp deg få opp selskapet og inntekten på f.eks proff.no

Lenke til kommentar
t

Det meste er mulig hvis man er litt kreativ min tilbakestående venn......

Ja alt er mulig...Men nå er du gått langt over streken. Hva Admin ønsker å gjøre og ikke. Men når dine argumenter havner på et sånt lavmål så kommer jeg til ¨å gå i tenkeboksen om jeg akter å politi anmelde deg for sjikane, som jeg ikke aksepterer.

Her admin

Lenke til kommentar
Ja alt er mulig...Men nå er du gått langt over streken. Hva Admin ønsker å gjøre og ikke. Men når dine argumenter havner på et sånt lavmål så kommer jeg til ¨å gå i tenkeboksen om jeg akter å politi anmelde deg for sjikane, som jeg ikke aksepterer.

Admin forstår rett og slett ikke hva du mener. Hvem sine argumenter er på lavmål her?

Hva er det egentlig du reagerer på?

Det er sikkert kjempeenkelt å gå til anmeldelse uten å kunne forklare hvem du anmelder og hva du anmelder for, men det er jo mulig at en detektiv ville kunne finne ut av det.

Det hadde vært veldig greit om du kunne uttrykke deg litt klarere.

Jeg er forbredt på anmelde om jeg føler det er rett..

Lenke til kommentar
Faktisk er as verre en et epf.

Skal du starte noe må det bli et epf.

Rett og slett fordi da blir ikke inntekten din synlig for hele verden. Mange har epf som opprettet og ikke er aktivt.

Det eneste er alle som kjenner deg kan se at du er registrert med et selskap. Skjønnhetspleie. Hudpleie andre tjenester.

Hvis man får mobile kassesystem kan man registrere salg. Og hvis kunden ikke spør om kvittering trenger man ikke å levere.

Ingen vet hva du tjener før du når 5 mill grensen.

Har du et as eller nuf kan alle søke opp deg få opp selskapet og inntekten på f.eks proff.no

Men et AS løser problemet med pensjon, sykepenger, ledighetstrygd etc. som var et poeng for Celin.

Et NUF tiltrekker seg oppmerksomhet fra kemneren, men her er det mulig å lage mange kreative løsninger; tenk DNB og Seychellene.

Lenke til kommentar
Faktisk er as verre en et epf.

Skal du starte noe må det bli et epf.

Rett og slett fordi da blir ikke inntekten din synlig for hele verden. Mange har epf som opprettet og ikke er aktivt.

Det eneste er alle som kjenner deg kan se at du er registrert med et selskap. Skjønnhetspleie. Hudpleie andre tjenester.

Hvis man får mobile kassesystem kan man registrere salg. Og hvis kunden ikke spør om kvittering trenger man ikke å levere.

Ingen vet hva du tjener før du når 5 mill grensen.

Har du et as eller nuf kan alle søke opp deg få opp selskapet og inntekten på f.eks proff.no

Men et AS løser problemet med pensjon, sykepenger, ledighetstrygd etc. som var et poeng for Celin.

Et NUF tiltrekker seg oppmerksomhet fra kemneren, men her er det mulig å lage mange kreative løsninger; tenk DNB og Seychellene.

Viktigste er å få sex arbeider inn som yrke...

Men opp mot hotell hadde jeg et yrke som kunne googles, men betalte ikke skatt på det yrke, enkelt, jeg nekter å betale så lenge vi ikke får bedre lovverk opp mot vårt arbeid.

Lenke til kommentar

Jeg er forbredt på anmelde om jeg føler det er rett..

Dette kan bli veldig interessant.

Dagobert bruker en billig hersketeknikk og kaller meg for "lille venn".

Jeg tar igjen og kaller ham for "min tilbakestående venn".

Og Gjest skal anmelde meg!

Jeg vil faktisk oppfordre deg til å anmelde meg. Og du skal få mitt fulle navn på en betingelse.

At jeg får være med når du anmelder meg. Med kamera.

Lenke til kommentar
Faktisk er as verre en et epf.

Skal du starte noe må det bli et epf.

Rett og slett fordi da blir ikke inntekten din synlig for hele verden. Mange har epf som opprettet og ikke er aktivt.

Det eneste er alle som kjenner deg kan se at du er registrert med et selskap. Skjønnhetspleie. Hudpleie andre tjenester.

Hvis man får mobile kassesystem kan man registrere salg. Og hvis kunden ikke spør om kvittering trenger man ikke å levere.

Ingen vet hva du tjener før du når 5 mill grensen.

Har du et as eller nuf kan alle søke opp deg få opp selskapet og inntekten på f.eks proff.no

Men et AS løser problemet med pensjon, sykepenger, ledighetstrygd etc. som var et poeng for Celin.

Et NUF tiltrekker seg oppmerksomhet fra kemneren, men her er det mulig å lage mange kreative løsninger; tenk DNB og Seychellene.

Viktigste er å få sex arbeider inn som yrke...

Men opp mot hotell hadde jeg et yrke som kunne googles, men betalte ikke skatt på det yrke, enkelt, jeg nekter å betale så lenge vi ikke får bedre lovverk opp mot vårt arbeid.

Du kan ikke nekte å betale skatt fordi du er uenig i lovverket; dette er et demokrati og du må bøye deg i støvet for de lovene som finnes og gjerne jobbe for å endre på det ene og det andre, men nekte å bidra til felleskapet ...det holder ikke.

Jeg vet at IS har sex slaver, om det er yrkestittel med sex i du vil ha....

Lenke til kommentar
Idaws har iallfall skjønt masse. Sikkert derfor hun har endt opp med å selge fitta si i stedet for å få en vanlig jobb der hun kunne rådgi andre mindre begavede individer :mrgreen:

Sjeldent morsom tråd. Til og med Celin greier å være morsom, og det sier ikke lite i forhold til de sytete og masete oppgulpene hun bruker å servere.

Jeg har skjønt mere enn deg.

For sist jeg sjekket så var jeg utstyrt med pikk!

Dette blir bedre og bedre.

Lenke til kommentar

Hun kan anmelde så mye hun vil. Ja det er hennes rett å forsøke å gjøre det, men de anmeldelsene hennes havner selvsagt i bosset før blekket har tørket. Mulig det kommer noen folk i hvite frakker og plukker henne opp også før politiet er ferdig med henne.

Lenke til kommentar
Faktisk er as verre en et epf.

Skal du starte noe må det bli et epf.

Rett og slett fordi da blir ikke inntekten din synlig for hele verden. Mange har epf som opprettet og ikke er aktivt.

Det eneste er alle som kjenner deg kan se at du er registrert med et selskap. Skjønnhetspleie. Hudpleie andre tjenester.

Hvis man får mobile kassesystem kan man registrere salg. Og hvis kunden ikke spør om kvittering trenger man ikke å levere.

Ingen vet hva du tjener før du når 5 mill grensen.

Har du et as eller nuf kan alle søke opp deg få opp selskapet og inntekten på f.eks proff.no

Men et AS løser problemet med pensjon, sykepenger, ledighetstrygd etc. som var et poeng for Celin.

Et NUF tiltrekker seg oppmerksomhet fra kemneren, men her er det mulig å lage mange kreative løsninger; tenk DNB og Seychellene.

Pensjon har man på epf også. Man betaler faktisk høyere trygdeavgift en som ansatt. Otp kan du alltid tegne. Sykepenger får du også. Men for å få fra første dag må du tegne en egen forsikring. Ellers får du fra nav fra den 16 dagen......skal man holde hobbyen skjult. Er nok et epf veien å gå

Lenke til kommentar
Jeg er forbredt på anmelde om jeg føler det er rett..

Ja, du må gjerne prøve, men du bør kanskje være forberedt på et motangrep?

Det lønner seg kanskje heller å være litt mer tilbakeholden i sine uttalelser. Det gjelder alle parter, men jeg har en bestemt følelse av at du ikke stiller spesielt sterkt, Celin. Det er ting som tyder på at de uttalelsene du klager på kan ha en rot i virkeligheten.

Nå oppfordrer jeg alle deltakere til å legge litt lokk på temperamentet her. Opphisselse tjener sjelden til noe godt utenfor den private arena.

Lenke til kommentar
Jeg er forbredt på anmelde om jeg føler det er rett..

Ja, du må gjerne prøve, men du bør kanskje være forberedt på et motangrep?

Det lønner seg kanskje heller å være litt mer tilbakeholden i sine uttalelser. Det gjelder alle parter, men jeg har en bestemt følelse av at du ikke stiller spesielt sterkt, Celin. Det er ting som tyder på at de uttalelsene du klager på kan ha en rot i virkeligheten.

Nå oppfordrer jeg alle deltakere til å legge litt lokk på temperamentet her. Opphisselse tjener sjelden til noe godt utenfor den private arena.

Vi tar en pust i bakken og håper at lærdommen har satt seg:)

Lenke til kommentar

En ting kan eg love deg frøken og det er at eg Aldri har ringt deg. Du er så langt fra min smak . Men min vennine har leid ut til flere reisende jenter og eg har kjørt mange av jentene. Dette er grunnen eg vet mye om markedet og priser.

At eg har prutet på noen er bare vås og tull. Har ingen intrresse på kjøp av varer. Men liker å diskutere og prate med jentene.

Min mening er at norske jenter overpriser seg sjøl. Det er ikke ulovlig å ha andre meninger og lyster sist eg sjekket.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...