B James Skrevet Mai 28, 2024 Share Skrevet Mai 28, 2024 Ok. Nok tåkeprat. Hva er greia med thai massasje? Jeg har tidligere vært undrende på hvorfor det er en egen fan skare for denne tjenesten. Så hva er greia? Og ja, jeg har forsøkt. Og mine erfaringer er egentlig helt krise. Mine intensjoner ved er besøk er å få pult. Og det har til nå aldri vært et problem. Men det blir å pule ei jente på en hard benk som ikke er så veldig spennende. Men det som er krise er at kondombruk er helt unntaksvis. Jentene trer seg på uten å spørre. Er dette normalen? Er greia at alle puler samme jentene uten kondom?? For meg er det ikke greit. Jeg kjøper sex ofte og er helt avhengig av at det gjøres på en sikker måte. 2 1 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/
Tukleren Skrevet Mai 28, 2024 Share Skrevet Mai 28, 2024 1 time siden, B James skrev: Hva er greia med thai massasje? Vet ikke om thai var de eneste asiatiske man fikk her på berget før i tiden? Uansett, ja, thai snapper kan ofte være elendige. Er du ikke spesielt ute etter en thai så velg en "vanlig" eskorte i stedet. Også er det jo de som går dit for massasje og spenningen om spørsmål om ekstra. De skjønner jeg meg lite på. Man skjønner jo hvorfor thai trådene er så lange. Uklar info om hva man får og til hvilken pris. Alt for mye bruk av ordet full pakke som ikke har noen definisjon. Noen bra tips fra folk i disse trådene (og takk til dem). 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/#findComment-67658
B James Skrevet Mai 28, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2024 53 minutter siden, totoen skrev: så blir det nok bra til slutt skal du se Vel. Det er vel dette som er problemet. Det gjør jo ikke det! Det går til hælvete!! For min del blir det i overkant mye spenning - og en skal vel egentlig ikke bli så veldig overrasket om det blir problemer med snoppen. Og problem med snoppen blir problemer på hjemmebane. Jeg har pult hundrevis av damer på en trygg måte. Jeg digger å pule ei grisepen snelle. Det er fantastisk! Og det vil være helt tragisk om ei småkåt thaitutte skal tre seg på uten kondom og ødelegge hele greia. 1 time siden, Tukleren skrev: Uansett, ja, thai snapper kan ofte være elendige Om dette stemmer, så er thai helt uaktuelt for meg fremover. 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/#findComment-67675
B James Skrevet Mai 29, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2024 19 timer siden, totoen skrev: Hva er egt problemstillingen her? Man har aldri garanti for hvem folk har sex med, bare fordi en eskorte nektet akkurat deg uten, så kan du ikke vite hvem hun egt puler og hvordan. Sånn er jo verden, du har ingen garanti for at dama du puler til enhver tid ikke kjører karusell med halve byen bak ryggen din Det er vel ikke noen problemer. Jeg ønsker bare å forstå hva som er normalen på et thai institutt. Og oppsummert så virker det som om dette er for mennesker som ønsker en annen type spenning enn det jeg søker. Om målet er minst mulig forutsigbarhet og en god mulighet for å bli smittet så virker det som om thai er tingen. 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/#findComment-67899
B James Skrevet Mai 29, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2024 3 timer siden, tototRe1 skrev: Jammen da er saken løst! Finn andre løsninger 🙏🏽 Men har du en tiltrekning mot asiatiske kvinner? Da har jeg et par inside tips send pm TototRe1 - du kan dra til hælvete! Tror du virkelig at jeg er interessert i noen tips fra en kødde som bare ødelegger? 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/#findComment-67929
HerrSerr Skrevet Mai 29, 2024 Share Skrevet Mai 29, 2024 På 28.5.2024 den 9.33, B James skrev: Ok. Nok tåkeprat. Hva er greia med thai massasje? Jeg har tidligere vært undrende på hvorfor det er en egen fan skare for denne tjenesten. Så hva er greia? Og ja, jeg har forsøkt. Og mine erfaringer er egentlig helt krise. Mine intensjoner ved er besøk er å få pult. Og det har til nå aldri vært et problem. Men det blir å pule ei jente på en hard benk som ikke er så veldig spennende. Men det som er krise er at kondombruk er helt unntaksvis. Jentene trer seg på uten å spørre. Er dette normalen? Er greia at alle puler samme jentene uten kondom?? For meg er det ikke greit. Jeg kjøper sex ofte og er helt avhengig av at det gjøres på en sikker måte. Det er nok hovedsaklig lovverket som gjør thaisjappene populære. Du trenger ikke ringe i forkant og hvis du ikke er så dum at du vippser etterlater du ikke elektroniske spor. De har ikke navnet ditt, og du unngår i større grad trusler om utpressing. Selv om jeg tror det er fare for at du blir filmet i lokalene. Og sikkert inne på massasjerommet også, hvor sikkert 95% av krangler og problemer oppstår. Angående kondombruk, så er det vanlig at de henter et kondom har jeg hørt. De går visst ut med pengene dine og kommer tilbake med et håndkle, og ofte er kondomet på håndkleet. Men du ønsker sikkert ha noen selv i lommeboka, for hvis noe skjer med dette ene kondomet så finner de ikke frem flere. En kar jeg kjenner sa at kondomet falt av da han trakk seg ut, og jenta gravde det ut av musa og ga det til ham så han kunne tre det på igjen. Han var glad for at han hadde med egne. Jenter som setter seg på staken uten forvarsel har jeg lest røverhistorier om. Jeg unngår salonger som jeg hører holder på med dette uten. Tror gjerne det sikkert skjer med faste kunder som de tror vil like det. Oral skjer ofte uten, har jeg hørt. Ellers er det en ganske ekkel hygienisk standard. Jeg liker ikke når de kommer med klut og vaskebøtte for å vaske kroppen før massasje, for jeg aner om spermkluten blir vasket mellom kunder. Det beste er vel om en finner et sted som fungerer, slik at en bare kan be om dusj før og etter og instruere dem i hvordan du ønsker tjenesten. Det er en litt ulandsfølelse iblant, men mange steder er helt akseptable. Ikke helt ulikt andre sexarbeidere. Men det er dyrt og du vet aldri eksakt hva du får før du går inn. Du skal være glad i å prute for å gå på thaisalong. 3 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/#findComment-67955
apelukt Skrevet Mai 30, 2024 Share Skrevet Mai 30, 2024 På 29.5.2024 den 16.09, HerrSerr skrev: Det er nok hovedsaklig lovverket som gjør thaisjappene populære. Du trenger ikke ringe i forkant og hvis du ikke er så dum at du vippser etterlater du ikke elektroniske spor. De har ikke navnet ditt, og du unngår i større grad trusler om utpressing. Selv om jeg tror det er fare for at du blir filmet i lokalene. Og sikkert inne på massasjerommet også, hvor sikkert 95% av krangler og problemer oppstår. Angående kondombruk, så er det vanlig at de henter et kondom har jeg hørt. De går visst ut med pengene dine og kommer tilbake med et håndkle, og ofte er kondomet på håndkleet. Men du ønsker sikkert ha noen selv i lommeboka, for hvis noe skjer med dette ene kondomet så finner de ikke frem flere. En kar jeg kjenner sa at kondomet falt av da han trakk seg ut, og jenta gravde det ut av musa og ga det til ham så han kunne tre det på igjen. Han var glad for at han hadde med egne. Jenter som setter seg på staken uten forvarsel har jeg lest røverhistorier om. Jeg unngår salonger som jeg hører holder på med dette uten. Tror gjerne det sikkert skjer med faste kunder som de tror vil like det. Oral skjer ofte uten, har jeg hørt. Ellers er det en ganske ekkel hygienisk standard. Jeg liker ikke når de kommer med klut og vaskebøtte for å vaske kroppen før massasje, for jeg aner om spermkluten blir vasket mellom kunder. Det beste er vel om en finner et sted som fungerer, slik at en bare kan be om dusj før og etter og instruere dem i hvordan du ønsker tjenesten. Det er en litt ulandsfølelse iblant, men mange steder er helt akseptable. Ikke helt ulikt andre sexarbeidere. Men det er dyrt og du vet aldri eksakt hva du får før du går inn. Du skal være glad i å prute for å gå på thaisalong. Virker ikke som du har besøkt mange thai salonger, hvertfall ikke i Oslo. Du har nok rett i at hovedgrunnen til at folk oppsøker thai salonger er nok en kombinasjon av lowkey tilgang til seksuelle tjenester, i tillegg til håp om en god massasje og at mange rett og slett har en liten fetisj for små petite thai kvinner. Når du finner den riktige dama, hu som er akkurat så nett og petite som du liker det, gjerne med et par velformerte silikon (ja mange liker ikke silikon men visuelt så er det mange thai kvinner som kler det sabla godt, mange har topp kvalitet også) så blir det som regel meget hyggelige. Videre har thai kvinner en bemerkelsesverdig god evne til å holde kroppen stram og fin langt opp i femtiårene, minst. Du kan få mange herlige knull med 40-45 år gamle thai kvinner som er stramme og trange som faen, med seksual erfaringen som alderen tilsier 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/#findComment-68129
HerrSerr Skrevet Mai 30, 2024 Share Skrevet Mai 30, 2024 1 minutt siden, apelukt skrev: Virker ikke som du har besøkt mange thai salonger, hvertfall ikke i Oslo. Du kan jo gjerne følge opp dette med å forklare hvor jeg tar feil. Ingenting av det du skriver ellers strider mot noe av det jeg skrev i mitt innlegg? 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/#findComment-68133
Gjest Skrevet Juni 1, 2024 Share Skrevet Juni 1, 2024 På 29.5.2024 den 16.09, HerrSerr skrev: Det er nok hovedsaklig lovverket som gjør thaisjappene populære. Du trenger ikke ringe i forkant og hvis du ikke er så dum at du vippser etterlater du ikke elektroniske spor. De har ikke navnet ditt, og du unngår i større grad trusler om utpressing. Selv om jeg tror det er fare for at du blir filmet i lokalene. Og sikkert inne på massasjerommet også, hvor sikkert 95% av krangler og problemer oppstår. Angående kondombruk, så er det vanlig at de henter et kondom har jeg hørt. De går visst ut med pengene dine og kommer tilbake med et håndkle, og ofte er kondomet på håndkleet. Men du ønsker sikkert ha noen selv i lommeboka, for hvis noe skjer med dette ene kondomet så finner de ikke frem flere. En kar jeg kjenner sa at kondomet falt av da han trakk seg ut, og jenta gravde det ut av musa og ga det til ham så han kunne tre det på igjen. Han var glad for at han hadde med egne. Jenter som setter seg på staken uten forvarsel har jeg lest røverhistorier om. Jeg unngår salonger som jeg hører holder på med dette uten. Tror gjerne det sikkert skjer med faste kunder som de tror vil like det. Oral skjer ofte uten, har jeg hørt. Ellers er det en ganske ekkel hygienisk standard. Jeg liker ikke når de kommer med klut og vaskebøtte for å vaske kroppen før massasje, for jeg aner om spermkluten blir vasket mellom kunder. Det beste er vel om en finner et sted som fungerer, slik at en bare kan be om dusj før og etter og instruere dem i hvordan du ønsker tjenesten. Det er en litt ulandsfølelse iblant, men mange steder er helt akseptable. Ikke helt ulikt andre sexarbeidere. Men det er dyrt og du vet aldri eksakt hva du får før du går inn. Du skal være glad i å prute for å gå på thaisalong. Ja det er en annen take enn jeg har... https://www.noresk.com/forum/emne/10324-steder-hvor-folk-er-tatt-av-politiet/?page=5#comment-68232 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/11066-hva-skjer-ved-thai-massasje/#findComment-68235
Anbefalte innlegg