Gjest Skrevet Mai 27, 2024 Share Skrevet Mai 27, 2024 (endret) Er det en politikk på hvordan man tar seg av spammere her inne? Kjenner jeg blir mektig irritert over en del kommentarer som er spredd rundt om kring i forumet i det siste. Endret Mai 27, 2024 av Chubbybear Endre ordlyd. Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 28, 2024 Share Skrevet Mai 28, 2024 De burde gjøre meg til admin, jeg er den fødte leder 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Mai 28, 2024 Share Skrevet Mai 28, 2024 5 timer siden, Chubbybear skrev: Er det en politikk på hvordan man tar seg av spammere her inne? Trykk på navnet ditt øverst i høyre hjørne, velg "ignorerte brukere" og legg inn spammerne her. 1 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Mai 28, 2024 Share Skrevet Mai 28, 2024 Den klovn alene fest skal bli ferdig ganske snart,gutta… Trust the process..🙏🏼 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 28, 2024 Share Skrevet Mai 28, 2024 9 timer siden, Idioten skrev: Trykk på navnet ditt øverst i høyre hjørne, velg "ignorerte brukere" og legg inn spammerne her. Har gjort det, og fjortisen er "borte" Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg