Gå til innhold

Kinky jente Oslo

AstralOslo

Anbefalte innlegg

Hei.

Prøver igjen, da jeg skal til Oslo neste uke. Noen som kjenner til en jente som virkelig er god på golden shower? Hun trenger nødvendigvis ikke være domina, men hun må være slank og fin. 
Send gjerne pm 😊

Takk for råd på denne siden 

• Like 1
Lenke til kommentar

Takk for svaret. Hun får veldig dårlige tilbakemeldinger på forumet her. Om de er rett, vet jeg selvfølgelig ikke.

Tar gjerne imot andre tips også 😊

• Like 1
Lenke til kommentar

Åååååå... Gid! 😱 Min feil! Såååå dumt av meg. Jeg kan godt ringe alle som dukker opp i søket og spørre om de faktisk gjør det. Om de er gode, om de smaker godt, osv osv...

Lenke til kommentar
3 timer siden, Chubbybear skrev:

Det gir ikke helt riktig resultat. Noen lister det og bemerker at utføres ikke!

"Denne annonsen tilbyr ikke å "motta" denne tjenesten."

Dette betyr at de ikke vil bli pisset på

• Haha 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Karsten skrev:

Åååååå... Gid! 😱 Min feil! Såååå dumt av meg. Jeg kan godt ringe alle som dukker opp i søket og spørre om de faktisk gjør det. Om de er gode, om de smaker godt, osv osv...

Det er bare å lese annonsen, ikke værre en det.  Ville bare understreke at ditt forslag til søk ikke fungerer optimalt. 

Lenke til kommentar

Jeg gjorde meg en tanke før jeg la ut innlegget. «Hvor lang tid tar det før morsomheter kommer, eller før innlegget handler om noe annet?» 😊

Har fått et par gode forslag og tusen takk for dem. Tar gjerne imot flere, fra dem som har erfaringer fra denne særheten, eller har hørt noe fornuftig. 

Jeg kan selv nevne at Andy (den gangen dominant) ikke leverte. Det var to dråper før hun var ferdig. Men hun til gjengjeld er veldig hyggelig og gir god massasje. 

• Like 1
Lenke til kommentar