shawty lo Skrevet Mai 26, 2024 Share Skrevet Mai 26, 2024 3 minutter siden, skjetten skrev: Hun tar den analt også, uten ekstra. Schnakker av erfaring. 🤷♂️ Etter sexen pleier hu å si "oh nooo, what are you doing" på tull. Og spøker med at man er slem som kommer inni henne. 😩 Hun har nok svært mange treff i løpet av en dag, men fortsatt til gode å få noen sykdommer av a. 1 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2024 12 minutter siden, shawty lo skrev: Hvorfor poster du selfie? Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mai 26, 2024 Share Skrevet Mai 26, 2024 (endret) På 25.5.2024 den 17.57, Savitar skrev: Det er utrolig leit at heia gjengen nå skal forsøke å snu omdømme hennes. Flott dame men ikke la oss glemme at hun er trans. For de som ikke ønsker en trans dame så vær obs på det. Det er omtrent umulig å se, men hun har feks arr under armhulene for silikon implantat og vaginaen er kunstig men estetisk godt operert. Hele den gjengen tilbyr BB og er på PREP i tillegg. Pissprat. Hun er ikke i nærheten av å være trans. Ikke spy ut av deg ting du ikke veit noe om. Endret Mai 26, 2024 av thorm 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2024 2 minutter siden, thorm skrev: Pissprat Han korrigerte pissprat når han ble klar over feil identifikasjon .* Trodde hele byen hadde pult a? Overaskende mange som svarer nei til å ha besøkt vår Thai dronning. 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mai 26, 2024 Share Skrevet Mai 26, 2024 19 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Hun har ingen sykdom. Hun sjekker seg vær måned. nå kan vi slutte å kritisere henne, og snakke om det som er viktig....MUSE SPRUT til 500lappen baby. Puler du 10 om dagen og sjekker deg månedlig er det en elendig garanti mot sykdom. Kompisen min dro på seg en sur en der men jeg har gått klar i snart 10 år 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mai 26, 2024 Share Skrevet Mai 26, 2024 6 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Han korrigerte pissprat når han ble klar over feil identifikasjon .* Trodde hele byen hadde pult a? Overaskende mange som svarer nei til å ha besøkt vår Thai dronning. Sikkert fordi thai dronning er DINE ord 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mai 26, 2024 Share Skrevet Mai 26, 2024 På 25.5.2024 den 17.57, Savitar skrev: Det er utrolig leit at heia gjengen nå skal forsøke å snu omdømme hennes. Flott dame men ikke la oss glemme at hun er trans. For de som ikke ønsker en trans dame så vær obs på det. Det er omtrent umulig å se, men hun har feks arr under armhulene for silikon implantat og vaginaen er kunstig men estetisk godt operert. Hele den gjengen tilbyr BB og er på PREP i tillegg. Pissprat 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mai 26, 2024 Share Skrevet Mai 26, 2024 For det første....... hun er ingen trans som noe påstår. Kjent henne i så mange år at det er umulig. At hun er safe uten kondom er pissprat. Om hun puler 10 om dagen og sjekker seg månedlig er det en elendig garanti vi ikke skryter av 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2024 2 timer siden, thorm skrev: Puler du 10 om dagen og sjekker deg månedlig er det en elendig garanti mot sykdom. Kompisen min dro på seg en sur en der men jeg har gått klar i snart 10 år Hva fikk kompisen din? Høres ut som du prater piss. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 27, 2024 Share Skrevet Mai 27, 2024 13 timer siden, thorm skrev: For det første....... hun er ingen trans som noe påstår. Kjent henne i så mange år at det er umulig. At hun er safe uten kondom er pissprat. Om hun puler 10 om dagen og sjekker seg månedlig er det en elendig garanti vi ikke skryter av Ah gubben fra groruddalen er tilbake. Som du ser redigerte jeg kommentaren siden jeg skrev i feil innlegg, det er kazumi jeg mente. Kanjim er fortsatt Oslos cum dump. Tipper du er en av løkhodene som har lagt igjen 10 positive reviews om henne. Kos deg med klamydia og syflis. Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mai 27, 2024 Share Skrevet Mai 27, 2024 1 time siden, Savitar skrev: Ah gubben fra groruddalen er tilbake. Som du ser redigerte jeg kommentaren siden jeg skrev i feil innlegg, det er kazumi jeg mente. Kanjim er fortsatt Oslos cum dump. Tipper du er en av løkhodene som har lagt igjen 10 positive reviews om henne. Kos deg med klamydia og syflis. 🤣 Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet Mai 28, 2024 Share Skrevet Mai 28, 2024 Få KanJim tilbake. Hu kan ikke drive med dette surret sitt i Stavanger, eller hvor hun er for tiden. 1 Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Mai 29, 2024 Share Skrevet Mai 29, 2024 Hadde en dialog med KanJim i går, og sånn det ser ut nå, så kommer hun ikke permanent tilbake til Oslo med første. Hun vil med ujevne mellomrom komme på besøk, men ikke for å jobbe. Men, for de som er ivrige nok, så hender det at hun tar noen runder i Fredrikstad. Skal i følge henne være der andre uken i juni. 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 29, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2024 15 timer siden, brucew skrev: Hadde en dialog med KanJim i går, og sånn det ser ut nå, så kommer hun ikke permanent tilbake til Oslo med første. Hun vil med ujevne mellomrom komme på besøk, men ikke for å jobbe. Men, for de som er ivrige nok, så hender det at hun tar noen runder i Fredrikstad. Skal i følge henne være der andre uken i juni. Vis du er i dialog med henne, fortell henne at det er et opprop for å få henne tilbake til tigerens by. 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Juni 8, 2024 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2024 Vår Kanjim er tilbake i Fredrikstad, vi får organisere shuttlebuss. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 7, 2024 Share Skrevet September 7, 2024 (endret) Jeg var støl i ryggen forleden og sendte en forespørsel til Kanjim for å høre om hun hadde råd. Hun svarte at hun ikke hadde tid til å se på det i første omgang pga generell høy pågang, men først og fremst fordi hun ventet besøk fra Oslo. Vedkommende skulle besøke henne i et helt døgn. Det er tydelig at hun er savnet. Endret September 7, 2024 av Kayzer Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 7, 2024 Forfatter Share Skrevet September 7, 2024 43 minutter siden, Kayzer skrev: Jeg var støl i ryggen forleden og sendte en forespørsel til Kanjim for å høre om hun hadde råd. Hun svarte at hun ikke hadde tid til å se på det i første omgang pga generell høy pågang, men først og fremst fordi hun ventet besøk fra Oslo. Vedkommende skulle besøke henne i et helt døgn. Det er tydelig at hun er savnet. Høy pågang, kø dannelse på utsiden, her gjelder det å være tidlig ute. Du må ha prøvd å bestille i den tiden når shuttle bussene var fremme. @SolanGundersen kunne ikke vente å løp ut av bussen for å være førstemann. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 7, 2024 Share Skrevet September 7, 2024 10 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Høy pågang, kø dannelse på utsiden, her gjelder det å være tidlig ute. Du må ha prøvd å bestille i den tiden når shuttle bussene var fremme. @SolanGundersen kunne ikke vente å løp ut av bussen for å være førstemann. Like viktig å ha antibiotikaen klar, gjerne akutt medisiner mot hiv smitte også. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 7, 2024 Forfatter Share Skrevet September 7, 2024 Akkurat nå, Savitar skrev: Like viktig å ha antibiotikaen klar, gjerne akutt medisiner mot hiv smitte også. Dette må du bevise! Hun er ren som en våtserviett. 1 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet September 7, 2024 Share Skrevet September 7, 2024 22 minutter siden, Savitar skrev: Like viktig å ha antibiotikaen klar, gjerne akutt medisiner mot hiv smitte også. https://www.helsenorge.no/sykdom/hiv-og-aids/prep-preeksponeringsprofylakse for de som liker uten gummi. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 7, 2024 Share Skrevet September 7, 2024 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Dette må du bevise! Hun er ren som en våtserviett. Trenger ikke å bevise en shit. Hun hadde salong ved majorstuen før. Alle mulig folkeslag var innom og fylte henne opp dagen lang. Prisene hennes er ekstremt lave og dama tar selv sprut fra narkomane. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 7, 2024 Forfatter Share Skrevet September 7, 2024 1 time siden, Savitar skrev: Trenger ikke å bevise en shit. Hun hadde salong ved majorstuen før. Alle mulig folkeslag var innom og fylte henne opp dagen lang. Prisene hennes er ekstremt lave og dama tar selv sprut fra narkomane. Kildehenvisning? Var du en av de narkomane? Ja, det stemmer at hun er ingen rasist. 2 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet September 7, 2024 Share Skrevet September 7, 2024 hadde ikke sjokkert meg hvis en del av disse jentene lar et par faste, sjarmerende kunder kjøre på uten gummi, selv om de har ikke det i annonsen . Kanjim har det ikke i menyen men hvis du leser hennes rapport så ser du at hun gjør uten gummi, ingen blir lurt. at hun dytter den uten å spørre er farlig da. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 7, 2024 Share Skrevet September 7, 2024 18 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Kildehenvisning? Var du en av de narkomane? Ja, det stemmer at hun er ingen rasist. Nei men når raringer som deg med 3 ulike brukere på forumet besøker henne, er det nok for meg å holde meg unna. Har du fritidsproblemer? Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet September 7, 2024 Share Skrevet September 7, 2024 9 timer siden, Savitar skrev: Trenger ikke å bevise en shit. Hun hadde salong ved majorstuen før. Alle mulig folkeslag var innom og fylte henne opp dagen lang. Prisene hennes er ekstremt lave og dama tar selv sprut fra narkomane. Korrekt som du sier og flere har gjennomgått en pillekur etter besøk der. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg