Gå til innhold

Milf of Norway 🫦

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Altså! Jeg ser minimalt på film og serier.. hvis jeg sier jeg ser slikt 15t i året, overdriver jeg sikkert.., men nå!

før da jeg var i forhold, slukte vi serier😏 noe som kanske er medvirkende årsak til at jeg ser så lite nå. 
sp dukker reklamen for en ny Norsk serie opp i feeden min 😉

Det har bare kommet ut én episode, men denne serien skal jeg kose meg med, selv om den er Norsk 😅🤪

Milf of Norway, på Max ( nye HBO)

• Like 3
  • 1 month later...
På 24.5.2024 den 0.56, Tid for Nytelse skrev:

Altså! Jeg ser minimalt på film og serier.. hvis jeg sier jeg ser slikt 15t i året, overdriver jeg sikkert.., men nå!

før da jeg var i forhold, slukte vi serier😏 noe som kanske er medvirkende årsak til at jeg ser så lite nå. 
sp dukker reklamen for en ny Norsk serie opp i feeden min 😉

Det har bare kommet ut én episode, men denne serien skal jeg kose meg med, selv om den er Norsk 😅🤪

Milf of Norway, på Max ( nye HBO)

Ja, den har jdg fått reklame for også... Lurer på hvorfor... Gleder meg 😈

26 minutter siden, Jeff Pezos skrev:

Litt skuffende serie vil jeg påstå, sebar ja, potensiale ja, men tok liksom ikke helt fyr for min del. Terningkast 3

Må si meg enig, men, de kan jo ikke glorifisere ting i denne retningen 🤷‍♀️

er jo liksom fysj og skam i den offentlige verdenen, og det må jo vedlikeholdes.

men! Jeg mener å ha sett en økning av nye eskorter på re.., hva syns dere?

• Like 1