Gå til innhold

Topp 10 Sexy Sexarbeidere oppdateres i kveld, 22. mai

Gjest

Anbefalte innlegg

Du kan poste dine forslag her, eller sende lister på en, to eller flere til meg innen kl 18 torsdag 22.5.

Kriterier for å komme med:

• Åpent for anmeldelser på RE og andre portaler (sett gjennom mange annonser som blir utelukket pga. dette)
  • Ha en, eller flere positive omtaler på www.noresk.com
  • Være tilgjengelig for treff på publiseringsdagen (noen kandidater er borte den dagen, så de blir ikke med)
  • Bildene er i det minste av henne, men kan være bearbeidet, eller gamle (karene har vanskelig for å se om bildene er ekte!)

Har akkurat hatt en liten gjennomgang av forrige ukes utgave av Ukas Sexy 16.05. og ser at det er seks av de 16 fra den gang som ikke blir med i dag siden de ikke har aktiv annonse i dag.  Ukas Sexy gjelder for hele landet, så samme hvor hun jobber, eller bor, bare hun er tilgjengelig i Norge i dag, så kan hun bli foreslått.

Lenke til kommentar

@shawty lo interessant observasjon om byråopplegg.  Det er ikke akkurat det samme som trafficking, men når jentene er så unge som dette er det jo ikke lett å vite.  Selvsagt er Stavanger med på lista!  I alle år har det vært et godt utvalg av sexarbeidere i den byen.  Du burde ta deg en tur dit!  Ser forresten ut til at forslaget ditt seiler opp som en ny No One på lista om det ikke kommer mange andre gode forslag før kl 18.

Kanskje vi skal merke de som kommer på lista med BYRÅ om det er en sterk mistanke, eller sikkert at hun ikke jobber selvstendig?

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

@shawty lo interessant observasjon om byråopplegg.  Det er ikke akkurat det samme som trafficking, men når jentene er så unge som dette er det jo ikke lett å vite.  Selvsagt er Stavanger med på lista!  I alle år har det vært et godt utvalg av sexarbeidere i den byen.  Du burde ta deg en tur dit!  Ser forresten ut til at forslaget ditt seiler opp som en ny No One på lista om det ikke kommer mange andre gode forslag før kl 18.

Kanskje vi skal merke de som kommer på lista med BYRÅ om det er en sterk mistanke, eller sikkert at hun ikke jobber selvstendig?

Jeg hadde tragisk opplevelse med hu i oktober. Cim var godkjent gjennom tlf men det var ikke noe hu gjorde, jeg snudde og gorillaøperatoren ville ha meg tilbake på grunn av «misunderstanding» cim er på menyen nå sa de, traffikert? I hvertfall hun blir tvunget med tjenester og det er trist.

ikke legg henne på ditt dustete liste 😁

Lenke til kommentar