pererher Skrevet Mai 22, 2024 Share Skrevet Mai 22, 2024 Har det kommet nye eiere her? så stengt ut og nå er det liv der igjen. Snakker om den i Trondheimsveien. Noen som har noe info her? 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Mai 22, 2024 Share Skrevet Mai 22, 2024 Du må være litt mer presis, gjerne ett bilde 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 22, 2024 Share Skrevet Mai 22, 2024 1 time siden, Pwhite skrev: Du må være litt mer presis, gjerne ett bilde If you know you know. Siter Lenke til kommentar
pererher Skrevet Mai 23, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2024 22 timer siden, Pwhite skrev: Du må være litt mer presis, gjerne ett bilde Var et spørsmål om salong. Trondheimsveien 111. Må du ha bilde av døra? 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 24, 2024 Share Skrevet Mai 24, 2024 På 23.5.2024 den 10.36, pererher skrev: Var et spørsmål om salong. Trondheimsveien 111. Må du ha bilde av døra? 1 Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Mai 27, 2024 Share Skrevet Mai 27, 2024 På 24.5.2024 den 23.35, JoeRoganJosh skrev: Dette er ikke Trondheimsveien 111:-) 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 Var en veldig pen afrikansk jente som jobbet i Trondheimsveien 111 som ga full pakke. Noen som vet hvor hun ble av? Siter Lenke til kommentar
draugen Skrevet Juni 6, 2024 Share Skrevet Juni 6, 2024 Har planer om å starte en tråd med spørsmål. Husker dere hu fine , tror det var i Oslo, eller var det et annet sted i verden. Så skal jeg bli indignert om noen våger å stille spørsmål om. Hvem ? Eller kreve bilde. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 6, 2024 Share Skrevet Juni 6, 2024 (endret) I løpet av de 20 årene jeg har besøkt thaimassasjestudioer har jeg kun møtt en afrikansk jente som har jobbet på et slikt sted. Når jeg i tillegg oppgir adressen er vel det vel et spørsmål som er spesifikt nok til at andre som har truffet henne vet hvem jeg snakker om. Eller mener du at jeg skal presisere om det var hun med de store puppene, eller hun høye eller den postopererte korpulente transen med harde silikonpupper? Hun figurerte i en av annonsene som thaimmassasjstudioet i Trondheimsveien 111 la ut. Hadde jeg hatt bilde eller husket med sikkerhet hva hun heter hadde jeg selvsagt informert om det. Kallenavnet kan ha vært Brenda, men å oppgi ting jeg ikke husker med sikkerhet kan forvirre mer enn det rettleder. Endret Juni 6, 2024 av Gavmild kar Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg