Gå til innhold

Gardermoen og området rundt

Featured Replies

Skrevet

Har avlagt en prøvekjøring hos begge to også. Til felles har de flere ting: lekkert utseende med en liten fordel for Vari vil jeg sier. Meeeen servicen derimot…. Vil påstå at begge hatt det litt travelt tross at jeg booket 45 min hos begge. Det var ikke noe suging hos Vari (ja nydusjet var jeg) og hatt litt inntrykk at det var litt sånn tøm og røm….

Thongdee var hakk bedre men litt merkelig måte å kline. ( Var i hvert fall det som blitt hengende i hukommelsen).

Hvis jeg skulle absolutt velge mellom disse to så hadde jeg nok holdt en knapp for Vari, men det er mest pga av salongen som generelt har en bedre beliggenhet og ikke minst virker mer innbydende.

Tar meg ellers heller en tur til Oslo eller Ski siden servicen og priser er nok bedre der. Virker litt sånn om man må ut med litt ekstra så fort man passerer grensen mot Akershus

Optisk derimot vil jeg si at både Vari og Thongdee er noe av de penere Thai damer som er tilgjengelig for øyeblikket

Just my 2 cents

Endret av Noogii

Skrevet
6 timer siden, Noogii skrev:

Har avlagt en prøvekjøring hos begge to også. Til felles har de flere ting: lekkert utseende med en liten fordel for Vari vil jeg sier. Meeeen servicen derimot…. Vil påstå at begge hatt det litt travelt tross at jeg booket 45 min hos begge. Det var ikke noe suging hos Vari (ja nydusjet var jeg) og hatt litt inntrykk at det var litt sånn tøm og røm….

Thongdee var hakk bedre men litt merkelig måte å kline. ( Var i hvert fall det som blitt hengende i hukommelsen).

Hvis jeg skulle absolutt velge mellom disse to så hadde jeg nok holdt en knapp for Vari, men det er mest pga av salongen som generelt har en bedre beliggenhet og ikke minst virker mer innbydende.

Tar meg ellers heller en tur til Oslo eller Ski siden servicen og priser er nok bedre der. Virker litt sånn om man må ut med litt ekstra så fort man passerer grensen mot Akershus

Optisk derimot vil jeg si at både Vari og Thongdee er noe av de penere Thai damer som er tilgjengelig for øyeblikket

Just my 2 cents

Dette er sjokkerende at du ikke ble sugd hos vari, å hun som er så fantastisk til det og presser seg på. Der gikk du glipp av noe helt fantastisk.

Skrevet

Ja det er nok litt trist. Var en av grunnene hvorfor jeg tenkte meg en tur til henne denne gangen. Men ved førstegangsbesøk lar jeg gjerne jentene styrer showet så at man veit hva man kan forvente ved et litt mer langvarig engasjement 😉. Dessverre fristet det ikke til gjentagelse etter avlagt prøverunde

Skrevet
29 minutter siden, Noogii skrev:

Ja det er nok litt trist. Var en av grunnene hvorfor jeg tenkte meg en tur til henne denne gangen. Men ved førstegangsbesøk lar jeg gjerne jentene styrer showet så at man veit hva man kan forvente ved et litt mer langvarig engasjement 😉. Dessverre fristet det ikke til gjentagelse etter avlagt prøverunde

Fikk du ta hun analt?

Skrevet
5 timer siden, Pwhite skrev:

Fikk du ta hun analt?

Nope. Det var rett og slett nesten litt skuffende. Litt massasje (som faktisk var godt👍) litt erting og når jeg var klar for kamp så sålet hu bare opp og galopperte meg i finishen i et helvetes fart. 😉 vil påstå at hele seansen var i underkant av en halv time ferdig uten noe form for ekstra. Så valuta for pengene var nok ikke så bra. Som jeg skrevet før, virket nok litt travelt, muligens neste jockey har allerede meldt sin ankomst 🤔. Derfor frister det ikke med gjentagelse for min del til tross at Vari har nok den mest gunstige plassering for min del. Er nesten daglig i hennes nærområde

Skrevet

Jeg ville gitt hun en ny sjanse 1500 30 min og kjør på sørg og på bj og anal om ønsker, men hun jobber når hun har sec ikke passiv er sikkelig med, og som du sier er det god massasje i tillegg

Skrevet
9 timer siden, Pwhite skrev:

Jeg ville gitt hun en ny sjanse 1500 30 min og kjør på sørg og på bj og anal om ønsker, men hun jobber når hun har sec ikke passiv er sikkelig med, og som du sier er det god massasje i tillegg

Nja. Ikke helt umulig men heller ikke planlagt med det første 😉. Er som regel ikke veldig tilgivelig når førstegangs besøk gir meg inntrykk at jentene er umotivert.

Klart alle kan ha en litt dårlig dag innimellom og kanskje var jeg uheldig der og da men på min personlige shortlist befinner hu seg rimelig langt nede for øyeblikket.

Men det er meg i et nøtteskall 😉

Har prøvd meg en del ganger med jenter som befant seg i Romerike/ Akershus og kan egentlig ikke skryte av utmerket service uansett. Virker litt sånn som det mangler konkurranse så de er ikke så opptatt med å please kundene sine. Etter min mening blir en tur til Oslo/ Ski/ Drammen/ Østfold faktisk mer tilfredsstillende enn å satse på kort reisevei

Skrevet

Jeg har vært hos Vari mange ganger de siste årene og nå sist ved påsketider. Hun er definitivt ikke den jeg går til for kos eller god massasje, men er det wamm-bam-knull og sprut i alle hull så står det ikke på innsatsen hos henne. Likevel, er hun nok ikke lenger like soleklart øverst på min liste. Hun er nok litt rundere enn for et par år siden. Bevares, fortsatt en petit thai MILF med pupper som ber om oppmerksomhet, men ikke lenger med den samme veltrente lettheten. Hun maser aldri om at man skal bli ferdig slik mange thai'er gjør. Det er turn off nummer 1. Likevel har det vært stadig oftere at hun har vært tett-booket. Fortsatt våt i håret etter dusjen etter forrige kunde, neste kunde på vei i det man spruter henne full. Vel, hun driver business og skal tjene penger så det kan skje, men det har blitt mer regelen enn unntaket. Venninden Wanna Vari har jeg ikke prøvd ennå. Hun har nok færre faste kunder og en mer åpen kalender vil jeg tro, men om menyen er like stor som hos Vari vet jeg ikke.

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen med en oppdatering her? Wanna Vari frister😊

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har vært på Gjerdrum en tur og det er helt klart at det er mye Vari i Wanna. Hun er blid og hyggelig selv om hun språklig fort kommer til kort både på norsk og engelsk. Hun var ivrig på kyssing, klining og tungebruk både her og der. Hun er ikke like rå på deeptroath som Vari. Det stod ikke på innsatsen, men ikke fullt så dypt og litt for mye tenner da hun nådde roten. Til gjengjeld knuller hun som en kanin. Hun skulle til å åpne en kondom, men da jeg la hånden på hennes og sa "better without, right?" så smilte hun bare, la den vekk og tredde seg ned på meg. Når det gjelder nevnte tungebruk så tror jeg faktisk hun er hakket råere på rimming enn Vari. Som jeg sa til henne så kan hun med fordel oppdatere bildene sine, for de yter henne ikke rettferdighet. Tipper hun er rundt 35, 160, slank, men ikke trent, oppdaterte pupper.

Dessverre er hun her bare en ukes tid til før både hun og Vari reiser til Thailand. Usikkert når hun kommer tilbake.