Gå til innhold

2 Ny bruker på forumet


Tototre

Tilgjengelighet annonser  

14 stemmer

  1. 1. Hvordan opplever du at anmeldelsene på forumet virker?

    • Vet ikke
      2
    • Litt bra
      3
    • Bra
      7
    • Meget bra
      2
  2. 2. Hva mener du kan bli bedre hos de staute karene som anmelder? (Velg flere samtidig)

    • Navn og link
      7
    • Sted, eller reisende
      2
    • Ekthet av vilder
      8
    • Alder og kropp
      7
    • Menyen (tjenester tilbudt)
      4
    • Egen opplevelse
      6
    • Forstyrrende elementer, som mobil
      4
    • Beliggenhet, fasiliteter, parkering
      5
    • Mulig trafficking
      8
    • Annet
      3


Anbefalte innlegg

Når du vet noe, eller har spørsmål rundt en navngitt eskorte, massøse, eller sexarbeider, så ilke vent med å skrive her på forumet under OMTALE, eller GENERELT.

Det eneste du bør vente med en dag, eller tre, er å skrive en omtale som gjør at hun kan kjenne deg igjen.  Hallikene kan komme etter deg på det grunnlaget om de misliker teksten din.  OK, skriv kort at du har vært hos NN og at det kommer en positiv/negativ anmeldelse snart (en annen dag)

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Et alternativ på spørsmål 2 burde vært 

Jeg er fornøyd slik det er

Skal mye til før jeg blir fornøyd, men jeg skjuler det godt

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Skal mye til før jeg blir fornøyd, men jeg skjuler det godt

Det vil alltids være noe som kan bli bedre.

Men for å motivere folk til å skrive flere anmeldelser bør vi vel ha en viss autonomi og valgfrihet i hvordan man gjør det.

Så kan vi klappe og heie og vise frem best practice så godt vi kan:-)

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
44 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Det vil alltids være noe som kan bli bedre.

Men for å motivere folk til å skrive flere anmeldelser bør vi vel ha en viss autonomi og valgfrihet i hvordan man gjør det.

Så kan vi klappe og heie og vise frem best practice så godt vi kan:-)

Vel, det irriterer meg grenseløst når noen har aktiv link og den ikke legges ved.  Samme med de som skriver løp og kjøp!  Da vil jeg vite hvorfor?  Og priser er ikke noen stor hemmelighet: Noen betaler mye fordi de ikke bryr seg, og andre får en annen pris om de forhandler.  Kjekt å vite på forhånd om det er prutningsmonn.  Blir som å velge mellom Jakobs og Rema1000

PS

Jeg velger Jakobs 3-4 ganger årlig.  Da vil jeg ha mer enn vanlig kvalitet.

Er på Coop Extra (norske, 3-4x årlig) og billigkjedene resten av året.

Endret av Tototre
PS
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Tototre skrev:

Vel, det irriterer meg grenseløst når noen har aktiv link og den ikke legges ved.  Samme med de som skriver løp og kjøp!  Da vil jeg vite hvorfor?  Og priser er ikke noen stor hemmelighet: Noen betaler mye fordi de ikke bryr seg, og andre får en annen pris om de forhandler.  Kjekt å vite på forhånd om det er prutningsmonn.

Ja, helt enig. Linker må være med. Skriv gjerne om den ikke er aktiv akkurat nå. Vi ser jo at de ofte blir aktive igjen kort tid etter. Det har hent en gang eller to jeg har vært for ivrig til å poste den slik at linken har uteblitt. 

Og annonser uten pris er en uting. Derfor bør vi kunne skrive i anmeldelsen hva vi betalte for besøket. Så kan andre kommentere eventuelle avvik hvis de vil.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Synes det aller viktigste er om bildene er ekte eller ikke, og hvis ikke, hva som er forskjellen. Det inkluderer alder også, prøv å gjett f.eks 20-25, 25-30 år osv

Dernest om hva slags holdning personen har, er det om å gjøre og bli fortest mulig ferdig, eller å gi deg en god opplevelse?

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 18.5.2024 den 19.15, SolanGundersen skrev:

Ja, helt enig. Linker må være med. Skriv gjerne om den ikke er aktiv akkurat nå. Vi ser jo at de ofte blir aktive igjen kort tid etter. Det har hent en gang eller to jeg har vært for ivrig til å poste den slik at linken har uteblitt. 

Og annonser uten pris er en uting. Derfor bør vi kunne skrive i anmeldelsen hva vi betalte for besøket. Så kan andre kommentere eventuelle avvik hvis de vil.

Annonser uten pris betyr som regel høy pris

  • Like 3
Lenke til kommentar

Det skjer noe rart nå om dagen her på forumet: Det er noen som spammer pga en FAKTURA, samtidig som vedkommende innimellom svarer fornuftig med gode råd i enkelte tråder.  Mange spør om det er en student som akkurat er ferdig med eksamnestida?  Vel, da er han 45ish 😂 

Jeg kommer igjen med Ukas Sexy torsdag kveld.

  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

tototre du skal fjerne denne meldinga i forumet si unnskyld og slette konto din ellers kaller jeg alle her inne morraknullere

 

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Sexy Iman skrev:

tototre du skal fjerne denne meldinga i forumet si unnskyld og slette konto din ellers kaller jeg alle her inne morraknullere

Ah, @sexy _ _ _ _ , har du ennå ikke forstått at jeg er en like vanlig bruker av dette forumet som deg?  Jeg har ingen makt til å gjøre det du ber meg om.  Admin har aldri vært i kontakt med meg, selv om jeg har forsøkt.  Nå venter jeg bare på å få brukeren @Tototre slettet.  Hvem skal du angripe da?  For meg virker det som om du fører en kamp mot forumet som kan ligne på Don Quijotes kamp mot vindmøllene.  Nå skal jeg blokkere deg så du trenger ikke å svare.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Ah, @sexy _ _ _ _ , har du ennå ikke forstått at jeg er en like vanlig bruker av dette forumet som deg?  Jeg har ingen makt til å gjøre det du ber meg om.  Admin har aldri vært i kontakt med meg, selv om jeg har forsøkt.  Nå venter jeg bare på å få brukeren @Tototre slettet.  Hvem skal du angripe da?  For meg virker det som om du fører en kamp mot forumet som kan ligne på Don Quijotes kamp mot vindmøllene.  Nå skal jeg blokkere deg så du trenger ikke å svare.

Da var Sexy Iman blokkert av meg også. Det var nr. 9 på min eksklusive blokkingliste. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Ah, @sexy _ _ _ _ , har du ennå ikke forstått at jeg er en like vanlig bruker av dette forumet som deg?  Jeg har ingen makt til å gjøre det du ber meg om.  Admin har aldri vært i kontakt med meg, selv om jeg har forsøkt.  Nå venter jeg bare på å få brukeren @Tototre slettet.  Hvem skal du angripe da?  For meg virker det som om du fører en kamp mot forumet som kan ligne på Don Quijotes kamp mot vindmøllene.  Nå skal jeg blokkere deg så du trenger ikke å svare.

Tror alpdlp misforsto aprilsnarren vår

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Skjønner ingenting. Skaper han ikke bare mer oppmerksomhet rundt doxxing-hendelsen og egen person med dette pisset? Hvor vil han hen med dette her? Er han hjerneskadet?

Og @Tototre kan vel faen ikke fjerne noe som helst her inne? Og slik jeg forstår det har han allerede klikket på knappen for å slette brukeren sin, selv om jeg synes han ikke burde bøye av for piss som dette her.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...