Gå til innhold

Ikke Oslo, men så nært og så bra at jeg linker till denne

Lurer1

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, LoveOWO skrev:

Annonse er deaktivert allerede. 

Tror du det er fordi det var lureri som @Lurer1 driver med, sammen med Milleel?  Han skriver jo ganske alright om sitt møte med henne i Lillestrøm før hun deaktiverte annonsen.  Og det er ganske riktig mange latinaer som legger noen dager innom stasjonsbyen med fotballaget.  Prismessig kanskje litt rimelig siden det så ut til at mye var inkludert, men det har vært, og er fremdeles en priskrig mellom noen av jentene som ikke får nok kunder om dagen til å betale sine faste utgifter og få det til å gå rundt.  Kanskje hun bare har tatt ned annonsen fordi 17.mai er en dårlig dag.  Få kunder på alle de store høytids-og røde dagene.  I alle land.  Da er det neste bare de single som går til kjøpedamer. 

Lenke til kommentar

Det var hvertfall ikke noe problem med å velge tid jeg ville komme. Finner det interessant at den er deaktivert så kjapt. 

Teori....

Har det vært mange fra forumet som har sendt meldinger? Ble hun skremt? Har jeg mistet sjansen til noe mer?

Ser at hun er aktiv på whatsapp. Så har ikke sperret meg hvertfall. 

• Like 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Lurer1 skrev:

Det var hvertfall ikke noe problem med å velge tid jeg ville komme. Finner det interessant at den er deaktivert så kjapt. 

Teori....

Har det vært mange fra forumet som har sendt meldinger? Ble hun skremt? Har jeg mistet sjansen til noe mer?

Ser at hun er aktiv på whatsapp. Så har ikke sperret meg hvertfall. 

Kvinners veier er uransakelige.  Vi kan ikke vite hvorfor hun har deaktivert.  Det kan gjerne være at en kunde etter deg har voldtatt henne og stjålet alle pengene.  Eller at det har skjedd noe annet ekkelt.  Tror det skal mer til enn at hun får mange henvendelser fra horebukkene her.  De fleste jentene takler det fint.  Og de ønsker jo å selge sex!  Du får ta kontakt med henne igjen når du er klar for mer.  Booker du en bestemt tid så får du nok svar :-)   Og husk at du kan booke selv om hun ikke annonserer.  Jeg får nesten alltid treff da oxo om hun har tid.  Mange har det. 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Tror du det er fordi det var lureri som @Lurer1 driver med, sammen med Milleel?  Han skriver jo ganske alright om sitt møte med henne i Lillestrøm før hun deaktiverte annonsen.  Og det er ganske riktig mange latinaer som legger noen dager innom stasjonsbyen med fotballaget.  Prismessig kanskje litt rimelig siden det så ut til at mye var inkludert, men det har vært, og er fremdeles en priskrig mellom noen av jentene som ikke får nok kunder om dagen til å betale sine faste utgifter og få det til å gå rundt.  Kanskje hun bare har tatt ned annonsen fordi 17.mai er en dårlig dag.  Få kunder på alle de store høytids-og røde dagene.  I alle land.  Da er det neste bare de single som går til kjøpedamer. 

Vanskelig å si hvorfor. Det trenger ikke å være mer skummelt enn at det har vært en annen som ikke er fornøyd med jenta. 

• Like 1
Lenke til kommentar