Gjest Skrevet Mai 17, 2024 Share Skrevet Mai 17, 2024 (endret) Jdg tenkte å lodde stemningen for temaene MFM/GB/Orgie. Det er jo litt krevende å få til, så dersom det ryker så vet jeg om steder i utlandet hvor dette er bare en kort flytur unna. Men - Hva er interessen? Jeg stiller følgende krav til deltakere på HB-siden: - Over 2 år på Noresk.com. - Rimelig aktiv i år. - SC klnto som kan brukes der videre info vil deles. Så dette er litt krevende. Men dette kan bli kvalitet. Ta kontakt på pm hvis interesse. Det kommer ikke til å bli noen rapportering tilbake i forumet. "Either you're with us, or you're not..." K Endret Mai 17, 2024 av Karsten Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 17, 2024 Share Skrevet Mai 17, 2024 Interessant. Og kan være krevende å få til med forummedlemmer. Kanskje det er noen av de anonyme som kan tenke seg å melde seg inn for å bli med på noe sånt som dette? Nei, ikke denne gangen, siden @Karsten helst vil ha noen som minst har to års fartstid her, med aktivitet. Jeg er interessert, ja. Flere vil lure på flg. før de bestemmer seg for å delta i praksis, dvs. dette ønsker f.eks jeg avklart før vi står nakne i et rom sammen med en kvinne vi skal pule: Hvem er damen? Skal det være en sexarbeider, en semipro (SD) eller en amatør? Hvor skal vi gjøre det? Har du sted, har jeg sted, eller skal det være på hotell, eller airbnb? Hva vil det koste? Det er jo mulig å gjøre dette gratis, men her regner jeg med at kjøpedame er en del av opplegget, så totalkostnaden er interessant. Flere sexarbeidere tilbyr trekant til f.eks dobbel timepris når det er to menn. Vil tro at en time med tre menn fort kommer til å bli 5k-6k. Hvor lenge skal vi holde på? 3-4 menn og en time blir for lite, så i forhold til antall så vil 2-3 timer være bra om det er tre eller flere menn som deltar. Da blir alle fornøyde med tida. Hvilke tjenester vil være tilgjengelige? Her er det noen sexarbeidere som sier ALT! OK, men hva mener hun med det? Det største spørsmålet til mange er om det blir sex med eller ute kondom. Flere jenter tilbyr owo, men annen sex med dom. Hvis det blir avtalt uten dom, hvordan skal testregimet for deltakerne, og eskorten, planlegges og se ut, slik at alle er klare til dyst? Jeg sender deg ikke PM på denne Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 17, 2024 Share Skrevet Mai 17, 2024 (endret) Jeg håper det er minst en stavefeil i overskriften på tråden: MFM/GB/Orgie/besøke swigers i OSLO-området MFM oppfatter jeg som Male - Female - Male (trekant) GB er gangbang her på forumet, altså gruppesex Orgie håper jeg er en fest med hemningsløs sex og bruk av rusmidler (fortinnsvis alkohol) besøke swigers??? Endret Mai 17, 2024 av Tototre GB Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 17, 2024 Share Skrevet Mai 17, 2024 30 minutter siden, Tototre skrev: Jeg håper det er minst en stavefeil i overskriften på tråden: MFM/GB/Orgie/besøke swigers i OSLO-området MFM oppfatter jeg som Male - Female - Male (trekant) Orgie håper jeg er en fest med hemningsløs sex og bruk av rusmidler (fortinnsvis alkohol) besøke swigers??? Nettopp. Av "stavefeil" ser jeg bare "swigers". Det skulle jo vært swingers.... Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Mai 18, 2024 Share Skrevet Mai 18, 2024 17 timer siden, Karsten skrev: Nettopp. Av "stavefeil" ser jeg bare "swigers". Det skulle jo vært swingers.... Swigers kan funke, men da må jeg se bilde først! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 18, 2024 Share Skrevet Mai 18, 2024 35 minutter siden, Jeff Pezos skrev: Swigers kan funke, men da må jeg se bilde først! Nei, tror verken det vil funke for @Karsten eller meg! Ser forresten ut til at han endte opp med en slovakisk massøse? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 18, 2024 Share Skrevet Mai 18, 2024 38 minutter siden, Tototre skrev: Nei, tror verken det vil funke for @Karsten eller meg! Ser forresten ut til at han endte opp med en slovakisk massøse? Ja, takk - Massøsen i egen tråd. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg