Gå til innhold

Stor applaus!!! Mange gode bidrag nå om dagen!


Tototre

Uoffisielle retningslinjer  

6 stemmer

  1. 1. Hvor godt syns du de uoffisielle retningslinjene for OMTALE treffer med ditt eget syn på forumet?

    • 0% treff - total bom
      0
    • 25% treff
      0
    • 50% treff - jeg er litt enig og litt uening
      0
    • 75% treff - jeg er enig i det meste
      3
    • 100% treff
      3
  2. 2. Hvor godt syns du de uoffisielle retningslinjer treffer for GENERELT?

    • 0
      0
    • 25
      0
    • 50
      1
    • 75
      2
    • 100
      3
  3. 3. Hvor mange samtidige brukere tror du må til for at de fleste spørsmål skal få svar innen en time?

    • 25 (som i dag)
      0
    • 50
      0
    • 75
      0
    • 100
      4
    • mer enn 125
      2


Anbefalte innlegg

Takk til alle dere som bidrar her på forumet på http://www.noresk.com med spørsmål, svar og innlegg om alt mulig og ingenting!

Jeg har fulgt litt med de siste ukene, og den viktigste delen av forumet er OMTALE.  Her skriver vi om, stiller spørsmål, og gir anmeldelser til eskorter, gledespiker, thaimassøser og opplevelsespiker.  Nå er vi oppe i 20 innlegg i døgnet i denne delen av forumet.  Mange får oxo gode svar på hvem som er verdt å besøke, og hvem som f.eks. har falske bilder, eller oppgir helt feil alder.

I den store delen over som har sekkenavnet GENERELT er det litt av hvert.  Altså hummer og kanari.  Skitt og kanel.  Jeg elsker å skrive her.  Det kan du oxo gjøre!  Nå er vi oppe i 10-15 poster inkludert svar hvert døgn.

Uoffisielle retningslinjer for OMTALE:

  • Legg inn linken til den sexarbeideren du vil snakke om.  Det gjør ikke noe om den ikke er aktiv når du gjør det, for den blir ganske sikkert aktiv igjen en annen dag.  Søk i forumet etter linken om du ikke har den selv.
  • Skriv enten posten din i REISENDE, om hun tydeligvis er en uke her, og så en uke der...
  • Om du er usikker på om hun er Reisende, så skriv om henne i riktig fylke/område.
  • Lag en god overskrift, som f.eks.Tatiana på Lørenskog, slik @Mattbrown har gjort.
  • Om du vil diskutere noe annet enn sexarbeideren som tråden handler om, så anbefales du å opprettet et nytt emne om dette i f.eks. Generelt --> Fillene fyker.  Du kan oxo skrive om akkurat hva du vil i Tullekontoret.  Vil du diskutere med en, eller flere andre brukere, så tagger du dem med å skrive inn @ rett foran nicket de bruker i den posten du skriver: @Revenger, @Langbein, @jegern @SolanGundersen @LoveOWO @Påsan og @Burt_Reynolds  Og det er jo morsomt at folk bruker fantasien når de registrerer et nytt nick.  Velkommen @BjarneBetjent !

Uoffisielle retningslinjer for GENERELT:

  • Fillene fyker --> Dette er den mest populære og største i generelt.  Her poster du innlegg og svarer på spørsmål som har med eskorter å gjøre, som ikke er knyttet til en bestemt sexarbeider.
  • Humorspalten --> Dette har utviklet seg til å bli en sekkepost som ikke bare inneholder humoristiske innlegg, men mange poster her når de lurer på om de kanskje skulle postet i Fillene fyker.  Om du lurer på det, så post det her!  Da blir det litt mer fokus og mer alvor i Fillene fyker.
  • Ellers så prøver du deg bare fram.  Det fins alltid en eller to grinebitere her på forumet som har vært her noen år som vil fortelle deg hvor du skulle ha postet innlegget ditt.  Men vi gjør alle feil.

 

Et liten OBS! til slutt: Siden det ikke er noen aktiv administrator/moderator her på forumet vil det du poster bli stående etter 60 minutter.  Innen 60 minutter har du mulighet til å klikke på det du har skrevet og endre teksten.  Du får ikke delete innlegget, men du kan slette, eller endre all teksten innen en time.  Etter det blir det stående til evig tid :-) 

Endret av Tototre
endret en obs til et obs
  • Like 6
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Bor på Skjetten ved Lillestrøm, og har dratt nytte av mange av tipsene og innleggene dine, @Tototre. Hvis du har noen gode forslag om jenter i Lillestrøm-området er jeg veldig interessert i tips. Tenner mest på sex uten kondom, anal, owo, 69 og clean up / cuckold. 

 

Høres vel kvalm ut når jeg sier dette, men det er bare et pluss om jeg ser en mann gå ut døra før jeg kommer inn og er nestemann... (såfremt gledespiken er flink til å holde seg sykdomsfri naturligvis). 

Endret av skjetten
  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...