Gjest Skrevet Mai 14, 2024 Share Skrevet Mai 14, 2024 (endret) Selvsagt er 2.5k en høy pris når du må kalkulere inn alle utgifter du ellers har til bil, bosted og husholdning forøvrig. Mange har jo oxo barn både her og der som en må betale bidrag for. Hobbyen bør selvsagt komme etter disse tingene, og 10k i mnd, er vel egentlig noe som en bør unne seg. Tenker alltid at det er bedre med 5 treff enn 4 Faste gledespiker hvor jeg får rabatt er en god løsning for å få dette til. Unntaksvis betaler jeg en kvinne 4k for en time, men det er når jeg skal unne meg noe extra. Eks. på rabatter er: 2.5k/timen er veiledende, jeg får fast til 2k/t for 3x/mnd, etter mer enn 3x, synker det til 1.5k/timen 1.5k/halvtime er veiledende, får fast for 1k. Etter 2x/mnd øker tiden til 1 time mot 200 kr i tillegg Hvorfor får jeg og noen andre slike gode avtaler? Jo, fordi det er langt enklere for en gledespike å forholde seg til en horekunde som kommer på gjenbesøk, enn en som hun ikke har møtt før. Hun vet at det ikke blir noe tullball. Endret Mai 14, 2024 av Tototre tullball Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg