Gå til innhold

Idiotens eskapader

Idioten

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, LPS-1234 skrev:

hun skjuler hva hun gjorde

Da synes jeg du skal la henne være i fred. Ingen grunn til å rippe opp i hva jenta gjorde tidligere i livet hvis hun ikke ønsker at det skal bli kjent der hun er nå.

1 minutt siden, LPS-1234 skrev:

jeg trenger denne informasjonen

Hva trenger du den til? Med mindre du forteller hva du skal bruke informasjonen til deler vi ikke noe.

• Like 4
  • Thanks 1
11 minutter siden, Idioten skrev:

Тогда, думаю, вам стоит оставить её в покое. Зачем вспоминать, чем девушка занималась раньше, если она не хочет, чтобы стало известно, где она сейчас.

Зачем вам это нужно? Если вы не сообщите нам, для чего будете использовать эту информацию, мы не будем ничем делиться.

Denne informasjonen vil ikke bli brukt som utpressing eller trusler. Og den vil ikke skade henne på noen måte. Alt er banalt. Jeg leter etter denne informasjonen for selvtilfredsstillelse. Jeg tror du forstår hva jeg mener😄

5 minutter siden, LPS-1234 skrev:

Denne informasjonen vil ikke bli brukt som utpressing eller trusler. Og den vil ikke skade henne på noen måte. Alt er banalt. Jeg leter etter denne informasjonen for selvtilfredsstillelse. Jeg tror du forstår hva jeg mener😄

Hvis hun har klart å komme seg videre i livet, så burde du også gjøre det. :-) 

• Like 2
  • Thanks 1