Gå til innhold

Lady Oishi

jegern

Anbefalte innlegg

Om dette er ladyboy, så er jeg imponert. Jeg svinger ikke den veien, men jeg hadde ikke akkurat blitt misfornøyd å bli lurt av denne personen. Fy faen.

• Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

@Jegern: Et lite spm: har du prøvd Greentea?

Grønn te er bra for helsa, drikker det av og til, spesielt hvis jeg får det servert hos damene. Men nei , ikke hen du sikter til :)

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Avenger skrev:

Jeg er meget imponert over de amerikanske kirurgene hvis Oishi er operert. Og i motsetning til @jegern så glemte jeg ingenting. 

Så kult du også var hos henne, ja jeg håper å få besøkt henne flere ganger før hun drar videre. Hun hadde lyst til å se nordlyset først, så kanskje hun tar turen nordover snart, da vil kanskje @Langbein være interessert?

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, jegern skrev:

Grønn te er bra for helsa, drikker det av og til, spesielt hvis jeg får det servert hos damene. Men nei , ikke hen du sikter til :)

Jeg møtte hen i min ungdom (;)), hen er veldig vakker / alle bildene er real og ikke fikset på. Men hen er ikke en hun - hen har da også en attitude som er så mann😂

• Like 2
Lenke til kommentar