Gjest Skrevet Mai 16, 2024 Share Skrevet Mai 16, 2024 1 time siden, Revenger skrev: Ikke amerikanske kirurger som driver med dette - her er den mulige storyen nattsvart. Kina? Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 16, 2024 Share Skrevet Mai 16, 2024 😝Jeg bare spekulerer(sorry Jegern), hun ser fantastisk ut! I gamle dager var dette bare urban myths, men nå... 1 1 Siter Lenke til kommentar
lommelerka Skrevet Mai 16, 2024 Share Skrevet Mai 16, 2024 Om dette er ladyboy, så er jeg imponert. Jeg svinger ikke den veien, men jeg hadde ikke akkurat blitt misfornøyd å bli lurt av denne personen. Fy faen. 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mai 16, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2024 3 timer siden, Revenger skrev: @Jegern: Et lite spm: har du prøvd Greentea? Grønn te er bra for helsa, drikker det av og til, spesielt hvis jeg får det servert hos damene. Men nei , ikke hen du sikter til 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mai 16, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2024 2 timer siden, Avenger skrev: Jeg er meget imponert over de amerikanske kirurgene hvis Oishi er operert. Og i motsetning til @jegern så glemte jeg ingenting. Så kult du også var hos henne, ja jeg håper å få besøkt henne flere ganger før hun drar videre. Hun hadde lyst til å se nordlyset først, så kanskje hun tar turen nordover snart, da vil kanskje @Langbein være interessert? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 16, 2024 Share Skrevet Mai 16, 2024 7 minutter siden, jegern skrev: Grønn te er bra for helsa, drikker det av og til, spesielt hvis jeg får det servert hos damene. Men nei , ikke hen du sikter til Jeg møtte hen i min ungdom (;)), hen er veldig vakker / alle bildene er real og ikke fikset på. Men hen er ikke en hun - hen har da også en attitude som er så mann😂 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg