Gå til innhold

Rebekka - en annerledes jente med kort hår som liker å skille seg ut

SolanGundersen

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Savitar skrev:

Ikke umulig. Prøver å se noe rundt tatoveringene hennes men klarer ikke å se det helt tydelig.

Gjorde et nummersøk på cecy sitt telefonnummer. Kommer opp to annonser med samme nummer. Ingen av numrene er de jeg har på Rebekka.

Her er søket på telefonnummer:

Skjermbilde2024-06-19kl_22_55_26.thumb.png.c5d913b7eca81d1c686fd38326c7509a.png

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
1 minutt siden, shawty lo skrev:

1200 nok i timen :-D.  blir jo da kødannelse her da. hvordan er det mulig med 1.2k i timen i Oslo?

Nei blir jo litt som somalske restauranten Waaberi  på grønland. Lave priser og godt tilbud skaper litt kø, men alle får smake. 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, shawty lo skrev:

1200 nok i timen :-D.  blir jo da kødannelse her da. hvordan er det mulig med 1.2k i timen i Oslo?

Tror heller de sliter med få inn folk som er villig betale. Skal ikke gå inn på hva jeg ga og hva jeg fikk tilfelle det identifiserer meg😄

• Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Bikkuriv3 skrev:

Tror heller de sliter med få inn folk som er villig betale. Skal ikke gå inn på hva jeg ga og hva jeg fikk tilfelle det identifiserer meg😄

fin kropp, ikke så pen i trynet. har sett mye mye verre i RE. blir kvalm noen ganger hva horebukkene i forumet deler og synes er "fin".

• Haha 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, shawty lo skrev:

fin kropp, ikke så pen i trynet. har sett mye mye verre i RE. blir kvalm noen ganger hva horebukkene i forumet deler og synes er "fin".

Same, men prisen jeg fikk med tjenestene som var ink var for god for min del.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, shawty lo skrev:

De driver selvstendig. Ingen bakmenn som skal ha en del av inntekten. Det hjelper på det også.

• Like 1
Lenke til kommentar