MrPumpkin Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Vil ikke henge ut noen spesifikke... Kan man kalle det GFE når man ikke kysser? Jeg syntes det er en viktig del av pakken. Skjønner at noen vil reservere seg mot dårlig munnhygiene, men da er det vel bedre å skrive et lite notat i annonsen? Siter Lenke til kommentar
halibut Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Set nommer vel ann på tenna. Er det bare noen råtne svarte stubber så er det vel ingen som vil kysse Siter Lenke til kommentar
NorskeAmalie Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Jeg tilbyr GFE og kysser/kliner med glede, MEN opplever jeg at kunden har dårlig munnhygiene er det dessverre helt uaktuelt.. Da jeg føler at det er kunden sin oppgave å være ren og pen på alle måter ,på lik linje som jeg stiller opp fresh og deilig Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Jeg tilbyr GFE og kysser/kliner med glede, MEN opplever jeg at kunden har dårlig munnhygiene er det dessverre helt uaktuelt.. Da jeg føler at det er kunden sin oppgave å være ren og pen på alle måter ,på lik linje som jeg stiller opp fresh og deilig Enig med deg Amalie Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg