Skrevet Mai 17, 2013 12 år Hvordan sletter jeg profilen min? Du spør Admin. Vil du at jeg skal gjøre det?
Skrevet Februar 1, 2019 7 år Moderatorer Tror det blir vanskelig slik som dette forumet har blitt dessverre
Skrevet Februar 1, 2019 7 år Moderatorer Hvor holder du forresten til Blue bell? Du virker å være ei dame med bein i nesen som jeg kunne tenke meg å få lov til å treffe.
Skrevet Juni 4, 2022 3 år På 3.6.2022 den 0.22, xxama skrev: Mulig å få sletter mitt innlegg og profil? Du kan be om sletting ved å klikke på brukernavnet ditt, øverst i høyre hjørne. Velg "Kontoinnstillinger" og klikk deretter på "Delete My Account" i menyen på venstre side.
Skrevet Juni 5, 2022 3 år 11 timer siden, kella skrev: Du kan be om sletting ved å klikke på brukernavnet ditt, øverst i høyre hjørne. Velg "Kontoinnstillinger" og klikk deretter på "Delete My Account" i menyen på venstre side. Vil gjerne få fjernet innlegget mitt, og vedleggene før jeg sletter den ☺️