Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rom i herberget

Hotellrom 21 stemmer

1. 1. Har du hatt en eskorte på outcall til.hotellrom?

• Ja, en kvinne
      52%
      11
    • Ja, kvinne og mann
      4%
      1
    • Ja, to, eller flere kvinner
      19%
      4
    • Nei
      23%
      5
  2. 2. Hvor ofte (legg sammen alt. over)

• Aldri
      23%
      5
    • 1x
      4%
      1
    • 2-5x
      42%
      9
    • 6-10x
      4%
      1
    • Mer enn 10x
      23%
      5

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet

Har du et hotellrom et eller annet sted og er interessert i besøk av en kvinne, eller to-tre?  

Noen av oss er i den situasjonen.  Andre mangler et sted for å ha sex med en utvalgt.  Kanskje hun er åpen for trekant med deg?

Siste døgnet er det et par karer som har sagt de har rom.  NÅR har du?

Skrevet

@Ted har plass på sitt hotellrom i Oslo fra mandg 6.mai til tirsdag:

Jeg er med å deler... er slank, utholdene og elsker spennende sex... har hotel i Oslo i morgen kveld

Skrevet

@amazon76 hadde et rom fra.torsdag 2. mai: Er med å deler, bor på hotell i oslo i natt

Skrevet

En som alltid har rom, men litt usikker om det er hotell? er: @hedexp :Åpen til det i Trondheim, bare send pm

Skrevet
14 minutter siden, Tototre skrev:

En som alltid har rom, men litt usikker om det er hotell? er: @hedexp :Åpen til det i Trondheim, bare send pm

Har ikke rom/hotel I Trondheim, men kommer gjerne til hotel/incall/etc

Skrevet
2 minutter siden, hedexp skrev:

Har ikke rom/hotel I Trondheim, men kommer gjerne til hotel/incall/etc

Rettelse: @hedexp er nok ikke husløs, slik som enkelte eskorter ble under en onkelaksjon med samme navn, men han har hjerterom og mye annet godt som han sikkert vil gi🤣😁

Skrevet

I forrige uke hadde jeg meg med to forskjellige kvinner på et, for meg, nytt hotell i Oslo: 

https://guldsmedenhotels.com/oslo-guldsmeden/?utm_source=GBP&utm_medium=organic

Hadde gjort tidlig booking, og fikk oppgradering til større rom.  Rimelig med 1.5k fra kl 12-11 dagen etter.  Hotellet har spaavdeling som du kan leie privat, hele, pr time a 450 kr.

Ungjentene i resepsjonen spurte ikke noe om kvinnene jeg tok med på rommet.  Ba om rene håndklær og nytt laken oxo 😁

Oslo-Guldsmeden-Rooms-Double-Room-Horizontal-1-1024x683.jpg

Endret av Tototre
foto

Skrevet

Jeg foretrekker outcall til mitt hotelrom. Hatt både dame og par på besøk. 3 ganger over natten. Aldri hatt issues med resepsjonister e.l.

Synes dette er mye mer ok enn incall til ukjente steder med mulig lyssky klientell. Drawbacket er jo at det er dyrere... 😒

Skrevet
9 minutter siden, daxi skrev:

Jeg foretrekker outcall til mitt hotelrom. Hatt både dame og par på besøk. 3 ganger over natten. Aldri hatt issues med resepsjonister e.l.

Synes dette er mye mer ok enn incall til ukjente steder med mulig lyssky klientell. Drawbacket er jo at det er dyrere... 😒

Enig.  Aldri hatt problemer med hoteller i Norge.  Må bare betale for dobbeltrom, så er jeg sikker.  Selv om to andre overnatter 😂

På et hotellrom er det jeg som har kontrollen.  Har gjort begge deler, men foretrekker å møte besøket ned/ute, uten at de vet på forhånd hvilket rom de skal til.  Kan vel kanskje komme en gorilla på døra en gang som bare vil ha pengene mine?  Prisen er selvsagt en annen del av bildet.  Og for de av oss som er creepy: Her kan du sette opp så mange skulte kameraer du vil, tør og kan og filme i vei uten at hun vet om det.  Vil ikke anbefale dette, men se det oxo litt fra hennes synvinkel, og ikke si at du ikke har tenkt på det ved outcall.