Gå til innhold

Rom i herberget

Gjest

Hotellrom  

21 stemmer

1. 1. Har du hatt en eskorte på outcall til.hotellrom?

• Ja, en kvinne
      11
    • Ja, kvinne og mann
      1
    • Ja, to, eller flere kvinner
      4
    • Nei
      5
  2. 2. Hvor ofte (legg sammen alt. over)

• Aldri
      5
    • 1x
      1
    • 2-5x
      9
    • 6-10x
      1
    • Mer enn 10x
      5

Anbefalte innlegg

I forrige uke hadde jeg meg med to forskjellige kvinner på et, for meg, nytt hotell i Oslo: 

https://guldsmedenhotels.com/oslo-guldsmeden/?utm_source=GBP&utm_medium=organic

Hadde gjort tidlig booking, og fikk oppgradering til større rom.  Rimelig med 1.5k fra kl 12-11 dagen etter.  Hotellet har spaavdeling som du kan leie privat, hele, pr time a 450 kr.

Ungjentene i resepsjonen spurte ikke noe om kvinnene jeg tok med på rommet.  Ba om rene håndklær og nytt laken oxo 😁

Oslo-Guldsmeden-Rooms-Double-Room-Horizontal-1-1024x683.jpg

Endret av Tototre
foto
9 minutter siden, daxi skrev:

Jeg foretrekker outcall til mitt hotelrom. Hatt både dame og par på besøk. 3 ganger over natten. Aldri hatt issues med resepsjonister e.l.

Synes dette er mye mer ok enn incall til ukjente steder med mulig lyssky klientell. Drawbacket er jo at det er dyrere... 😒

Enig.  Aldri hatt problemer med hoteller i Norge.  Må bare betale for dobbeltrom, så er jeg sikker.  Selv om to andre overnatter 😂

På et hotellrom er det jeg som har kontrollen.  Har gjort begge deler, men foretrekker å møte besøket ned/ute, uten at de vet på forhånd hvilket rom de skal til.  Kan vel kanskje komme en gorilla på døra en gang som bare vil ha pengene mine?  Prisen er selvsagt en annen del av bildet.  Og for de av oss som er creepy: Her kan du sette opp så mange skulte kameraer du vil, tør og kan og filme i vei uten at hun vet om det.  Vil ikke anbefale dette, men se det oxo litt fra hennes synvinkel, og ikke si at du ikke har tenkt på det ved outcall.